Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

Patu
Täällä ei muut riitele, sinä.
En ole armeijaa käynyt. Oletko sinä. Se etten ole ei tee minusta lukutaidotonta.  Olen noita armeijatarinoita lueskellet.
Eihän ne todellisuutta vastaa.
Kerro  sinä joku tosijuttu omalta kohdaltasi. Mutta synnyttämisen opastus ei ole sinun manttaaliasi.
Eikä lääkäreiden sukupuoli. Ja miksikä sinä nainen haluaisit olla.
Minä en riita haeskele. Jos nyt pengot pääkoppaasi, ehkä muistat, sinä aloitit.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Uskaltaiskohan aloittaa semmosen aiheen kuin naisten ja miesten vaihdevuosivaivat. Miten ne ilmenee, miten kannattaa hoitaa. :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Patu

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 06.09.12 - klo:15:17
Patu,

On nyt asioita, joissa et ole asiantuntija. Yksi niistä on tämänpäiväinen teema.

Silläkin uhalla että lähdet, ilmoitan olevani eri mieltä.
Pystytkö sanomaan konkreettisesti sen minun väitteeni, joka oli vastoin sinun käsitystäsi ja ei-asiantuntijaväite?
Jos et pysty niin häpeä pari päivää, ehkä pakenet kun et pysty sanomaan sitä väitettä.

Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 06.09.12 - klo:15:17
Kun olit pitämässä vaimosi kättä, se ei tehnyt sinusta sellaista. Jos hän synnytti ilman mitään apukeinoja, niin hän joko on erikoisen leveälanteinen tai muuten harvinainen tapaus.  On se eri asia, kun kapea 1,58 senttinen punnertaa 4+ kg kiloisten kanssa. Tyttäreni sanoi puoleksi itsekseen, että "horror", kun se oli ohi.

Mikä ilo sinulle on käydä vittuilemaan vaimolleni?
Hän toivoi minua mukaansa synnytykseen, ja sen tein mielelläni. Sekös sinua sapettaa. En ole sanonut apukeinoista tms. mitään.
Oletpa harvinaisen pahantahtoinen.

Patu

Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:15:43
Patu
Täällä ei muut riitele, sinä.
En ole armeijaa käynyt. Oletko sinä. Se etten ole ei tee minusta lukutaidotonta.  Olen noita armeijatarinoita lueskellet.
Eihän ne todellisuutta vastaa.
Kerro  sinä joku tosijuttu omalta kohdaltasi. Mutta synnyttämisen opastus ei ole sinun manttaaliasi.
Eikä lääkäreiden sukupuoli. Ja miksikä sinä nainen haluaisit olla.
Minä en riita haeskele. Jos nyt pengot pääkoppaasi, ehkä muistat, sinä aloitit.
.

Minun mielestäni täällä riitelee monikin, mutta pahin olet sinä. Joku taisi todeta tästä synnytysasiasta että rettelön aloittivat naiset. Etkö ole samaa mieltä?
Armeijasta et tiedä mitään. Siitäkö haluat seuraavaksi rettelöidä?
Mikä on upseeriarvosi?

En ole opettanut synnytystä (mikä hitto pistää sinut valehtelemaan?), olen ollut eri mieltä siitä että juulistat omat kokemuksesi yleisiksi. Jos rettelöit Urhosikin kanssa, se ei tarkoita että muut naiset rettelöivät miestensä kanssa. Hoitaisit perheasiasi kuntoon etkä tule tänne purkamaan ongelmiasi.

AveLazio

patu. Lopeta. Mikä sua vaivaa? Loukkaat muita ihmisiä. Jätä nyt edes naiset rauhaan. Taidat olla turhautunut, kun Ripa ja minä emme ota kiukutteluasi vakavasti. Ei se tällä parane, ei.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Ave jatkaa tuota psykoottista jankutustaan.Turha edes pyytää lopettamaankoska henkilöei ymmärrä mistäon kysymys..
Jos Tiistai lupauksensa mukaisesti voisi sivaltaa Aven tekstin huuthelttiin.

risto

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 06.09.12 - klo:18:02
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.09.12 - klo:17:19
kun Ripa ja minä emme ota

Milloin minusta on tullut sinun kaverisi. Nolo tyyppi.

Anna sen nyt nuolla edes vähäsen. Asuu kummiskin niin kaukana, ettei voi tulla plankkaamaan pyhäkenkiäsi.

AveLazio

Tässä ketjussa on viime viesteissä ollut vain narkkareitten kitinää. Miksi foorumin huonoimmat kirjoittavat häjystelevät TOSI tärkeästä aiheesta, synnyttämisestä. Poistan edellisiltä itkijöiltä 14 älykkyyspinnaa - paitsi patulta, jolla saldo on jo miinuksella. Sori.

Vihaatteko naisia, hyypiöt? Synnytys ei ole höperön leikin aihe. Hävetkää.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.09.12 - klo:22:17
Tässä ketjussa on viime viesteissä ollut vain narkkareitten kitinää. Miksi foorumin huonoimmat kirjoittavat häjystelevät TOSI tärkeästä aiheesta, synnyttämisestä. Poistan edellisiltä itkijöiltä 14 älykkyyspinnaa - paitsi patulta, jolla saldo on jo miinuksella. Sori.

Vihaatteko naisia, hyypiöt? Synnytys ei ole höperön leikin aihe. Hävetkää.

tässä meillä on katu-uskottava höpöttäjä.
Miten nakkijono tohon suhtautuisi.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä