Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

En nyt käy paljon foorumeilla.  Tuli joku valitus töissä. En tiedä mitä tarkkaan valittivat, jostain tiedostoista ja niiden koosta ja internetistä oli kysymys.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"En nyt käy paljon foorumeilla.  Tuli joku valitus töissä. En tiedä mitä tarkkaan valittivat, jostain tiedostoista ja niiden koosta ja internetistä oli kysymys.

Voi surkeus ..    Bongaajan "tuntien" tämä menee jo linnasta vedellä ja leivällä :P
Koita nyt ainakin täällä käydä, vaikka kotoa. Vuosien mittaan alkaa olla kaikki nämä nettipersoonat ihan kuin IRL tuttuja .

ville

en mäkään enää käy paljoa foorumeilla. On nyt taukoa töistä, eikä siis ole mitään mistä lintsaisi.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "veini"
Lainaus käyttäjältä: "Anii"Kyllä. Käyn muuallakin, ja minulla on olevinaan elämääkin, ainakin itse mielelläni kuvittelen niin.

Kerran ajattelin että olen tehnyt markkinoiti löydön, nimittäin 1700 naista ja minä, se oli "kuukuppikunta" foorumi, urani ei kuitenkaan ollut kovinkaan pitkä:) Otin puheeksi naisten vihaisuuden ennen kuukautisten alkamista, sillä oli kyllä hienompikin nimi, mutten nyt sitä muista!  :P

Käsittelin laajasti asiaa, ja sainkin aika mukavasti keskustelua aikaiseksi  :P , ei kai minua erotettu, muttei paljon vaillekkaan, kokemus oli opettavainen, ja erittäin mielenkiintoinen, en kuitenkaaan välttämättä suosittele muille mies kirjoittajille sitä paikkaa, enkä ainakaan avaamaani ketjua! Ei tullut yhtään jäsentä sieltä meille:)

veini
Ps. Onkohan ketään haukuttu niin pystyyn...ihan asiallinen kysymys :wink:
''Pitihän se foorumi etsiä http://www.kuukuppikunta.net/foorumi/index.php

Mutta mikä ketju?   :?:  :o

Bongaaja

Lainaus käyttäjältä: "ville"en mäkään enää käy paljoa foorumeilla. On nyt taukoa töistä, eikä siis ole mitään mistä lintsaisi.
:lol:
kyllä se sitten järjestyy kun saat tehtäviä


Alcinoe

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"

Mutta mikä ketju?   :?:  :o

Tämä: http://www.kuukuppikunta.net/foorumi/viewtopic.php?t=3182&start=0

En nyt kykene hihitykseltäni muuta kommentoimaan kuin että aika outo täytyy olla, että päänsä uskaltaa tuollaisen yhdyskunnan maille pistää. Keskustelu ei ollutkaan sallittua - mutta se ei tietenkään ollut kenenkään sukupuolen syy, öh höh. :D

veini

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"
Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"

Mutta mikä ketju?   :?:  :o

Tämä: http://www.kuukuppikunta.net/foorumi/viewtopic.php?t=3182&start=0

En nyt kykene hihitykseltäni muuta kommentoimaan kuin että aika outo täytyy olla, että päänsä uskaltaa tuollaisen yhdyskunnan maille pistää. Keskustelu ei ollutkaan sallittua - mutta se ei tietenkään ollut kenenkään sukupuolen syy, öh höh. :D

No, tuo kuukautis asia tuntuu olevan muutenkin aika kuumaperuna, sain kengää lopuksi ketjujeni takia jatkoaika. com foorumilta, sama aihe ylitti Savon-Sanomien uutiskynnyksen, ja teen kuulemma suomen johtavan jääkiekko foorumin naurettavaksi :P Hiukan pitää vain aina ravistaa...enhän minä tosissani  :P

Outoko? No taatusti :) veinillä on muuten neljä siskoa, olin nuori, tein jo pienenä tamponeista pyssyjä, muistatteko ne missä oli sellaiset putket, ja sisällä se pumppuli klöntti, ja naru :) Muuten ajattelen naisista hyvää, enkä suinkaan ole mikään sovinisti, kunhan hiukan ravistelen elämää :wink:

veini

Bongaaja

Kah, Veini täälläkin. Jos ne vaan tuntuvat siltä miehen näkökulmasta. Oliis kiva thedä koe voiko mies arvata että naisella on juuri kuukautiset.

Tiistai

Veini kyllä on rohkea, kun menee noin intiimille foorumille kekustelemaan ja vielä huumorilla, kun juuri sitä ei ihan kaikilla ole eikä varsinkaan tuon teeman ympärillä :P

Muistan,  muistan ne oudot pumpulipuikot sellaisissa pahvisissa putkissa.. pari kertaa niitä kokeilin ja jokseenkin hetimiten vedin pois... minulla on kai joku konstruktiovika kun en sietänyt niitä   :oops: .. ja sitäpaitsi ainakin silloin lääkärit eivät tykänneet niistä, epähygieenistä kai.. voi jäädä pumpulia sisälle..kaikesta sitä tulee keskusteltua kaiken kansan nähden  :shock:  :arrow:

Teemaa sivuten Viljo on laittanut sopivan pilakuvan tuonne.. toiseen ketjuun

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "veini"Outoko? No taatusti :) veinillä on muuten neljä siskoa, olin nuori, tein jo pienenä tamponeista pyssyjä, muistatteko ne missä oli sellaiset putket, ja sisällä se pumppuli klöntti, ja naru :) Muuten ajattelen naisista hyvää, enkä suinkaan ole mikään sovinisti, kunhan hiukan ravistelen elämää :wink:

veini

:lol:

Voin vain kuvitella :roll: - jostain syystä itselleni ei moinen pyssynteko tullut mieleen, mutta kun nyt otit asian puheeksi :roll: Muunlaisia pyssyjä kyllä rakennettiin ja jopa ruutiakin sellaisena 13-14 vuotiaana ensimmäisen kerran valmistin ... siis sitä perinteistä erittäin savuavaa mustaa ruutia ... Oli sellainen teräsputkesta valmistettu pieni "musketti". Seuraavassa versiossa käytin isältä pöllimiäni pienoiskiväärin patruunoita [siinäkin piippu oli teräsputkea, justiinsa oikeaa kaliiperia löytyi] - tulinopeus oli vaatimaton --> ensin panos piippuun, varmistuslukon [jossa oli kolo iskuria varten ja esti hylsyn lentämisen silmille] kääntäminen paikalleen, iskurin viritys ja laukauksen jälkeen laajentunut hylsy piti kiskoa piipusta pois hohtimilla :D Räkättirastaita ja variksia ammuskeltiin poikain kanssa... Jousi- ja kaaripyssyistä nyt ei kannata edes puhua, koska jokainenhan niitä on rakennellut, kai.

Tampparipyssy alkoi kyllä mietityttämään ... sellainen ruutitoiminen ja narun voi "kyllästää" lakkaan sotketulla ruudilla --> eräänlainen tulilanka ... ei kuitenkaan mitään vesiohenteista lakkaa tule käyttää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä