Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uuden vuoden jatkokertomus

Aloittaja Tiistai, 04.01.08 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

dianora

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Eugen

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin
"Aye, caramba!"

dianora

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista

Outomaa

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Perjantai

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen

Eugen

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin
"Aye, caramba!"

Outomaa

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen


Miten niin sivu 2 - tässähän on jo menossa sivu 50  ...

Eugen

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon
"Aye, caramba!"