Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Ensin vähän ajattelin, että kukahan Samja kunnes huomasin siellä hänen olevan vakio-Näkki. Vaikka en ole kummemmin seurannut sitä foorumia, niin ainakin profiili ja avatar ovat tuttuja. Ja hän piteli siivellään Pensadoriamme jonkun aikaa  :idea: :D



Outoa jäsenkatoa muuten Näkökulmalla...  :roll:

Samja

Pensadorin kohdalla on sukset menneet ristiin monesti. Vaan haittaako tuo? Kiinnostuin henkilöstä jo Näkkärin alkuaikana, koska huomasin, että hän haluaa jotain. Tämmöset ihmiset kiinnostaa minua erityisesti. En osaa analysoida nyt. En tarkoita, etteikö fiksut ja hiljaiset ... kiinnostaisi.


Staran viestiin kommenttina se, että oikeasti minä vaan kyyläilen tilaisuutta päästä kirjoittamaan. Joihinkin ketjuihin pääsee helposti sisälle ja sillon en yleensä pidättele. Kirjoittamisen pitää tietysti antaa itselleni jotain. En siis välttämättä toista samoja tekstejä vaan yritän löytää uutta tapaa rakentaa. Sen olen huomannut, että lyhyisiin ketjuihin on nopea osallistua. Olen todella hidas lukija :(

Melko sama se, minne kirjoitan. Eniten arvostan paikkoja, jotka pyrkivät tukemaan osallistujien tavoitteita. Tämä voi joskus tietty tarkoittaa seinää tai muuta vastusta muiden tai kokonaisuudesta vastaavan taholta. Sääntöjä (ja toimia) ilman tuotosta ja kunnon perusteluja en ymmärrä. Aika paljon arvostan yksilön vapautta ja suvaitsevaisuutta. Tämä on pitempi stoori.

Samja

Unohdin foorumeista sanoa, että minusta on ollut mukavaa tämä laajentuminen muille maille(Sohvaperuna, Aivoriihi, PensadorFin, Outomaa...). Mitä itseä ajattelen, niin olisi kauhistus jos keskustelukulttuuri lepäisi oman toteutukseni varassa. Ei mitään väljyyttä olla. Tämähän on juuri sitä, mitä en halua. Ehkä se Emokulma alkaa myös jaksella paremmin kun syntynyt uusia saitteja.

Perjantai

Kuinkahan paljon noita foorumeita onkaan ja mistä tietää,että tämä on juuri sinun foorumi.
Tarvitseeko oikeastaan sitoutua juuri tietylle foorumille ja kaiken lisäksi aina voi perustaa oman ,jos haluaa sinne muita kutsua samanhenkiseen seuraan vaikka tästä  http://www.foorumi.info/

Jos et halua sitoutua tai et tiedä mihin haluat mennä mukaan ,niin tässä pelkkä  http://www.kypalvelu.fi/forums/  keskustelufoorumi :roll:
tai valintaa voi suorittaa vaikka koonnista(jota en nyt jaksanut kooklesta kaivaa :oops: )

Tarjontaa on kyllä runsaasti  :D

Michael



Tiistai

Tietenkin käydään ja jopa kirjoitetaan ja rekkaudutaan yhä uusiile. Minä taidan olla aika monella, jonne olen kirjoittanut ehkä yhden viestin tai en mitään .. en enää edes muista kaikkia. Mutta jonnekin olen kirjannut niitä ylös, osoitteita ja salasanoja.

Kerran meinasin Palasokerille, tuo Bongaaja on siellä(kin).. taisi mainita jostain siellä,  mutta en päässytkään kun olivat poistaneet nikkini, MUTTA avatarini ovat laittaneet galleriaan, muut sitä nyt käyttävät  :!:

Michael, minua häiritsee avatarittomuutesi!  Ihan kuin joku haamu, jolla ei ole kasvoja  :)


Tiistai

Joo.. nyt vasta pääsin ihailemaan tuota .. oletko sukua Pahalle Sedälle? :P
Firefox tilttasi, piti restartata ainakin kolme kertaa. Tuli varmaan jotain kylkiäisiä, kun tein äsken kuvahakua googlella .. sieltä niitä saa.

Anii

Kyllä. Käyn muuallakin, ja minulla on olevinaan elämääkin, ainakin itse mielelläni kuvittelen niin.
Hän istui odotellen kahvin tuoksua ja oli onnellinen villasukistaan.

veini

Lainaus käyttäjältä: "Anii"Kyllä. Käyn muuallakin, ja minulla on olevinaan elämääkin, ainakin itse mielelläni kuvittelen niin.

Kerran ajattelin että olen tehnyt markkinoiti löydön, nimittäin 1700 naista ja minä, se oli "kuukuppikunta" foorumi, urani ei kuitenkaan ollut kovinkaan pitkä:) Otin puheeksi naisten vihaisuuden ennen kuukautisten alkamista, sillä oli kyllä hienompikin nimi, mutten nyt sitä muista!  :P

Käsittelin laajasti asiaa, ja sainkin aika mukavasti keskustelua aikaiseksi  :P , ei kai minua erotettu, muttei paljon vaillekkaan, kokemus oli opettavainen, ja erittäin mielenkiintoinen, en kuitenkaaan välttämättä suosittele muille mies kirjoittajille sitä paikkaa, enkä ainakaan avaamaani ketjua! Ei tullut yhtään jäsentä sieltä meille:)

veini
Ps. Onkohan ketään haukuttu niin pystyyn...ihan asiallinen kysymys :wink:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä