Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihannefoorumia kehittämään

Aloittaja pensador, 18.01.08 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "pensador"[Minun foorumillani jäsenet pääsevät jopa moderoimaan omia alueitaan ja siten ohjaamaan aiheittensa käsittelyä tavoitteellisiksi.   Onhan tuo varmaan mahdollista muillakin foorumeilla.

Ongelma on vain siinä että kusipäillä on foorumeilla eniten aikaa ja kun ne alkavat säätää mitä kirjoitetaan niin on siinä näreikköä tarpeeksi. Siis tarkoitin kuusipäillä. Näin voi moteroida itseään jos on vaan aikaa. Se on meillä lsynnynnäinen moderaattori. Se heittää kaikkien tekstit ensin oikolukuun ennen ku ite alkaa lukea. Aakku ja Eugen taas ovat silleen erikoisia että ne lukevat paljon, mutta ymmärtävät vähän ja senkin valikoiden.

Minä taas kerron ihannefoorumin salaisuuden. Minä luen vain omat tekstini ja ne viiteen kertaan. Voi autuutta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Aakku ja Eugen taas ovat silleen erikoisia että ne lukevat paljon, mutta ymmärtävät vähän ja senkin valikoiden.

Minä taas kerron ihannefoorumin salaisuuden. Minä luen vain omat tekstini ja ne viiteen kertaan. Voi autuutta.

Kiitos näistä rohkaisun sanoista - mutta oletko, Rape, ajatellut, että lukea pitääkin valikoiden ... kaikki kirjoitettu ei pidä paikkaansa - on oltava kriittinen ja ajateltava. Totuus ja "totuus" ovat eri asioita. Netistä mm. löytyy runsaasti "totuussivustoja", joiden "tieto" on huuhaata, kirjoittajan mielipiteitä :)

THL tiedottaa

Aakku on ihan oikeessa!

Löytyypä hyvinnii sellaisia sivustoja, jotka on täynnään pelkkää lööperiä.

Toista se on tämä Outomaa!     :lol:
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Toista se on tämä Outomaa!     :lol:

Niin - täällä puhutaan vain asiaa, muutamia pikkurönsyjä lukuunottattamatta ... :roll:

Ztara

Lainaa[quote="pensador]...  Siellä on vain tarkoitus suunnitella ja määritellä mahdollisimman laadukas ihannefoorumi.   Kun se on tehty, foorumini on tehnyt pääosan tehtävästään, ja sitä voidaan ehkä käyttää lähinnä siinä olevien virheiden reposteluun.

Mutta mitä ihmeen moderoimista tai virkaa ylipäätään on foorumilla, jonka tehtävä on vain suunnitella itsensä? Nyt minulla nämä männät ja sylinterit on niin hitaalla, että täällä katajanjuuressa loppuu ymmärrys kesken. Myytkö sitten sen ihannefoorumin patentin meille tänne Outomaahan, vai onko se noudettavissa foorumiltasi ihan vapaasti?

Ihannefoorumi voi paperilla syntyä siten vain keskenään toimeentulevista ja sopivista itsemoderoituvista ihanneyksilöistä, joilla on paljon eri alojen asiantuntemusta, jotka osaavat kirjoittaa mielenkiintoisesti ja mukaansatempaavasti, jonka kirjoittajat ovat perillä psykologiasta ja ihmissuhdelainalaisuuksista ja maailmanpolitiikasta, jotka käyttävät soveliasta kieltä asianmukaisine fontteinensa, ovat huomioonottavia muita foorumin jäseniä kohtaan hilliten äkilliset tunteenpurkauksensa ja vihantunteensa osoittamalla loputonta empatiaa kaikkia typeryksiä kohtaan, jotka päästelevät suustaan mitä tahtovat ja viisveisaavat muitten suurella vaivalla aloittamasta taivaita hipovan täydellisistä topikeista, jatkaen häiriöistä välittämättä keskusteluansa kunnes typerykset itse tajuavat typeryytensä ja poistuvat vähin äänin heittelemään lumipalloja muihin -itsealoittamiinsa hömppäketjuihin ja moderoivat sanomisensa ja purkauksensa aamuyön tunteina hissunkissun :D ?

Hei, jos tsägällä saa hyvän porukan kirjoittamaan, se on siinä. Ihmiset luovat  foorumin elämällä sitä foorumiansa, luomalla siitä näkyvän omien ajatustensa voimalla. Foorumi on kirjoittajiensa lapsi. Ei voi olla ihannefoorumia ennen kirjoittajia, ei se voi toimia annettuna oletuksena. Se tulee ja menee kirjoittajien myötä ja toimii vastavoimien tasapainossa. Tarvitaan määrätty määrä "tyhmiä", että itsensä viisaaksi tunteva saa egolleen tyydytystä. Tarvitaan uskovia ja ateisteja saamaan joku edes tuntemaan jotain, joko tuntemaan itsensä fiksuksi tai ehkä jopa muuttamaan näkökantansa riippumatta siitä kummalla puolella on -joka tapauksessa ainakin sietämään eri tavoin ajattelevia. Tarvitaan realisteja säälimään idealistien naiiviutta ja idealisteja kauhistelemaan realistien materialistisuutta. Siis ihan tavallisia ihmisiä jotka vain tulevat toimeen keskenään.

Namaste!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "se".
Kusipää? Kuka täällä se on?    :D

Minä tarkoitin kUUsipäätä.

.

rapevainaa

..
Niin no, nyt tulee mieleen kun sillon nuorempana minäkin etsin ihannetta. Ihannefoorumeita olivat nuo kuulut tanssipaikat, joissa sain uida liiviin kiinni. Kellarit ja vintit olivat parhaita. Parhaimmilllaan ihanteet olivat siinä seinällä kolmessa kerroksessa ja senkun valitsit.

Ihanteet ovat hävinneet ja viimeinenkin tanssipaikka on Helsingissä suljettu. - KUulemma. Vaikea kyllä uskoa vaikka eräs himotanssija sen sanoikin.

.

Posiella

OHO, Siss!
Olipa purkaus teikäläiseltä!
Olet näköjään sittenkin opetellut ulkoa sen Oslon kartan!
Ihan asiaa, mutta enpä ole tollaista tekstin tiiviyttä ennen nähnyt teikäläisen tekstissä. Olikohan kuuklattu jostain? :roll:
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Posi"OHO, Siss!
Olipa purkaus teikäläiseltä!
Olet näköjään sittenkin opetellut ulkoa sen Oslon kartan!
Ihan asiaa, mutta enpä ole tollaista tekstin tiiviyttä ennen nähnyt teikäläisen tekstissä. Olikohan kuuklattu jostain? :roll:

Pitää tiivistää ja säästää välimerkkejä ettei paperi lopu kesken.
Se oli suora ote Outomaan perustuslain seitsemännestä teesistä.
Ei taida vielä olla googlessa   :lol: :roll:
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä