Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.11.14 - klo:13:41

Outomaalla on käynyt niin, että kesälomalla Näkkärin homot rantautuivat Outomaalle.

Oliskohan Näkkärin homot rantautuneet tänne  ihmettelemään Outomaan homoja, tutustumaan homoisempaan ilmapiiriin ?

Muisto Keijo Kullervo

#191
"Antaa kaikkien kukkien kukkia..."

Mitä väliä jos joukossa on Ohdakkeita ja Rentunruusujakin...

Minä muuten tykkään Niittyleinikistä  (Ranunculus Acris, tai jotain sinnepäin)...

Homo sapiens

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 06.11.14 - klo:13:58

Minä muuten tykkään Niittyleinikistä  (Ranunculus Akers, tai jotain sinnepäin)...


Haluatko tietää mikä on oikea nimi?
Etkö osaa googlata?
Etkö välitä mitä kirjoittelet lukijoille, ottakoot itse selvää?

Tärkeämpää kuin kirjoittaa oikea nimi on saattaa kaikien tiedoksi että K.K. tykkää niittyleinikistä.
päivä kerrallaan

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.11.14 - klo:19:25
.
Yhteiskunnan ei pidä tukea heteroliiton ulkopuolista lasten hankintaa!!!!!

Toope, tiedätkö kuinka paljon Helsingissä on ollut yksinäisiä synnyttäjiä vuosikymmenestä toiseen, ja yhteiskunta auttaa nämä normaaliin elämään. Ties vaikka löytyisi eronnut äijä ja lopettaa syntisen elämän.

Liikaa! Isä-äiti- malli olisi se parempi malli lapsille. Olen tässä kritisoinut isiä, jotka suhtautuvat huolettomasti siittämiensä lapsien elämään ja naisia, jotka hakeutuvat tarkoituksellisesti yksinhuoltajiksi, en arvosta kumpiakaan. Jos hankitaan lapsia, tulee aikuisen sitten olla valmis tarjoamaankin se paras mahdollinen perhe lapselle. Jos tätä ei haluta tarjota, käyttäkööt ehkäisyä.

LainaaLöytyy tilasto 12 suurimman ksupungin yksinhuoltajaperheistä. 5 suurimmassa kaupungissa on yksinhuoltajia yli neljännes perheistä. Helsingissä 28%.
Ikävää, jos noin paljon on isättömiä tai äidittömiä perheitä. Kaikki toki eivät sitä ole, mutta suuri osa ilmeisesti on. Ikävää lapsille.




"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 06.11.14 - klo:21:02
Lainaus käyttäjältä: Toope - 06.11.14 - klo:19:10
, mutta suuri osa ilmeisesti on. Ikävää lapsille.

mutta suurin osa avioliitoista  eroaa

Onko yhteiskuntamme muuttunut jo liian liberaaliksi, hedonistiseksi ja yksilökeskeiseksi? Näin konservatiivina itse arvostan perinteistä perhemallia, joka on toimiva malli. Miksi siitä tulisi siten luopua?

Minusta homopareilla on oikeus kaikkiin samoihin aikuisten oikeuksiin kuin heteropareillakin, omaisuudenjaossa, verotuksessa tai muussa lainsäädännössä. Tähän asti tuen homoliittoja, tai ainakin hyväksyn ne. Kirkot päättäkööt itse suhtautumisestaan, lain suhteen homoliittojen tulisi olla yhdenvertaisia. Mieluiten pitäisin toki avioliittokäsityksen heteroperäisenä, enkä pidä siviililiittoa sortavana, jos oikeudet ovat samat. Lapsista puhuttaessa asia kuitenkin muuttuu erilaiseksi. Tuon nykyisen homoliittolainsäädännön ongelmahan eivät ole aikuisten ongelmat, vaan lasten. Lapsilla on oikeus isään JA äitiin, yhteiskunnan ei tulisi tukea "perhemalleja", jotka eivät tätä ajatusta aja, koska lasten oikeudet menevät aikuisten, homojen tai heteroiden, edelle yhtälailla.


"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 07.11.14 - klo:20:09
Alle 30 v suurin osa elää avoliitossa.

Ihmisten tuleekin opetella elämistä avoliitoissa ja seurustelusuhteissa. Toivon silti lasten syntyvän pysyvämmissä parisuhteissa.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


Suti

Toopen kannattaisi lukea ja yrittää ymmärtää
http://nyt.fi/a1305895246029

Aion vedota tuon kirjoituksen argumentteihin jatkossa joten varoitan Toope.
päivä kerrallaan

Toope

Lainaus käyttäjältä: Suti - 08.11.14 - klo:13:29
Toopen kannattaisi lukea ja yrittää ymmärtää
http://nyt.fi/a1305895246029

Aion vedota tuon kirjoituksen argumentteihin jatkossa joten varoitan Toope.

Ei tarvitse varoittaa, noihin klisheisiinhän koko ajan vedottu, vuosien ajan. Ei tuossa mitään uutta ole. Se on vain trendikästä kommentointia.

Kyllä minä hyväksyn sen, että kirjoittaja on tuota mieltä. Minä vaan pidän perinteistä perhemallia ideaalina lapsille ja ehkä koko yhteiskunnalle. Liberalismi on kivaa, mutta ei yhteisöllisyyden ja perherakenteen kustannuksella. Kuten sanoin, homoliitot ovat sinänsä ok, mutta jätetään lapset asian ulkopuolelle. Aikuisille kuuluvat samat lailliset oikeudet. Arvostan silti lasten oikeuksia aikuisten oikeuksia korkeammalle, mitä HS:n vasuriliberaalikolumnistit eivät yleensä tee. Heille kai aikuisten oikeudet ovat pääasia?



"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 09.11.14 - klo:19:09

Kyllä minä hyväksyn sen, että kirjoittaja on tuota mieltä. Minä vaan pidän perinteistä perhemallia ideaalina lapsille ja ehkä koko yhteiskunnalle.

Hyväksen sen että et pysty irtautumaan jankkauksestasi ja olet eri mieltä. Pakkohan se on kun mikään ei mene jakeluun.
Tuo klishee perinteisestä perhemallista alkaa todella haista. Olet istunut sen päällä niin että se jo mätänee.
Perinteet eivät ole mikään peruste toimia jollain tapaa. Valtaosa nykyisen yhteiskuntamme ihmisistä on kasvanut perinteisen perhemallin perheessä, ja ainakaan minä en ole tyytyväinen yhteiskuntamme moraaliseen tasoon enkä aianakaan väitä, ettei moraalimme ja etiikkamme voisi olla parempi.
Ne kieroon kasvaneet yksilöt ovat todennäköisesti perinteisen perhemallin kasvattamia lapsia.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä