Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Nonniin, jotain ihme pillereitä Amerikoista, joo!

Kun vielä rupeet harrastaan jotain itämaista tiatshua tai muuta jutskaa, niin avot: oot kohta 140-vuotiaan näkönen!

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Posi"[

On, on ihannefoorumi. Kun vain kerkeis joskus kirjoittaa tänne. .

Minusta tuntuu että foorumin vauhti on liian kova, koska nuorimmainen ja älykkäin ei enää pysy perässä.
Onko tämä nyt sellainen ilmiö että " yksi tyhmä ehtii kysyä enemmän kuin viisasta 5 vastata" .

Voiko ihmisen pää leikata kiinni niinkuin mopon mottori kun kuumenee liikaa?

.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Voiko ihmisen pää leikata kiinni niinkuin mopon mottori kun kuumenee liikaa?

.

Minulla on se käsitys että jos on tarpeeksi välystä (eli mäntä sopii sylinteriin kunnolla) niin ei leikkaa kiinni niin helposti, tosin äänet voivat olla pahoja ja päästöt pahanhajuisia. Kenties päästöt on myös saastuttavampia ja edistävät siten kasvihuoneilmiötä ja maailmanlopun lähestymistä.

pensador

Eräistä viesteistä on pääteltävissä, että tämä on eräiden ihannefoorumi.   On myös pääteltävissä, että eräillä on varsin oudot käsitykset ihannefoorumista.    Minullakin on omat, vähemmän oudot, käsitykseni.  

Ne jäsenet, jotka pitävät tätä ihannefooruminaan (mielestäni aika matala tavoitetaso), voivat olla tyytyväisiä.   Heidän olisi kumminkin suotavaa ymmärtää pari lisäasiaa.  
Ensinnäkin saattaa olla sellaisiakin, jotka eivät pidä tätä ihannefooruminaan
Toiseksi, tätä on mahdollista kehittää siten, että kaikki voivat todeta tämän omaksi ihannefoorumikseen.  
Todellinen, hyvin määritelty, ihannefoorumi on siis yleisfoorumi, joka pystyy tyydyttämään kaikkien jäsentensä keskustelutarpeet  .

Vielä haluaisin todeta, että se minun foorumini ei itse ole, eikä pyrikään olemaan, mikään ihannefoorumi.   Siellä on vain tarkoitus suunnitella ja määritellä mahdollisimman laadukas ihannefoorumi.   Kun se on tehty, foorumini on tehnyt pääosan tehtävästään, ja sitä voidaan ehkä käyttää lähinnä siinä olevien virheiden reposteluun.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Eugen

"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Eräistä viesteistä on pääteltävissä, että tämä on eräiden ihannefoorumi.  .

Näin on. Mitään parempaa ei elämä voi enää monelle tarjota kuin tämän ihanteiden saarekkeen.
Foorumilainen, jolla on jo kaikkea........Tule Outomaahan. Kaikki me olemme aloittaneet jostain Viisasten valtakunnasta, mutta päätyneet tänne.  On siinä ihmettelemistä.

Eugen

Niinh.... elämä on ihmeellistä... se joka kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa...  8)
"Aye, caramba!"

pensador

Jos katajasn kurkottaa, ei välttämättä kapsahda kuuseen.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "pensador"Jos katajasn kurkottaa, ei välttämättä kapsahda kuuseen.

Minä uskoisin mielelläni kuusifoorumeiden olemassaoloon ...... jos vain näkisin sellaisen.

Moni tosin näyttää uskovan että kuusifoorumeita on olemassa ......... jossain muualla kuin outomassa tosin .... jotkut väittää nähneensä kuusen ........ joku jopa väittää käyneensä kuusessa.   No voihan se olla, mutta ei minun tarvitse siihen uskoa ja suhtaudun epäillen sellaiseen jota en itse ole nähnyt.

No ...... jos ei itse ole kovin mittava varreltaan voi katajakin tuntua kuuselta.  Aika matalatasoisilta nämä kaikki tuntemani foorumit minusta näyttävät.

Vaan tämä outis on täyttänyt meikäläisen vaatimattomia foorumitarpeita hyvin jo monta vuotta,  vaikken tiedä onko tämä kataja vaiko kanervapuska.

-------------------
Odotukset ihannefoorumin suhten on ihmisillä niin kovin erilaiset.  Jotkut voivat pitää huumorista ........ eivätkä kaikki välttämättä pidä referoinneista ............tai ihmisten luokittelusta eliittikirjoittajiin ja rupusakkiin.

pensador

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Minä uskoisin mielelläni kuusifoorumeiden olemassaoloon ...... jos vain näkisin sellaisen.
Minulla on kovin vähäisiä kokemuksia foorumeista.   Pidän kuitenkin riittävän todennäköisenä, etten kuusifoorumeita hakemallakaan löydä.  Voin tietenkin olla väärässä.   Varmaan kaikissa foorumeissa on sekä kuusi- että kataja-ainesta, ja lisäksi paljon/vähän niiden lisäksi.  

Minusta ihannefoorumissa on kaikkia aineksia, mutta sillä tavalla, etteivät ne häiritse toisiaan.  Pidän selvänä, että tuollainen foorumi on suunniteltavissa.   Juuri sitä olen foorumillani tekemässä.  Jokaiselle sitä, mitä hän haluaa.  Minun foorumillani jäsenet pääsevät jopa moderoimaan omia alueitaan ja siten ohjaamaan aiheittensa käsittelyä tavoitteellisiksi.   Onhan tuo varmaan mahdollista muillakin foorumeilla.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä