Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Onhan IP-osoite yksi keino. Vaikkei sekään ole ihan 100%, saattaahan samasta osoitteesta kirjoittaa kaksikin henkilöä kuten meillä, toinen tällä lattiakoneella ja toinen läppärillä, WLAN:lla.

Mutta äkkiä tuollaiset koko foorumimaailman tuntemat häiriköt paljastuu. Sitten on vain moden ryhdistä kinni pystyykö bannaamaan tai erottamaan. Pitäisi pystyä jos pystyy estämään rekisteröitymisenkin.

Onhan meillä ainakin yksi esimerkki.

risto

.
No tämä foorumi on ollut foorumiterroristien pesäluola 2 vuotta. Muualta poispotkitut tulevat tänne etsiään toteuttamaan itseään.

Ei tänne kukaan järjissään oleva ole tullut moneen vuoteen. No tuli yksi etsimään vaakaa joka hänellä jo on. Niin ja pattereita joita hän ei tarvinnut.

Syynä on moderoinnin puute. Nimeonomaan mielenvikaiset ovat tämän foorumin suosikkeja.

Keksikää sen mukaan "sääntöjä". Nämä pimahtaneet eivät ymmärrä sääntöjä ei paljon muutakaa. Tämä on ollut yhtä luovuutta. Kaikki on luotava itse kun toisilta ei voi oppia.
Toisaalta tyypit eivät ota vastan mitään järjellistä palautetta. Ainoastaan pois potkiminen tehoaa kuten muilla foorumeilla.

pensador

Sopii toivoa, että edes tätä foorumia ei moderoitaisi pilalle, vaan se
jäisi totuudenmukaiseksi kuvaksi nykypäivän foorumikulttuurista. 
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

risto

Lainaus käyttäjältä: pensador - 13.05.12 - klo:09:19

jäisi totuudenmukaiseksi kuvaksi nykypäivän foorumikulttuurista.  

just. Sitä varten tässä ollaan. Kulttuuria jälkipolville.

Luovuusryhmä joka haukkui Nalle Wahroosin siitä että Nalle vaihtoi mielipidettä 20 vuotiaana

johan minä sanoin!.

PS:  Lulen että pakastettu sei on yhtä muuttumaton mielipiteissään kuin tämä Outomaa
porukka.

.

AveLazio

Puolustan Pensadoria. Lukekaa vähän tarkemmin hänen lyhyt viestinsä edellä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Pensador puttui ihan oikeaan asiaan, periaattellisesltkin kannalta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: pensador - 13.05.12 - klo:08:42
Nikkiä ei pitäisi saada poistaa, ei myöskään
viestejä.  Se olisi foorumin eheyden vaarantamista. 

Sellaista moderaattoria ei olekaan, joka osaisi moderoita tätä "oikealla" tavallla.
Tämä toimii vain jättämällä rauhaan, niin olen sen parhaaksi havainnut.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.05.12 - klo:12:29
Puolustan Pensadoria. Lukekaa vähän tarkemmin hänen lyhyt viestinsä edellä.

tommostase on kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää.
Eheyden tähden Pensador on sittenkin oikeassa.

Mä kyllä vaidan nikkiä aina silloin kun huvittaa.
Jos joku alkaa vittuileen niin vaihdan nikkiä. Syntisi on silloin anteeksi annetut sanoisi Jeesus.

pensador

Minulla on ollut teknisiä ongelmia ja olen voinut kirjoittaa vain lyhyitä viestejä, ja niitäkin vaivoin.  
Nyt tilanteeni on hiukan parempi, mutta vain hiukan.  

SMF;n profiileista.  
1- rekisteröinnin yhteydessä lmoitetan nimi jonka systeemi asettaa sekä nimeksi että nikiksi  
1.1- nimi ei näy, vaan on näkymättömissä  
1.2- käyttäjä voi muuttaa nikkiään  
1.3- kunkinhetkinen nikki näkyy käyttäjätietojen yhteydessä
1.4- jäsenen kirjoittamat viestit liitetään piilossa ko jäsenen nimeen
1.5- jos  jäsenen proffiili poistetaan, niin  hänen nimensä asetetaan nikiksi,
1.6- jos jäsenen profiili poistetaan, niin hänen viestinsä irrotetaan yhteydestä hänen nimeensä  
1.7- profiilin poistaminen on peruuttamaton toimenpide

Profiilin poistaminen rikkoo foorumin eheyden ja vaikeuttaa siten mahdollisesti hyvinkin suuresti foorumin lukemista, ja on niinollen paha, tahallinen foorumikulttuurin rikkomus.  
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: pensador - 14.05.12 - klo:19:31

Profiilin poistaminen rikkoo foorumin eheyden ja vaikeuttaa siten mahdollisesti hyvinkin suuresti foorumin lukemista, ja on niinollen paha, tahallinen foorumikulttuurin rikkomus.  

Sanoit jotain tärkeätä.
Olen monta kertaa katunut, että poistin järkytyksessäni foorumin keksijän, pystyttäjän ja gurun heti, kun tytär ilmestyi sitä pyytämään.  Vasta myöhemmin saimme tietää, ettei hän tiennyt tämän olevan Aakun foorumi.

Aakku itse ei varmaan olisi sitä halunnut, uskon nyt niin, koska tämä oli hänelle tärkeä. Joka yö oli ottanut varmuuskopiot (entisellä palvelimella siitä tuli vahvistus sähköpostiin ja siksi tiedän). Vain viimeisenä yönään ei enää. Ja jo puoli vuotta aikaisemmin jostain syystä hän halusi opettaa minulle (Amanda) varmuuskopioiden ottoa ynnä muuta. En älynnyt..  mutta ohjeet olivat privoissa tallella.  :-\
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä