Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 19.01.13 - klo:20:03
Voi harmi.

Etkö löydä parempaa. Tässä malliksi Miss Siberia vuodelta yks ja kaks

On muutes Juulin kaksoisolento



On, samoja piirteitä löytyy, mutta Juuli on tätäpäivää, nykyaikaa,  

   - Niinkuin silloin ennen, silloin ennen,  
   - on kaikki hyvin taas............

 
Juuli on muuten hyvä, mutta suuttuu kovin herkästi. Toki täällä kun joutuu riepoteltavaksi pitää olla "paksuhahkainen" ohuenlainen hipiä, vaikka on kaunis katsella on haavoittuva.

Sen takia ihmettelenkin, että mihin Ave katosi, ensin verkostoitui Juulin kanssa ja sitten jätti kuin nalli kalliolle. Kuitenkin, piti olla upseeri ja herrasmies.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#272
.
Johan on kuveja.


.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 20.01.13 - klo:11:59
Lainaus käyttäjältä: Nicht Rauchen - 20.01.13 - klo:11:06

 
Juuli on muuten hyvä, mutta

Voi helvetti. Ääni muuttu heti kellossa kun näki Juulin nuoruuden kuvan.

katotaan onko Siperiassa muita missejä

Joo, Miss Siberia 2003. SEkin on Juulin näköinen jos värjäisi tukkansa.

Hyvät hinkit



Siperia opettaa.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen


Juuli Hukkaskukka



Eka oli tarkoitettukin naurettavaksi. Toka ei. Naurattaa silti pirullisesti.
Minusta eka on paljon parempi.

reino & aino hukkanen

Posiella

#276
Eksäny, Tuplanikki, tajua, että hän aikoo tehdä tästä vielä bisneksen? Juulin kannattaa lukea juttunsa vielä ääneen YouTubessa, niin saa paremman näkyvyyden. On muutama asia, mitä en ymmärrä. Ensinnäkin, miksi Juuli ei perusta sitä blogia, kun noita tykkääjiäkin näköjään on, ja myy sitten sinne mainostilaa? Toiseksi en ymmärrä, että miksi hän edelleen sitkeästi ottaa täältä turpiin, vaikka jossain muilla foorumeilla joku ymmärtääkin hänen asiaansa. Onko se siksi, että tämä on ainut foorumi, joka on saanut selville, mikä Juuli on kuorensa alla ihmisenä  ja oudolla tavalla tieto siitä tyydyttää häntä?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 26.01.13 - klo:12:18
En minäkään ymmärrä, miksi Juuli väkisin haluaa postata näitä samoja juttujaan tännekin, kun nämä 3-4 jäsentä eivät halua niitä lukea ja pelkkä niiden ilmestyminen saa heidät takajaloilleen. Tuolla linkatulla ET-foorumilla yhdessä viestissä mainittiin, että Älyvähä siellä meni roskakoriin. Ja täällä hän on minulle vihainen, kun sama ketju siirtyi Klubille.  Kumman foorumin ylläpitäjä on... tuota noin  :D

Juuli syttää minua takin kääntämisestä, kun alkuun tykkäsin hänen kertojan lahjoistaan ja nyt en enää (jaksa) pitää hänen puoltaan. Olemme kaikki enemmän kuin aikuisia, koitetaan toimia sen mukaan! Olen edelleen sitä mieltä, että hän osaisi kirjoittaa juttuja, joita voisi julkaistakin.
Olen ennenkin ehdottanut blogin aloittamista.. melkein kaikilla nettiadikteilla on omansa, teemoja on valtavasti.
http://fi.cision.com/Tietopankki/Top-10--blogit/Top-blogit-Suomessa-2012/
Useinmat ovat helppoja oppia käyttämään. Ja blogeilla voi ansaita rahaakin, se on totta. 

Tuo http://vuodatus.net/ tuntuu olevan hyvin suosittu formaatti,

En minä ketään syytä Ihmettelen.
Mutta kuvan lisäämnen toisentekstiin lainauksesakin on sentään kiellytty. Eikä mode tiedä, vaikka mode on.
Kukas käskee lukemaan. Pitäaisi senkin oleman ihan selvää.
Höh.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Miksiköhän joku oli yrittänyt soittaa mulle Veikkauksesta? Mitähän sillä tädillä oli asiaa... ::) ?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

.
   Onko liian vaikeaa soittaa ja kysyä.
reino & aino hukkanen