Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.09.12 - klo:22:17
Tässä ketjussa on viime viesteissä ollut vain narkkareitten kitinää. Miksi foorumin huonoimmat kirjoittavat häjystelevät TOSI tärkeästä aiheesta, synnyttämisestä. Poistan edellisiltä itkijöiltä 14 älykkyyspinnaa - paitsi patulta, jolla saldo on jo miinuksella. Sori.

Vihaatteko naisia, hyypiöt? Synnytys ei ole höperön leikin aihe. Hävetkää.

kuuden mantereen dosentti saapuu foorumille itseään tunnistamattomassa tilassa.
Mitä tekee moderaattori?

Sen näemme myöhemmin.
.

AveLazio

Älä ny Ripa viitti! Kyä mää tiärän, että sää vaan leikit naistevvihaajaa. Mutta joku viä ottaa ton tosissaan, nääs...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Patu

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 07.09.12 - klo:05:57
Mitä tekee moderaattori?

Toivottavasti lemppaa Tiistain jäähylle, jos Tiistai ei pyydä anteeksi. Mitä hittoa pitää täysin ulkopuolinen puolisoni sotkea akkojen pullisteluun.

Juuli Hukkaskukka

.
.
 Minä kauniisti kiitän AveLazioa.
Toisten irviessä puolustaa. On Mies.

Juuli
.
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Patu - 07.09.12 - klo:11:14
Lainaus käyttäjältä: Ripa - 07.09.12 - klo:05:57
Mitä tekee moderaattori?

Toivottavasti lemppaa Tiistain jäähylle, jos Tiistai ei pyydä anteeksi. Mitä hittoa pitää täysin ulkopuolinen puolisoni sotkea akkojen pullisteluun.

Sotkit hänet itse tähän. Ihan itse...

Ja pyydä sinä anteeksi tuommoisia ilmauksia kuin "akkojen pullistelu".

Mikä sua vaivaa - suutut IHAN kaikesta. mitä foorumilla kirjoitetaan. ???

Patu

Pyydäpäs sinä Ave anteeksi kaikkia minua solvaavia viestejäsi. Aloita vaikka tästä,
https://outomaa.kilpinenonline.net/smf/index.php?topic=2116.msg81019#msg81019
unohdetaan sitä vanhemmat.

Ole mies ja pyydä anteeksi.
Sitten kun olet pyytänyt anteeksi yksi kerrallaan kaikki tuota tuoreemmat, kerron sotilasarvoni.

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 06.09.12 - klo:11:23
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.09.12 - klo:11:15
Juulin kanssa samaa mieltä. Se on tilanne, jossa olet vain Sinä ja Lapsesi j

ja taas paskat. Jos kaikki ei mene kuin elokuvissa, lääkäriä tarvitaan.
Usein mieslääkäri.
ja toiset paskat. Vai että sinun lapsesi. Siis kasvatat, ruokit, hoidat varmaan sen sinun lapsesi.

Mikä ihme on tuo naisväen halu tehdä tästä feministinen taistelu. Minä varmaan olen ymmärtänyt yhteiselon ja avioliiton ihan väärin. Taitaa riittää.

Patulle tiedoksi, ettei Tiistai aio pyytää anteeksi.
Hän saattoi sanoa vähän tylysti, että mene häpeämään ed. viestin takia. Olen edelleen sitä mieltä, ettet tiedä, mitä synnytys tarkoittaa. Kädestä pitäminen ei riitä. Minä tiedän, 4x ilman mitään helpotusta. Siinä rajalla, mitä ihminen voi kestää.  Jos hetkeksi menettää itsehallinnan, niin menee kauhuksi .."horror"..

Lukemista.
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/121733-mies-testasi-synnytyskivut-–-"miehet-te-ette-ymmarra"
LainaaEhkäpä tutkimustulos selittää sen, mitä tapahtui Andrew Rochfordille hänen kokeillessaan synnytyskipuja. Alku oli lempeä: Andrewille tuotettiin ensin supistuksia muistuttavia kipuja 20 sekuntia kerrallaan kymmenen minuutin välein. Niistä urhea juontaja selvisi muutamalla irvistyksellä.

Mutta entäs, kun "synnytys" eteni ja kivut kovenivat? Pari tuntia myöhemmin Andwer turvautui ilokaasuun ja 3,5 tuntia kärsittyään hän ilmoitti saaneensa tarpeeksi.

–Luulin ymmärtäväni, miltä synnyttäminen tuntuu. Mutta oikeasti minulla ei ollut aavistustakaan. Miehet, teillä ei ole aavistustakaan. Unohda, mitä [miesten korkeammasta] kipukynnyksestä sanotaan, meillä ei ole mitään. Naiset voittavat, miehet eivät, sanoo Rochford.

http://www.youtube.com/watch?v=6AdFdmE9A84

http://hoitajat.net/foorumi/topic/9571-asiantuntija-naisten-tulisi-kestaa-synnytyskivut-ilman-puudutusta/

JK.
tämä foorumi on nyt moderaatiovapaa. Tehkää siitä kaltaisenne.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

AveLazio

patu, toistan: miksi alituiseen herjaat muita forumisteja? Oikeasti. Olet yrittänyt nujertaa minua höpöilyilläsi - ja nyt olet vain suuttuneempi, kun et onnistunut. Minä en pyydä anteeksiantoa sinulta; olet semmoisen alapuolella.

Mutta EN voi hyväksyä, että olet nyt korvikkeeksi alkanut herjata naisia! En! Pyydä heiltä yhteisesti anteeksi. Niin ehkä sinua vielä siedetään täällä ehkä.

Naisten kimpuun käyjät ovat alinta kastia. Vankiloissakin. 8)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 07.09.12 - klo:11:23
.
.

Juuli
.
.

Tosta juolahti mieleeni elokuva:

Rakastunut Rampa.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: kulman takaa - 07.09.12 - klo:12:58
Lainaus käyttäjältä: juuli - 07.09.12 - klo:11:23
.
.

Juuli
.
.

Tosta juolahti mieleeni elokuva:

Rakastunut Rampa.

Valitan. En voi mitään.
Minä en Kulman taakse pääse.
Ei  ole haluakaan sinne asettua
toteamaan mlloin mitäkin.
.

reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä