Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

#170
.
Tuossa naapurissa on homoparilla kaksi lasta. Toisen synnyttämiä. Pitäiskö asialle tehdä jotain?

Tuossa taas  kaksi naista oleilee jatkuvasti yhdessä. Pitäiskö kysyä, onko ne homoja?

Tolla yhdellä on iso koira. Naiko se koiran kanssa?

risto

.
Yhteiskunnan ei pidä tukea heteroliiton ulkopuolista lasten hankintaa!!!!!

Toope, tiedätkö kuinka paljon Helsingissä on ollut yksinäisiä synnyttäjiä vuosikymmenestä toiseen, ja yhteiskunta auttaa nämä normaaliin elämään. Ties vaikka löytyisi eronnut äijä ja lopettaa syntisen elämän.

Enpä tiennyt että tollasia idiootteja onkaan.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.11.14 - klo:18:52
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.11.14 - klo:11:38
Antakaa sitten lapset homoille, parempi kuin hetero hakkaava isä ja juoppo äiti, jos asiat ovat noin kurjasti! Paremmin en osaa sanoa.

Klisheeyleistys. Entäs jos se homopariskunta on pedofiliaan tai saatananpalvontaan taipuvainen?

Kliseee.
Entä jos se heteropari on omia lapsiaan hyväksikäyttävä lestadiolainen?
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

.

Juu, näitä tapauksiahan on ihka oikeassa elämässä. Seurakunnan vanhemmisto laittaa kaiken tapahtuneen lasten omaksi syyksi ja kieltää heitä puhumasta kenellekään mitään. Erityisesti lasten pitää olla puhumatta sosiaalityöntekijöille tai poliisille.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

.
Kiva otsikko.
Tämän alla saa päästää kaikki likaiset ajatukset valloilleen, mitä ajan mittaan päähän on kasaantunut.

Se pitistää eläkeläisen hermokudista niin vitusti. Luulisi että tuhmat ajatukset tuhoavat aivoja, mutta katin kontit. Se synnyttää uutta aivokudosta.

risto

.
Löytyy tilasto 12 suurimman ksupungin yksinhuoltajaperheistä. 5 suurimmassa kaupungissa on yksinhuoltajia yli neljännes perheistä. Helsingissä 28%.

sniper

#176
Mulla taitaa nyt sitten olla ihan vitun väärä käsitys yksinhuoltajista.
Olen täsmälleen ollut siinä käsityksessä, että he ovat lapsen kanssa yksin eläviä äitejä, mutta nyt esitetään jo sitäkin jotta erillinen osa joka löytyy olisi jopa eläkeläisiä.

Edit:No tietty jos joku yli 60 ikänen pullauttaa penskan niin yhdyn tuohon eläkeläis hegemoniaan eli kokonaisuuteen sen mielessä.

Tää on vähä niinku sama asia, että joko panee tai runkkaa niin lopputulos on sama eli ruiskutus.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Toope

#177
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.11.14 - klo:19:25
.
Yhteiskunnan ei pidä tukea heteroliiton ulkopuolista lasten hankintaa!!!!!

Toope, tiedätkö kuinka paljon Helsingissä on ollut yksinäisiä synnyttäjiä vuosikymmenestä toiseen, ja yhteiskunta auttaa nämä normaaliin elämään. Ties vaikka löytyisi eronnut äijä ja lopettaa syntisen elämän.

Minä en pidä hyvänä sitä, jos lapsia syntyy parisuhteen ulkopuolella. Pidän lapsille parhaimpana sitä, että syntyvät heteroparisuhteissa.

Olen samaa mieltä siinä, että meillä liikaa lapsia syntyy yksinhuoltajille. Miksi ihmiset ovat noin välinpitämättömiä jälkeläisistään, miehet ja naiset?

En minä arvosta miehiä, jotka saattavat naisen raskaaksi ja väistävät vastuutaan. En arvosta naisia, jotka hankkiutuvat yksinhuoltajiksi ja riistävät lapsiltaan isän. Minä arvostan hyviä vanhempia, jotka tarjoavat lapsille isän ja äidin, perheen.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 05.11.14 - klo:22:34Pidän lapsille parhaimpana sitä, että syntyvät heteroparisuhteissa. 

Miten tää olis paneeko luonnollinen olotila jotenkin hanttiin tässä suhteessa, tuskinpa. Siis tässä olet oikeassa.

Oikeastaan ei muu olotila edes ole kyseenalainen kuin tämä heterosuhde.
Niema probleema sanotaan myös Puolassakin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä