Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Posiella

No, jos tämä on läpäissyt akateemisenkin seulan, niin kai se sitten on hyvä. Saahan sitä lämpimikseen kirjoitella. Eikä ole pakko lukea. Älä lue. En minäkään.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#771
Lainaus käyttäjältä: 0 - 03.05.15 - klo:21:06
No, jos tämä on läpäissyt akateemisenkin seulan, niin kai se sitten on hyvä. Saahan sitä lämpimikseen kirjoitella. Eikä ole pakko lukea. Älä lue. En minäkään.

Sinulle se ei kuulu, mutta tottamaar on. Miksi sitten luit kun ei pakko ole. Sinun mielipidettäsi ei tarvitse. Minä oikein toivoisin ettet lukisi koska.....miksi suotta pahoitat mielesi. Minun mieltäni sinä et pysty pahoittamaan.
Niin on elämä hienosti asettunut paikoilleen. 
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#772
.
Ynnä jäi sanomatta tälle toiselle tietäjälle eli mustallepekalle jotta tuommoisen partapusikon  läpi pitäjällä vanhin syytinkimummo, jo manalle mennyt pissasi viimeiset vuodet.   ::)
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 03.05.15 - klo:21:32
Lainaus käyttäjältä: 0 - 03.05.15 - klo:21:06
No, jos tämä on läpäissyt akateemisenkin seulan, niin kai se sitten on hyvä. Saahan sitä lämpimikseen kirjoitella. Eikä ole pakko lukea. Älä lue. En minäkään.

Sinulle se ei kuulu, mutta tottamaar on. Miksi sitten luit kun ei pakko ole. Sinun mielipidettäsi ei tarvitse. Minä oikein toivoisin ettet lukisi koska.....miksi suotta pahoitat mielesi. Minun mieltäni sinä et pysty pahoittamaan.
Niin on elämä hienosti asettunut paikoilleen. 
.

Juuli ei taaskaan ymmärtänyt asiaa.
Sanoin, että runo on läpäissyt akateemisen seulan, joten sen on siis oltava hyvä.
Mustalle Pekalle sanoin, että ei ole pakko lukea.
Itse en lue, koska runot ovat liian pitkiä fantasiatarinoita minun makuuni. Jos minä en lue jotain, niin se ei toki tarkoita, että runo olisi huono.
Eli mikä on taas ongelma, Juuli?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Ja vielä haluan sanoa, että ihan hienoa, jos Juulilla menee hyvin siippansa kanssa.
Sitä en ymmärrä, että miksi siitä pitä kailottaa täällä koko ajan.
Ja olisi mukava, jos tuo hyvä olo heijastuisi Juulin viesteihinkin.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: 0 - 03.05.15 - klo:21:55
Ja vielä haluan sanoa, että ihan hienoa, jos Juulilla menee hyvin siippansa kanssa.
Sitä en ymmärrä, että miksi siitä pitä kailottaa täällä koko ajan.
Ja olisi mukava, jos tuo hyvä olo heijastuisi Juulin viesteihinkin.

Silloin kun onni on ylimmillään, siitä tekee mieli kailottaa kaikille.
Hyvä tuuli heijastuu runoissa; paha tuuli syntyy siitä, kun te tuomitsette runot turhanpäiväisiksi. Oletan.


Juuli Hukkaskukka

#776
Lainaus käyttäjältä: 0 - 03.05.15 - klo:21:55
Ja vielä haluan sanoa, että ihan hienoa, jos Juulilla menee hyvin siippansa kanssa.
Sitä en ymmärrä, että miksi siitä pitä kailottaa täällä koko ajan.
Ja olisi mukava, jos tuo hyvä olo heijastuisi Juulin viesteihinkin.

Enkö minä sitä koko ajan kailota, runoissakin. Nyt ei posi halua ymmärtää,- miksi. Tai en minä sitä tietoa tarvitse. :D :D
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#777
.
Lisäys  ed. : On mukavaa kuulla että suhtaudut nyt noin positiivisesti hyvin menemiseeni kun aluksi se oli uskomatonta , jopa pöyristyttävää !!
.
reino & aino hukkanen

Amanda

#778

:)


Muokkaus.
Illalla vain hymyilytti miten aina samaa rataa tämä keskustelu Juulin kanssa menee.

Runon alla lukee "Juuli2013".
Siis kierrätystä.. onkohan lähde kuivunut ;)

Joka tapauksessa Juuli luulee tietävänsä ja on hyvillään, että minulla menee huonosti ja tuo luonteenpiirre yksistään riittäisi, etten RL olisi hänen kanssaan kummemissa väleissä. Koko maailmankuvansa ja asenteensa sotii omani kanssa..


Suti

Lainaus käyttäjältä: 0 - 03.05.15 - klo:21:55
Ja vielä haluan sanoa, että ihan hienoa, jos Juulilla menee hyvin siippansa kanssa.
Sitä en ymmärrä, että miksi siitä pitä kailottaa täällä koko ajan.
Ja olisi mukava, jos tuo hyvä olo heijastuisi Juulin viesteihinkin.

Minulle tulee tuosta kailotuksesta mieleen kuinka Suomi 70-luvulla kailotti joka käänteessä ystävällisiä ja rauhanomaisia ja lämpimiä ja yhä vaan kehittyviä suhteita Neuvostoliittoon.
Eihän sitä kukaan uskonut.

Kaikkea hyvää Tiistaille.
päivä kerrallaan