Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Suti

K.K.:lle sopii mitä Putin tekee.
Ei saa suututtaa Venäjää olemalla ilkeä Putinille.
päivä kerrallaan

sniper

Tässä linkki meille kaikille jotka kuulumme pohjoismaiseen kirkkoon, voi jutun muutkin lukea, jossa kirkkoherra kertoo mielipiteensä kirkon ja sen jäsenien asemasta mualimassa:

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/60792-elakkeelle-jaava-kirkkoherra-petri-karttunen-kirkon-tehtava-ei-ole-tuomita

Jää tästä mulle hiukan hampaankoloonkin, mutta se sit joskus.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: sniper - 15.11.14 - klo:18:14
Tässä linkki meille kaikille jotka kuulumme pohjoismaiseen kirkkoon, voi jutun muutkin lukea, jossa kirkkoherra kertoo mielipiteensä kirkon ja sen jäsenien asemasta mualimassa:

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/60792-elakkeelle-jaava-kirkkoherra-petri-karttunen-kirkon-tehtava-ei-ole-tuomita

Jää tästä mulle hiukan hampaankoloonkin, mutta se sit joskus.

Eihän tuossa pastori sano oikein mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 15.11.14 - klo:19:18

Eihän tuossa pastori sano oikein mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä?

Täytyy niitä kuitenkin joskus kerrata.

Vaikka ovat itsestäänselvyyksiä niin tahtovat joskus unohtua.

Näin käy isossa maailmassa, Venäjä nappasi Krimin omin luvin, niin käy myös pienessä maailmassa, eihän se ole itsestäänselvyys, että kaukasidit ovat aina oikeassa.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 15.11.14 - klo:19:18

Eihän tuossa pastori sano oikein mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä?

Hipp huraa, et siis pidä kirkkoherran tätä sanomaa minään erikoisuutena
LainaaKarttunen pitää kirkon kannalta ongelmallisena, että yksittäisten henkilöiden tai ryhmien kannanotot tulkitaan kirkon ääneksi.

ja siks toiseks et näytä tajuavan hevonpersettä kirkon touhuista pastori ja kirkkoherra eivät ole edes samaa sukua kirkon mukaan no ehkä vähän silti, mutta tutkase nyt kuitenkin tämä ero pastorin ja kirkkoherran välillä.

Sen eron tajuan mäkin vaikken ole kirkossa käynyt kuin kerran kolmeenkymmeneen vuoteen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Toope

#275
Lainaus käyttäjältä: sniper - 15.11.14 - klo:20:07
Lainaus käyttäjältä: Toope - 15.11.14 - klo:19:18

Eihän tuossa pastori sano oikein mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä?

Hipp huraa, et siis pidä kirkkoherran tätä sanomaa minään erikoisuutena
LainaaKarttunen pitää kirkon kannalta ongelmallisena, että yksittäisten henkilöiden tai ryhmien kannanotot tulkitaan kirkon ääneksi.

Ovathan jotkut ääriliberaalit kannanotot toki omiaan syömään kirkon arvovaltaa, mutta ei niitä tule ottaa kirjaimellisesti. Evlut-kirkossa on paljon hyvin liberaalia suuntausta, joka ei sinänsä enää usko kirkon arvoihin, vaan elää pikemminkin maallistuneen ja kirkosta vieraantuneen yhteiskunnan arvojen mukaan. Kirkko on siten kuin alemarketti, arvot ovat alennuksessa tällä viikolla!

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 22.11.14 - klo:00:14

Ovathan jotkut ääriliberaalit kannanotot toki omiaan syömään kirkon arvovaltaa, mutta ei niitä tule ottaa kirjaimellisesti. Evlut-kirkossa on paljon hyvin liberaalia suuntausta, joka ei sinänsä enää usko kirkon arvoihin, vaan elää pikemminkin maallistuneen ja kirkosta vieraantuneen yhteiskunnan arvojen mukaan. Kirkko on siten kuin alemarketti, arvot ovat alennuksessa tällä viikolla!

Otas nyt poju yhteyttä vaikka Teemu Laajasalo'on joka on Kirkkoherra, Kallion seurakunnassa tuossa puhelin numerokin 09 2340 3610, kysäse häneltä mitä mieltä hän on tuosta sepustuksestasi.

Kerrothan meillekin mitä hän oli mieltä, mutta älä sitten ota sitä vastausta kirjaimellisesti.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.11.14 - klo:16:25
"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, biseksualinen ja homo,  lähestyneet sillä silmällä ja koin suorainaisia kauhun hetkiä sielussani sen kokiessani...

... vieläkin on voimakkaana tietynlainen kauhuskenaario vaivaamassa ko. kokemusten takia..."

K.K.


Minuakin on lähennellyt muutama heteroseksuaalinen mies, joiden häiritsevän käyttäytymisen johdosta olen kokenyt kauhun ja inhon hetkiä. Yök... Kerran Hämeenkadulla yksi tyyppi tarttui käsivarteen kiinni ja näytti samalla puukkoa takin sisätaskusta. Uhkaillen tuo tyyppi yritti saada minut mukaan Amurin purkutaloihin... Onneksi tuli pari tuttua poikaa vastaan ja ne päästivät minut pinteestä pistämällä uhkailijan selälleen kadulle... Tämä oli nyt vain minun mielipiteeni... olen siis hetero - tietääkseni.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.11.14 - klo:18:28
Minuakin on lähennellyt muutama heteroseksuaalinen mies, joiden häiritsevän käyttäytymisen johdosta olen kokenyt kauhun ja inhon hetkiä. Yök... Kerran Hämeenkadulla yksi tyyppi tarttui käsivarteen kiinni ja näytti samalla puukkoa takin sisätaskusta.

No silleen, taitaa olla kysymys Tampereesta siellähän tämä hämeenkatu on eikös vaan, meillä stadissa on vain hämeentie, oli ainakin silloin kun siellä budjasin vuosikymmeniä sitten, no joo ei se kuitenkaan ole kadun tai tien vika, vaan se on päässään vikaa omaavien tyyppien kontolle kuuluva homma.

Mutta olkoon tie tai katu tai mikä hyvään niin ei minkäänlaisia inhon hetkiä tarvitse kenenkään kohdata kaupungilla rauhassa kävellessään oli sitten mikä hyvänsä seksuaali ryhmä kysymyksessä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 22.11.14 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 13.11.14 - klo:16:25
"Minua On nuoruusvuosieni aikana pari, biseksualinen ja homo,  lähestyneet sillä silmällä ja koin suorainaisia kauhun hetkiä sielussani sen kokiessani...

... vieläkin on voimakkaana tietynlainen kauhuskenaario vaivaamassa ko. kokemusten takia..."

K.K.


Minuakin on lähennellyt muutama heteroseksuaalinen mies, joiden häiritsevän käyttäytymisen johdosta olen kokenyt kauhun ja inhon hetkiä. Yök... Kerran Hämeenkadulla yksi tyyppi tarttui käsivarteen kiinni ja näytti samalla puukkoa takin sisätaskusta. Uhkaillen tuo tyyppi yritti saada minut mukaan Amurin purkutaloihin... Onneksi tuli pari tuttua poikaa vastaan ja ne päästivät minut pinteestä pistämällä uhkailijan selälleen kadulle... Tämä oli nyt vain minun mielipiteeni... olen siis hetero - tietääkseni.



Minua (mies) eivät ole heteroseksuaaliset miehet lähennelleet. Nuorena kyllä kun olin kovin ujo ja saamaton näissä seksiasioissa, miulla oli yllättävän paljon homoseksuaalisuuteen taipuvaisia miespuolisia kavereita. Kuvittelivat kai että jos ei sillä naista ole, tykkää miehistä. Vuorollaan useimmat niistä vihjasivat mutta kun sanoin ettei kiinnosta, jättivät vihjailut sikseen, yhtä lukuunottamatta jolle piti sanoa vähän painokkaammin vielä uudestaan.

Sitten kun näkivät miut ensi kerran naisseurassa, hävisivät kokonaan omaan juttupiiriinsä. Ja mie kun naiivina olin kuvitellut koko ajan keskustelevani heidän kanssaan vain tieteestä, taiteesta, politiikasta jne... taisi olla kulissia vain...


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä