Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uuden vuoden jatkokertomus

Aloittaja Tiistai, 04.01.08 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Miten niin sivu 2 - tässähän on jo menossa sivu 50  ...

Tää on isokantinen ja pieniprinttinen bookki.  :lol:
"Aye, caramba!"

poika

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla

Eugen

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä
"Aye, caramba!"

poika

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani

Eugen

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani
"Aye, caramba!"


poika

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä

Amanda

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen

poika

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa

Aakku

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia.

Perjantai

SIVU 2

Suomen-naakkayhdistys yrittää vedota eduskuntaan lakiesityksellä sekajätteiden puhtaudesta eläinravintona tai tarkkoja hygieniamääräyksiä. Hulluprofessori Varisvelho yritti geneettisestikin muuttaa pohjaanpalaneen kaurapuuron ravintokelpoiseksi. Tutkimuksetkin vahvistivat naakkakannan vähenemisen hälyttävällä nopeudella ja siksi minun on ryhdyttävä hetimiten äärimmäisiin toimenpiteisiin samalla parlamentaarista komiteaa kuunnellen. Valmistauduin lähtemään valtakunnalliseen naakka-konventioon alkamalla etsiä rekvisiittavarastostani pinochet-uniformuani sekä siihen sopivaa koppalakkia.Puujalat