Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Rape, kyllähän sinäkin hyvin tiedät, mistä tuo toopelaisuus johtuu, kumpuaa.

Sehän on seurausta siitä, kun nämä tyypit eivät osaa eivätkä kykene tekemään mitään rakentavaa omassa kotimaassaan. He käyttävät kaiken voimansa, halunsa ja vähäisen järkensä vääränlaisiksi katsomiensa ja yhteiskunnan pohjasakaksi luokittelemiensa ihmisten mollaamiseksi.

Ja katso, he ovat tässä toimessaan tarmokkaita!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Suti

Hesarin Mielipide-palstalla kolme psykologian professoria kirjoittaa mm. näin:

"On saatavilla useita meta-analyyseja tutkimuksista, jotka vertaavat samaa ja eri sukupuolta olevien vanhempien lasten kehitystä. Tutkimustulokset soittavat, että ryhmien välillä ei ole eroja useimpien lasten kehitykseen liittyvissä seikoissa.
Tulosten mukaan lasten psyykkinen hyvinvointi, älyllinen kehitys, sukupuoli-identiteetti ja sukupuolinen suuntautuminen eivät eronnet samaa ja eri sukupuolta olevien vanhempien perheissä".

Olisi ihan kiva nähdä mihin Toope perustaa ajatuksensa että lasten edun kannalta heterovanhemmat  ovat parempi vaihtoehto kuin homopari.
Saako arvata: johonkin uskonnolliseen perinteeseen?
päivä kerrallaan

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Suti - 13.11.14 - klo:15:20
Hesarin Mielipide-palstalla kolme psykologian professoria kirjoittaa mm. näin:
Tulosten mukaan lasten psyykkinen hyvinvointi, älyllinen kehitys, sukupuoli-identiteetti ja sukupuolinen suuntautuminen eivät eronnet samaa ja eri sukupuolta olevien vanhempien perheissä.

Eivät ne taida erota myöskään muslimien ja kristittyjen ja ateistien ja kommunistien ja fasistien ja kapitalistien ja anarkistien välillä. Silti monet eivät pidä yhdentekevänä sitä, mihin näistä ryhmistä itse kukin kuuluu.

Tutkimuksia löytyy jokaiseen makuun.

http://www.frc.org/issuebrief/new-study-on-homosexual-parents-tops-all-previous-research


Muisto Keijo Kullervo

"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, biseksualinen ja homo,  lähestyneet sillä silmällä ja koin suorainaisia kauhun hetkiä sielussani sen kokiessani...

Vanhemmiten jo yli 70 vuotiaana olen ajatellut  että eläkööt biseksuaalit, homot ja heterot omaa elämäänsä...

Turha niistä on peistä taittaa, mutta vieläkin on voimakkaana tietynlainen kauhuskenaario vaivaamassa ko. kokemusten takia...

Tämä jääköön tähän kohdaltani...

Olen kirjottanut, se riittänee..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Lainaus käyttäjältä: Kopek - 13.11.14 - klo:16:14

Tutkimuksia löytyy jokaiseen makuun.

http://www.frc.org/issuebrief/new-study-on-homosexual-parents-tops-all-previous-research


Rajua sanontaa:"The myths that children of homosexual parents are "no different" from other children and suffer "no harm" from being raised by homosexual parents have been shattered forever."
Ei minulla ole kompetenssia kommentoida ko. tutkimusta sen enempää kuin kommentoida siteeraamiani psykologian professoreitakaan. Ehkä he eivät pitäneet tuota "tutkimusta" huomion arvoisena.


Lainaus käyttäjältä: Kopek - 13.11.14 - klo:16:14
Eivät ne taida erota myöskään muslimien ja kristittyjen ja ateistien ja kommunistien ja fasistien ja kapitalistien ja anarkistien välillä. Silti monet eivät pidä yhdentekevänä sitä, mihin näistä ryhmistä itse kukin kuuluu.
Monet eivät pidä- mitä siitä päättelet tähän liittyen?
Voiko siitä päätellä että perinteinen äiti-isä malli on lapsille paras?
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.11.14 - klo:16:25
"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, biseksualinen ja homo,  lähestyneet sillä silmällä ja koin suorainaisia kauhun hetkiä sielussani sen kokiessani...


Usein olen kokenut  että mormoni tai Jehovan todistaja tyrkyttää ovellani minulle uskoaan.
Perinteiset kristityt eivät oven takana uskoaan tyrkytä, erilaisilla keskustelufoorumeilla kylläkin.

Mitään kauhua en ole asiasta kokenut, varsin yksinkertaisella kommentilla kokoavat kirjansa ja häipyvät.
päivä kerrallaan

risto

#256
Lainaus käyttäjältä: Suti - 13.11.14 - klo:17:02

Voiko siitä päätellä että perinteinen äiti-isä malli on lapsille paras?

Jos puoliskot ovat eronneet, sitten joku muu on paras. Perinteinen mummo-vaari, huuhtolaisen osa,sotalapsi, mikä milloinkin.

Romulus ja Remulus olivat susien perheessä, ja he sentään perustivat Rooman.

Amanda


Lapset käyvät eniten sääliksi aikuisten maailmassa.. juuri uutisia katsellessa sanoin sen taas kerran ääneen, kerrostalon raunioista vetivät vielä elossa olevia miehiä ja tarpeeksi usein on nähty hysteerisiä lapsiressuja myös  :-\

Kyllä heteroperheistäkin lähtee paljon jo lapsena traumatisoituneita lapsia ja kun kaikki huonot lapsuudet laskisi, niin mikähän mahtaisi olla tilasto.

kromi

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.11.14 - klo:16:25
"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, biseksualinen ja homo,  lähestyneet sillä silmällä

K.K.


Siis oliko kyseessä pari, jonka toinen osapuoli oli homoseksuaalinen, ja toinen biseksuaalinen?
Aika epätavallista.....

Muisto Keijo Kullervo

#259
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.11.14 - klo:16:25
"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, *ajallisesti eri tapauksia, biseksualinen ja homo, lähestyneet sillä silmällä ja koin suorainaisia kauhun hetkiä sielussani sen kokiessani...

Vanhemmiten jo yli 70 vuotiaana olen ajatellut  että eläkööt biseksuaalit, homot ja heterot omaa elämäänsä...

Turha niistä on peistä taittaa, mutta vieläkin on voimakkaana tietynlainen kauhuskenaario vaivaamassa ko. kokemusten takia...

Tämä jääköön tähän kohdaltani...

Olen kirjottanut, se riittänee..."

K.K.


*Korjattu selvemmäksi...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä