Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.06.14 - klo:09:20
Lainaus käyttäjältä: Toope - 25.06.14 - klo:00:47


Ihminen lopulta on mielestäni biologinen otus , tätä vain haluan sanoa.



Minä olen aina luullut että ihminen on eläin. Se on siis otus.  OK.

Siis....Nainenko on otus?  Miehestä sen vielä uskoisi, mutta että nainenkin?

Kuva otettu linssillä Zeiss Otus 1.4 55mm



Onko toi otus viron kieltä? Pitääkin tarkistaa, jospa otos onkin viroksi otus... ::)


Suti

päivä kerrallaan

jösses

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.06.14 - klo:10:11
Zeiss Otus on laadukkaan objektiivisarjan nimi.

Että oikein sarjan nimi. Minä luulin, että Zaiss Otuksia on vain yksi. Nimittäin 55 millinen. Minun tietääkseni syksyllä pitäisi tulla markkinoille kaksi muutakin Zaiss Otusta.

Suti

#203
Lainaus käyttäjältä: jösses - 25.06.14 - klo:12:01
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 25.06.14 - klo:10:11
Zeiss Otus on laadukkaan objektiivisarjan nimi.

Että oikein sarjan nimi. Minä luulin, että Zaiss Otuksia on vain yksi. Nimittäin 55 millinen. Minun tietääkseni syksyllä pitäisi tulla markkinoille kaksi muutakin Zaiss Otusta.

En tunne Zaiss-objektiiveja. Zeiss on tunnettu valmistaja.

Zeiss Otus valmistetaan eri bajoneteilla sopimaan mm. Canoniin ja Nikoniin. Siksi puhun sarjasta.
Optiikka niissä on sama.
päivä kerrallaan



karpalo

 Zeiss, Zaiss.

Minulla on Zeissin kiikarit, tosi hyvä hionta niissä.

Bajonetistä minulla ei ollut tietoa, piti oikein tarkistaa, mieleen tuli vain baronetti:

Baronetti on brittiläinen perinnöllinen aatelisarvo, jonka kuningas Jaakko I perusti vuonna 1611. Baronetti ei kuulu ylhäisaateliin eli pääreihin.

Yhdellä virheellisellä kirjaimella saattaa koko pitkän postauksensa tunkea roskikseen, jos sattuu huono päivä kohdalle.

risto

#206
.

Aivot pyrkivät korjaamaan aistiharhat. Kuinka onnistuu?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.06.14 - klo:17:24
.
Tiibettiläinen nainen



Minkä ikäinen oli tuo kuvan tiibettiläinen frouvashenkillö, onko tietoa, elävät siellä pitkään, vuoristoilma, jugurtit, vuorisuolat, jumaltarut, kaikki auttaa siihen pitkään ikään , kuuleman mukaan.

risto

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.06.14 - klo:17:27


Minkä ikäinen oli tuo kuvan tiibettiläinen frouvashenkillö, onko tietoa, elävät siellä pitkään, vuoristoilma, jugurtit, vuorisuolat, jumaltarut, kaikki auttaa siihen pitkään ikään , kuuleman mukaan.

Just tuli ohjelma Himalajan vuorilta 4 km korkeudesta. Ruoho on alle 10 cm, lampaa kaluavat lumirajasta ruohoa ja ihmisillä on hurjat ravintopuutokset. Eliniän odote 45 vuotta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 25.06.14 - klo:17:30
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 25.06.14 - klo:17:27


Minkä ikäinen oli tuo kuvan tiibettiläinen frouvashenkillö, onko tietoa, elävät siellä pitkään, vuoristoilma, jugurtit, vuorisuolat, jumaltarut, kaikki auttaa siihen pitkään ikään , kuuleman mukaan.

Just tuli ohjelma Himalajan vuorilta 4 km korkeudesta. Ruoho on alle 10 cm, lampaa kaluavat lumirajasta ruohoa ja ihmisillä on hurjat ravintopuutokset. Eliniän odote 45 vuotta.

Ai Jassoo, no onneksi asutaan lähellä meren pintaa:



Merenneito, joka on siirtynyt ajasta iäisyyteen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä