Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Verkkolehti ?

Aloittaja Aakku, 20.08.08 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Ei nykyvehkeisiin ole juurikaan luottamista, on ne sitten analogisia tai digitaalisia. Onhan se jo tullut selväksi moneen kertaan, erilaisten käyttökokemusten myötä. Ehkä se vaakakin näytti kokonaislukemana puolet liikaa. Mutta äkkiäkös ne puuttuvat kilot saa takaisin kunnon syöpöttelyllä?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -


Aakku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.09.08 - klo:23:59
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.09.08 - klo:19:57Animoida ?
Eikö suomeksi sanota.. http://www.woxikon.com/wort/animieren.php

Sanotaan kai, mikäli tekee animaatioita  ::)

LainaaNiin, missä on AW?

Samaa olen ihmetellyt - joku tekosyy, joka on olevinaan outoilua tärkeämpää  :D

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Golden AWe - 27.08.08 - klo:11:22
Yhdistämällä ajatukset Nyyrikistä ja lopputuloksen Mällin saa Nyrkkikyllikin...ZOOFILIA!

Nyt vasta hoksasin Golden Awen mielijohteen.. ZOOFILIA.. tuliko se Nyyrikki lehmästä ja mällistä  :o
wikipedia kertoo http://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia


Jos ei muuta keksitä niin Outo Postiljooni, mutta liian tavanomainen se taitaa olla ja toimittajien päättämättömyydestä johtuen voisi ilmestyä vain kerran kuukaudessa.

Tai vanhaa ketjua muistellen (joka kuuluu eittämättä kantaotojen historiaan) olisi "Härösti häröillen" vai miten se meni.. eikä jäisi edes nimim. Se:lle epäselväksi lehden linja  :D

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: se - 15.09.08 - klo:22:56
Tietysti vois epäillä, että vaimo on rukannut retkeni aikana meirän vaakaa... jota epäilen suuresti, vaaka kun on sellainen ns. digitaalinen. Näytti äsken 68,8 kiloo...




Ihan anorektikko....toiset laihduttaa läpi elämänsä ja kehtasit kertoa tuonkin ???


THL tiedottaa

Joo, meni alipainorajalle, kun kolmisen viikkoo olin vähällä syömisellä. Söin noin 3000 kaloria päivässä, tarve yli 4000...

Ilmankos retken loppupuolella oli vähän jo sellainen hutera olo. Eikä ajatuskaan kulkenut.

Kun nyt kotiin saavuin, olen saanut vuorokaudessa pari kiloo takaisin. HURRAA!  (Tämä on erityisesti Perjantaille.)  ;P

Kyllä mää ton verran kehtaan!  ;D

.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Itsensä rääkkääminen on tietenkin taitolaji sekin; eräänlaista elämän extremeä, joskus myös sopivasti masokismilla höystettynä. Tietysti omien rajojensa koitteleminen omalla tavallaan karaistaa ihmistä, mutta riskirajoilla tietenkin mennään, jos aletaan leikkiä terveydellä ja omalla hengellään.

Äärirajojen tavoitteleminen on joidenkin ihmisten yksi ominaispiirteistä, toisilla myös impulsiivinen itsetuhoisuus sivupersoonineen voi vallata maanisuudessaan mielen pimeät sopukat. Mutta tuskin tässä nimenomaisessa tapauksessa on tästä kysymys. Ehkä kyseessä olikin se perinteinen tuttu & turvallinen irtautuminen arjen harmaudesta; oravanpyörästä hyppääminen, sekä mielenrauhan hakeminen luonnon helmasta. Tässä agendassa tuskin on sinällään mitään epätervettä...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

reedik

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 16.09.08 - klo:16:59



Jos ei muuta keksitä niin Outo Postiljooni, mutta liian tavanomainen se taitaa olla ja toimittajien päättämättömyydestä johtuen voisi ilmestyä vain kerran kuukaudessa.



Minulle Oudosta Postiljoonista tulee mieleen Jacques Tati ja Lystikäs Kirjeenkantaja. Outo Postiljoonii saattaisi hyvinkin sopia verkkolehden nimeksi, mutta jos muilla tulee tästä samankaltaisia assosiaatioita kuin minulla, niin verkkolehdessä on oltava myös monitasoista ja laadukasta huumoria. En epäile, etteivätkö oudot tähän pystyisi, olen sen verran selaillut näitä postauksia ja nuo outojen tulokset Hesarin huumorintajutestissäkin tukevat näkemystäni. Lehti painoon!

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: reedik - 16.09.08 - klo:23:19
niin verkkolehdessä on oltava myös monitasoista ja laadukasta huumoria. En epäile, etteivätkö oudot tähän pystyisi, olen sen verran selaillut näitä postauksia ja nuo outojen tulokset Hesarin huumorintajutestissäkin tukevat näkemystäni. Lehti painoon!

Tarvitaan iskevä omalaatuinen nimi, mutta mistä ottaa? :P 
Huumorista ei ole oudoilla ollut koskaan puutetta, sen takia piti lähteäkin entisestä paikasta  ;)


Aakku

#69
Lainaus käyttäjältä: reedik - 16.09.08 - klo:23:19Minulle Oudosta Postiljoonista tulee mieleen Jacques Tati ja Lystikäs Kirjeenkantaja. Outo Postiljoonii saattaisi hyvinkin sopia verkkolehden nimeksi, mutta jos muilla tulee tästä samankaltaisia assosiaatioita kuin minulla, niin verkkolehdessä on oltava myös monitasoista ja laadukasta huumoria. En epäile, etteivätkö oudot tähän pystyisi, olen sen verran selaillut näitä postauksia ja nuo outojen tulokset Hesarin huumorintajutestissäkin tukevat näkemystäni. Lehti painoon!

:) Mielleyhtymät eivät haittaa, eivät vaikka nimi olisikin se mälli ... Yksikään lehti ei ole mitään ilman huumoria, mutta on vielä kaksi ongelmaa --> sarjakuva on jokaisessa kunnon lehdessä ja jos mitenkään esim. Savon Mustiksen luoja voisi ...  ??? Toinen on kuulemma se, ettei outomaalle ole privana tullut sen ensimmäistäkään juttua.

Ketkä sitä lehteä tekevät, ellemme me kaikki yhdessä !

Minusta se voitaisiin julkaista esim. Pyöreässä huoneessa, jolloin myös muut kuin oma väki voisivat sitä lukea, Outoklubi ei ole hyvä paikka lehdelle.

Lainaus käyttäjältä: StaraTota, käynköhän minä vähän hitaalla, kun en oikein ymmärrä tämän verkkolehden jujua. Mitä eroa sillä "lehdellä" olisi näihin ketjuihin? Ja kun joku kirjoittaa sinne lehteen, niin sitten ei ole enää palstalla kirjoittamassa....

Joo, hitaalla siinä mielessä, että jos vaikka yhden jutun kerran kuussa, se ei ole paljoa pois muusta kirjoittamisesta  ::)

Niin ja  :-* ettet pillastu.

Koitetaan nyt saada jotain aikaan vaikka ensiviikon [viikko 39] puolivälin paikkeille.

Jutut esimuotoiltuina outomaalle privana.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä