Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Käyttekö vieraissa muilla foorumeilla?

Aloittaja Paha setä, 24.02.08 - klo:18:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

viljo

ei voi olla totta!

veini

Onhan tästä herranjestas, tehty upeaa lyriikkaakin, mistä suomalainen ei laulua tekisi, Sleepparit :) Olin niin pieni poika, joku 4 vanha, että taivuttelin vain ne putket, ja poistin pumpulit, sen muistan, että iso-siskot minua naureskelivat, enkä tiennyt miksi :P  Tässä siis upeat laulun sanat!

Mr Dampax
Hyvää iltapäivää vieraat sekä tutut
Minä olen riepu pidän puhtaana jutut
Naiset, olen MisterTampax

Hei kaikki beibit, unohtakaa teipit
Minä pidän puhtaana kaikki teidän reitit
Naiset, olen Mister Tampax

U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
Ah-hei-ah-hei

Kun minut asetat jalkojesi väliin
Voit olla vapaa ja lähtee vaikka Lädiin
Naiset, olen Mister Tampax

Kun sulla peppu kerran kuussa vuotaa
Huuda silloin vain Mr. Tampax mulle tuokaa
Naiset, olen Mister Tampax

U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
Ah-hei-ah-hei

(2x soolo)

U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
Ah-hei-ah-hei

On mulle kilpailijoitakin suotu
Mutta minä olen ykköseksi luotu
Naiset, olen Mister Tampax

Kun sinä juokset märkänä hiestä
Minä olen siellä jamuistutan miestä
Naiset, olen Mister Tampax

U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
U-at-su-wadi-u-watsu-wadi-wadi
Ah-hei-ah-hei

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "viljo"
-cato, se on kylmiön ja hellän paikka!

Jos oikeilla pyssyillä, niin molemmat olisivat jo moninkertaisesti vainajia :)

Lainaus käyttäjältä: "veini"Onhan tästä herranjestas, tehty upeaa lyriikkaakin, mistä suomalainen ei laulua tekisi, Sleepparit :) Olin niin pieni poika, joku 4 vanha, että taivuttelin vain ne putket, ja poistin pumpulit, sen muistan, että iso-siskot minua naureskelivat, enkä tiennyt miksi :P  Tässä siis upeat laulun sanat!

Ai ... ajattelin jo, että jollain kierrejousimekanismilla ammuskelit niitä tumppuroita :lol: ... no, tämä mielikuvitus välillä tekee kepposensa. Eipä silti - vieläkin ehtii tekemään sellaisia "pehmopyssyjä" :P ... asia ei ole kiinni kehtaamisesta, ainakaan minulla... Tosin ritsat kiinnostaisivat enemmän, mutta sitä "oikeaa" punaista sisuskumia ei tahdo löytää enää mistään - se täyssynteettinen musta "kumi" ei veny riittävästi, joten siitä ei pysty tekemään jämäkötä ritsoja [joilla tupla- tai triplaikkunakin hajoaa ... emmie tiijä, pojat on kertoneet...].

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Tosin ritsat kiinnostaisivat enemmän, ... emmie tiijä, pojat on kertoneet...

Aakulla on aina vaan samat asiat mielessään.

Siellä missä mää kasvoin pienestä isoksi (tai ainakin entistä isommaksi), isot pojat nimittelivät ritsoiksi – no, jaa, arvaatkaapa mitä tai keitä...     :oops:

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"Aakulla on aina vaan samat asiat mielessään.

Joo - "kampitan" jonkun outotytön, riisun alkkarit, otan niistä kuminauhan, teen ritsat ja ammun kaikki ikkunat hajalle :P

LainaaSiellä missä mää kasvoin pienestä isoksi (tai ainakin entistä isommaksi), isot pojat nimittelivät ritsoiksi – no, jaa, arvaatkaapa mitä tai keitä...     :oops:

:oops: Tiedän minäkin tämän ... :oops:


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "se"Aakulla on aina vaan samat asiat mielessään.

Joo - "kampitan" jonkun outotytön, riisun alkkarit, otan niistä kuminauhan, teen ritsat ja ammun kaikki ikkunat hajalle :P

LainaaSiellä missä mää kasvoin pienestä isoksi (tai ainakin entistä isommaksi), isot pojat nimittelivät ritsoiksi – no, jaa, arvaatkaapa mitä tai keitä...     :oops:

:oops: Tiedän minäkin tämän ... :oops:

Minä taas en ole koskaan kuullutkaan noista mitään :roll:
No en olekaan iso poika  :scratch:  :wink:

veini

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "se"Aakulla on aina vaan samat asiat mielessään.

Joo - "kampitan" jonkun outotytön, riisun alkkarit, otan niistä kuminauhan, teen ritsat ja ammun kaikki ikkunat hajalle :P


Voinko tulla katsomaan :shock: (Kuten pikku jätkänä naisten uimakopeilla, kaikissa oksan aukoissa oli sininen silmä:)

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "veini"Voinko tulla katsomaan :shock: (Kuten pikku jätkänä naisten uimakopeilla, kaikissa oksan aukoissa oli sininen silmä:)

veini

Tule vaan :D

Kampitetaan kumpikin yksi outotyttö, joiden alkkarien kuminauhoista teemme kahdet ritsat ja lähdetään yhdessä ammuskelemaan ikkunoita hajalle ... mitä muutakaan käyttöä meille olisi naisten alkkareilla ?

Tiedän kokemuksesta kun kerran löin 50 euroa vetoa yhden työkaverini kanssa siitä, että pidän kokonaisen työpäivän farkkujeni alla sukkahousuja ja naisten alkkareita --> kävin ostamassa ale-korista "isojen tyttöjen kokoa". Aamulla tarkistus - ovi kiinni ja laskin housuni nilkkoihin ja sama kotiinlähtiessä ... ja sain ne 50 egeä !

Mies ei oikein voi sellaisia pitää, kun ei ole varattu kalustolle tilaa - yritäpä istua, niin tuskanhiki kihoaa otsalle :P

En muista, mistä idea ko. vedosta sai alkunsa ... luultavasti jostain hiljaisella äänellä kahviossa käydystä ei-niin-henkevästä keskustelusta, veikkaan.

Jostain syystä kyseinen kollega ei ole senjälkeen ehdotellut minulle yhtään minkäänlaisia vedonlyöntejä ...

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku
Lainaus käyttäjältä: "veini"
Jostain syystä kyseinen kollega ei ole senjälkeen ehdotellut minulle yhtään minkäänlaisia vedonlyöntejä ...

Kuulostat aivan tutulle jätkälle :P  veini meni kerran hommiin, ja olin hieman juhlinut, olin ruotsilaivalla töissä, ja menin avokeittiiöön, ihmettelin miksei kokin housujen alla kalsarit pysy ylhäällä ollenkaan, ajattelin että varmaan on mennyt kuminauha, kun kiire hiukan hellitti painelin vessaan, ja kas kummaa, olin vetänyt colings-paidan hihoista jalkaani, hieman suuri suuaukko, eikä kuminauhaa ollenkaan, en suosittele :P

veini
Ps. Tapaus on tosi!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "veini"Kuulostat aivan tutulle jätkälle :P  veini meni kerran hommiin, ja olin hieman juhlinut, olin ruotsilaivalla töissä, ja menin avokeittiiöön, ihmettelin miksei kokin housujen alla kalsarit pysy ylhäällä ollenkaan, ajattelin että varmaan on mennyt kuminauha, kun kiire hiukan hellitti painelin vessaan, ja kas kummaa, olin vetänyt colings-paidan hihoista jalkaani, hieman suuri suuaukko, eikä kuminauhaa ollenkaan, en suosittele :P

veini
Ps. Tapaus on tosi!

Tositapaus tuo minunkin kertomani on :)

Tuota pitää joskus kokeilla, kuinka kolitsi ajaa kalsareiden virkaa :lol:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä