Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uuden vuoden jatkokertomus

Aloittaja Tiistai, 04.01.08 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat

Tiistai

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni

Aakku

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa

Tiistai

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa, koska

Outomaa

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa, koska korkeammalta
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)


Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa, koska korkeammalta näen

Tiistai

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa, koska korkeammalta näen vaivatta

Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antaisivat olemukselleni lisäarvoa, koska korkeammalta näen vaivatta konventioväen

THL tiedottaa

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antavat olemukselleni lisäarvoa, koska aiempaa korkeammalta näen vaivatta konventioväen päiden
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Outomaa

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia. Puujalat antavat olemukselleni lisäarvoa, koska aiempaa korkeammalta näen vaivatta konventioväen päiden muodon.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)