Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#330
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.02.13 - klo:17:26
Aaah.. joo. Sinisellä planeetalla Saturnus niminen noita, mutta Alfa DC?

Olen tulkinnut niin, että toi Alfa, se on vaan jotakin hianoo olevinaan. Se on ykkönen kirjaimissa ja automerkkinä Alfa Romeo, AAh ihanata !

Toi DC saattaa olla Douglas DC lentokone




Tai sitten se on Washington DC, siis jotain suurta ja ylvästä kuitenkin.

Juuli Hukkaskukka

#331
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.02.13 - klo:17:26
Lainaus käyttäjältä: juuli - 01.02.13 - klo:14:05




Sinähän kumma tietäjä olet.



Eikö foorumilla ole tilaa kahdelle tietäjälle?!

Miksi valitat, tässähän me ollaan seuranasi. Vai etkö olekaan meidän takia foorumilla?
Päivität myös 2 juttuketjuasi suosittelemallani etusivu.netin viestitaululla. Lukijoita Australiaa ja  Etelä-Afrikkaa myöten ;)

Selitähän, mitä tarkoittaa "Noita Saturnus Sininen Planeetta Alfa DC" allekirjoituksessasi. Olen välillä yrittänyt tavata sitä.. onko virtuaalinen nimesi Saturnus, joka asuu sinisellä planeetalla? Saturnus ei ole sininen... maapallo on avaruudesta nähtynä.


http://us.123rf.com/400wm/400/400/denisovd/denisovd1203/denisovd120300417/12695081-erde-im-freien-weltraum.jpg

Aaah.. joo. Sinisellä planeetalla Saturnus niminen noita, mutta Alfa DC?

Mielikuvitukselle tässä heitetty Hyvästit.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 01.02.13 - klo:18:49
:P luulin aina, että minulla liiankin vilkas mielikuvitus ja eläytymiskyky!  
Mutta kun nuo avaruustarinasi ovat liian vaarallisia eläytyä mukaan, niin en saata itseäni vaaraan ja menetän yöuneni.

Päivän piristykseksi, piti äsken nauraa tuolle:




Hianoo tiistai.

Älä koskaan suuntaudu avaruusalalle. Siitä tuloo vaan kiukkuiseksi ja omahyväiseksi.

Juuli Hukkaskukka

.
Tiistai kirjoitti

Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #264 : 12.12.12 - klo:14:09 »
   Vastaa lainatenLainaus

Eikä vain joulurauhaa, rauhaa ylipäätänsä maailma tarvitsee..

Juuli, usein en ymmärrä tekstiäsi, käytät outoja sanoja.  Nytkin laitoin datanian googleen, koskaan ennen kuullut. On se kahvila Oulun yliopiston kyljellä. Siellä saa tänään tuota, voi kun saisi sen nyt kahvin kyytipojaksi!
...................

Että tämä siitä mielikuvituksesta.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.


Minkäänvaltakunnan tieteellistä tekstiä en ole havainnut tuplan tuottaneen.
.
reino & aino hukkanen


karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 01.02.13 - klo:19:14
Että tämä siitä mielikuvituksesta.


 Mielikuvituksesta Oh Yeah !

When you are smiling, my little scifi Avatar "Noita Saturnus Sininen Planeetta Alfa DC" , open your mouth and show those lovely teeth you have, will you ?


 
Simmottos, se tosta mielikuvituksesta, titityy vaan !

Juuli Hukkaskukka


Tupliksen tekstit Wikipediasta. Nyt kopioinut minun. Siis osaa kopioida.
Loistavasti.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Täytyy vihata miehiä, kun nainen on naiselle liian kova vastus. Monta kertaa tuo yks Juuli on sanonut tuolle meidän Tuplalle, ettei enää vastaa hänelle, mutta aina syö sanansa. Päättämätön nainen.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#338
.


Onko tämä Posu rakastunut tuplaan kun sekaantuu minun ja ihailemani Tuplan kirjoiteluun.
Mitä se Posulle kuuluu.
Minä en vihaa miehiä ollenkaan, tykkään kovasti oikein. Posupolon maailmasta niitä tuskin löytyy.
Minä en ole tehnyt Posulle mitään pahaa. Oikeastaan sai alkuun tämän riitelyn kun kirjoitti ensin solvauskirjeensä minulle. Tekisi mieli sanoa jotta pidä mölyt mahassa. Sinä et tiedä kissankusen vertaa minun miesjutuistani. Ällistyisit jos tietäisit.
Ne ei kuulu sinulle, Posu, eikä tälle sivulle. Kirjoita kirjoituksistani, älä miehistäni.
Saan miehen kuin miehen.
Sinä et.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 02.02.13 - klo:01:26
.

Minä en ole tehnyt Posulle mitään pahaa. Oikeastaan sai alkuun tämän riitelyn kun kirjoitti ensin solvauskirjeensä minulle. Tekisi mieli sanoa jotta pidä mölyt mahassa. Sinä et tiedä kissankusen vertaa minun miesjutuistani. Ällistyisit jos tietäisit.
Ne ei kuulu sinulle, Posu, eikä tälle sivulle. Kirjoita kirjoituksistani, älä miehistäni.
Saan miehen kuin miehen.
Sinä et.
.



Dominoivan avaruusnaisen kauppakassi: