Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Ihannefoorumi on siitä huono, että kaikki toiminta on viallista ja enemmän ja vähemmän kaukana kollektiivisesta ihanteesta. Ensimmäinen vaikeus tulee jo siinä, että foorumin käyttäjien pitäisi olla älykkäitä, lahjakkaita ja menestyviä ihmisiä. Jos yksikin luuseri eksyy sekaan, on foorumi mennyttä.  Typpillisen foorumihain eli sekopään pääsy foorumille pitäisi estää muutenkin kuin niillä vaappuvila kirjaimilla.

Keskustelun perusperiaatteiden pohjalta keskustelija odottaa ihannefoorumilta että hänen mielipiteitään kehutaan. Mikä sen makeampaa. Jos on eri mieltä, mihin toisaalta keskustelun tarve perustuu, se ei ole ollenkaan kivaa.  MInä taas rakastan niitä eri mielisiä, jotka ovat  asian suhteen tyhmiä ja niitä on kiva liiskata faktoilla. Jos taas minut saa kiinni löysästä tiedon käytöstä, niin minä haudon kyllä kostoa seuraavaan käänteesen. Suokkis on just tämmönen, jota joutuu yllättämään puun takaa jatkuvasti.

Tässä vaan pari neuvoa karikoista, joita kannattaa välttää foorumilla tai sitten nami lautaan ja karin yli kolisten.

.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"
Lainaus käyttäjältä: "Amanda"
Sallinet, että vähän ihmettelen...

Mitä sitä ihmettelemään, tämähän on foorumien klasaria, tyyppi keksii omasta mielestään maailman parhaan foorumin, vain kirjoittajat puuttuu.... ei muuta kuin kalastelemaan kirjoittajia...

Miksi ihannefoorumilla pitäisi olla kirjoittajia?

Minun käsittääkseni jokainen kirjoittaja madaltaa ihannefoorumin tasoa jonkin verran.
Toiset tietenkin madaltavat tasoa muita enemmän, mutta kaikki madaltavat,
kukaan ei nimittäin yllä ihanteeseen.

Paitsi ....

Asian voi kiertää
ottamalla foorumin ihanteeksi mahdollisimman matala taso.
Tällöin jokainen kirjoittaja voi vain auttaa foorumia,
pääsemään yhä lähemmäs ihannetta.
Jotkut tosin silloinkin ovat muita parempia,
mutta kaikista on varmasti apua.

Eugen

Ihanne foorumin vaatimuksena tulisi olla, että kirjoittajilla on velvollisuus postata vain ja ainoastaan sitaatteja maailmankirjallisuuden klassikoista, tietenkin virheettömästi...
Alussa oli suo, kuokka. Ja Jussi.
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Eugenilla oli kyllä mainio sitaatti. Tosin en nyt osaa heti tarkistamatta sanoa, onko se ihan varmasti Camu'n tekstiä...   :lol:

Enivei, kuten kaikki huomasivatkin, suo oli ensimmäisenä.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Rape".
Ihannefoorumi on siitä --- jne. jne.

MInä taas rakastan niitä eri mielisiä, jotka ovat  asian suhteen tyhmiä ja niitä on kiva liiskata faktoilla. Jos taas minut saa kiinni löysästä tiedon käytöstä, niin minä haudon kyllä kostoa seuraavaan käänteesen. Suokkis on just tämmönen, jota joutuu yllättämään puun takaa jatkuvasti.

.

Miten niin joudut? Eikö se siis olekaan kivaa, juurihan tuossa edellä sanot "on kiva liiskata faktoilla".

Mua saa liiskata. Mää kun tykkään, omituistako?, just siitä!

.

----------------

Tässä tulikin jälleen mieleeni, että pitäis vihdoinkin avata se ketju niistä prosenttilaskuista...   :lol:

.

Tiistai

Miten minusta aina välillä tuntuu, että tämä on ihannefoorumi  :idea:  :P  

Ja perustelut antoi AW paremmin, kuin olisin koskaan osannut kirjoittaa..

PS.
Nim. Se, lainaus alkoi sanalla Suo .. voisit vaihtaa nikkisi Se Suoksi, että tiedetään missä mennään  :idea:

Posiella

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Miten minusta aina välillä tuntuu, että tämä on ihannefoorumi  :idea:  :P  

On, on ihannefoorumi. Kun vain kerkeis joskus kirjoittaa tänne. Tuntuu välillä, että on vitsit vähissä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Tiistai

Mukavaa, Posi... mutta mitä Sinulle on taas tapahtunut??  :shock:

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Posi"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Miten minusta aina välillä tuntuu, että tämä on ihannefoorumi  :idea:  :P  

On, on ihannefoorumi. Kun vain kerkeis joskus kirjoittaa tänne. Tuntuu välillä, että on vitsit vähissä.

Moro!

Ei mikään ihme: mitä ihmeen lääkkeitä oot alkanu Posi popsiin, kun oot yhtäkkiä noin vanhentunu?

.

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä