Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tiikeritankki Normandiassa

Aloittaja risto, 14.05.13 - klo:09:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 21.05.13 - klo:02:14
.
Ave kaipaa asiakeskustela, joskin heti aluksi hän toteaa, että muut eivät ymmärrä niistä hevon vittua.


Eksä, Tupla, vieläkään tajua? Avehan on Outomaan jumala, joka jakelee kehuja ja moitteita ympäriinsä niinkuin haluaa, ja meidän maan matosten on ymmärrettävä olla iloissamme ja ylpeitä kehuista ja pahoillamme ja noloissamme haukuista. Jos ei tätä Outomaan perususkomusta ole tajunnut, niin on suurissa vaikeuksissa oman uskonsa kanssa. Usko alkaa pahasti horjua ja mielenterveys siinä samalla. Kun uskoo oikein, niin liikuntakyvyttömätkin alkavat tehdä puutarhatöitä. 
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 21.05.13 - klo:08:03


Eksä, Tupla, vieläkään tajua?

Avehan on Outomaan jumala, joka jakelee kehuja ja moitteita ympäriinsä niinkuin haluaa, ja meidän maan matosten on ymmärrettävä olla iloissamme ja ylpeitä kehuista ja pahoillamme ja noloissamme haukuista.

Jos ei tätä Outomaan perususkomusta ole tajunnut, niin on suurissa vaikeuksissa oman uskonsa kanssa.

Usko alkaa pahasti horjua ja mielenterveys siinä samalla. Kun uskoo oikein, niin liikuntakyvyttömätkin alkavat tehdä puutarhatöitä. 

Yritän synnyttää kuvaa sieluni silmin Hänen Oveluudestaan, kuinka hän blood dessert  hahmossaan mataa maata pitkin ja kysyy joka madon kohdalla "kuis menee".

Hetken jo uskoin sen todeksi mutta mutta, eiku nyt se kuvajainen otti  budhamaisen asennon, niiku ottais aurinkoa   ja maan matoset  nostelevat siinä päitään ja kaikki hymyilevät.

Näin se on nähtävä. Tulevissa kirjoituksissa palaan joka kerta tähän ilmestykseen ja koetan ymmärtää mitä ympärillä ja sisälläni tapahtuu.
.
Taidan ottaa yhteyttä Ängri Börds firmaan, jotta saisin pelin missä pommitetaan huojuvia madonpäitä ja kivenkovaa patsaan päätä.

.




Amanda

#63
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 20.05.13 - klo:21:51


Kreationismi ei selitä lainkaan kaiken alkua.
Pelkkää kuvittelua kaikki se, mitä kreationistit selittävät tästä aiheesta.



Kreationismi uskoo, että maailma ja jopa maailmankaikkeus on 6000 vuotta vanha. Kyllä pitää olla luja luottamus, että tuon uskoo. Tuskin Avekaan, kunhan heittää läppää.. luulen.

Aamulla muistin rakastetun biologian opettajani lauseen, alitajunta oli yöllä kaivanut sen taas esille:
Ihmisen sikiö käy 9 kk aikana saman prosessin läpi kuin elämä ylipäätänsä aikojen alusta alkaen. Ei sanatarkasti, mutta noin. Ja totta tosiaan. Alkuun on yksi solu, sitten muutaman solun möykky, sitten alkaa kehittyä alkeellisiä raajoja.. uiskentelee vedessä. Ja lopulta on valmis Homo Sapiens, jolla on uskomaton oppimiskyky.

Lapset oppivat leikiten useampiakin kieliä jo ihan vaippaiässä. On tässä riittävästi esimerkkejä. Tyttären 2,5 vuotias esim. puhuu jo kolmea. Ennätys on täkäl. suomalaisen ystäväni 7-8 v poika. Hän oli iltatähti vanhemmilleen, kun yli 20 v. ei siunaantunut lasta Italiassa. Kun tämä nappula syntyi, niin muuttivat tänne isänsä kotikonnuille hänen ollessaan 5 v, että oppisi kunnolla arabiaa. Nyt tämä puhuu 6 kieltä, olen itse kuullut. Suomeakin ihan sujuvasti.. sanoo äidlleen, että se on hedänkeskeinen salakieli. Voi  olla nero ;)

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 21.05.13 - klo:08:03
Kun uskoo oikein, niin liikuntakyvyttömätkin alkavat tehdä puutarhatöitä. 

Tuo taisi olla sarkasmia...Avelta.

AveLazio

Positive: Kaikki kielet ovat täsmälleen yhtä helppoja oppia pienokaisena. Aikuisena on ulkoaopettelua ja muuta tuskaa. Emme tiedä, miksi lapselle kaikki kielet ovat helppoja muttei enää aikuiselle. Mysteeri.

THL: Ehkä eka kertaa jäät nyt kiinni sekoilusta. Surullista. ELI: Universumin saati elämän syntyä ei mikään oppi selitä, veliseni! Mikäs sulle ny tuli... Pelottaako lahtareitten kreationismi? Ei aidot kreationistitkaan ajattele sen tyhmemmin kuin muut. Ajatuksena on, että universumi syntyi 1,5 miljardia v sitten. Mutta kukaan ei tiedä MISTÄ ja MITEN ja MIKSI universumi syntyi. Tiede ja uskovaiset ovat tässä samalla viivalla.

Häpeä, THL. Mieti tarkemmin tästedes viestejäsi. Koska minä saatan lukea niitä. ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Frux

Jaa, nano. Se on tulevaisuuden juttu, jota voidaan käyttää piankin mm syövän hoitoon, veden puhdistukseen ja tietojen tallentamiseen. Mutta kai sitä pitää mennä Uppsalaan saakka ottamaan nanohoitoja...jos sattuu tarvitsemaan.

risto

#67
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.05.13 - klo:10:27


Mutta kukaan ei tiedä MISTÄ ja MITEN ja MIKSI universumi syntyi.

Häpeä, THL. Mieti tarkemmin tästedes viestejäsi. Koska minä saatan lukea niitä. ;)

eiku nyt meni taas maku tosta Aven riehumisesta. Onks tää joku foorumin tarkoitus että äijä on kaatokännissä jo aamusta ja alkaa räksyttää joka suuntaan kuin kylän rakki.

Voi vittu mikä tyyppi.

.pari päivää sitten oli sama meno päällä.  mutta kun toi salarakas Tiistai ei nyt pysty potkimaan tota ketaletta  pois.

EIKU NYT MÄ LÄHDEN LOPULLISESTI VOIVITTU JA KAIKKI MUUT MIELENVIKAISET
.

AveLazio

Ymmärrätte kai Tuplanikin hienovaraisen huumorin tuossa edellä. Ei hän oikeasti ole suuttunut tietämättömyydestään. Hän on Monty Python -tyylilajia. Arvostan.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä