Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

sniper

Tää vaan jatkuu tää homouksen kutina edelleen täällä saitilla, mutta jos otetaan ja jätetään ne kakrut sivuun tästä niin asiahan on näin, eli Kahta reikää on paha nylkyttää vastakkain samaten kahta tappia on paha nylkyttää vastakkain, mutta reikä ja tappi sopivat yhteiseen nylkytykseen aivan erinomaisesti.

No mikä vittu näistä kolmesta on sit se luonnollisin nylkytys tapa Ihan kuten K.K. sanois kysyn vaan.

Ei siis mitään liittoa homoille eikä lesboille se on se järkevin ja luonnollisin ratkaisu.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.11.14 - klo:21:04
Tää vaan jatkuu tää homouksen kutina edelleen täällä saitilla, mutta jos otetaan ja jätetään ne kakrut sivuun tästä niin asiahan on näin, eli Kahta reikää on paha nylkyttää vastakkain samaten kahta tappia on paha nylkyttää vastakkain, mutta reikä ja tappi sopivat yhteiseen nylkytykseen aivan erinomaisesti.

No mikä vittu näistä kolmesta on sit se luonnollisin nylkytys tapa Ihan kuten K.K. sanois kysyn vaan.

Ei siis mitään liittoa homoille eikä lesboille se on se järkevin ja luonnollisin ratkaisu.

Mitenkäs sniper, sinä pikku homo, vertaat kenenkään nylpytyksiä avioliittolakiin?
Mainitaanko siellä, että avioliitossa olevien henkilöiden olisi pakko nylpyttää toisiaan? Sitä paitsi, onkos juolahtanut mieleen, että kaksi miestä voi harrastaa tappi/reikä hommaa???
Ai SAATANA, anteeksi, nyt vasta huomasin, että olet itsekin todennut tapin ja reiän sopivan yhteen erinomaisesti!
Varmasti kokemuksen tuoman nasaalin ja piipittävän äänensävyn kera?!?

Niinkuin avatarestasi huomataan, olet sinä esittelemässä muille miehille vehkeitäsi.
Mistä voimme vetää johtopäätöksen kaapissa olemisen tuskallisuudesta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.11.14 - klo:20:05
Mitä tarkoitat sanomalla että lasten oikeudet eivät ole tasa-arvokysymys?

Lasten oikeudet ovat edellä aikuisten oikeuksia, homo- tai heteroparien oikeuksia. Mielestäni lasten oikeus isään ja äitiin on ensisijainen asia, siksi en halua yksittäisten aikuisten tai isättömien/äidittömien parien saavan lapsia/adoptioida/keinohedelmöittää. Yhteiskunnan tulisi olla heikkojen puolella, ei vahvojen, kuten nykymallissa näyttää olevan, jos tukee vain aikuisten egoistisia oikeuksia. Tuo on väärä linja. Lasten oikeuksien tulisi olla lähtökohta.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

kromi

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.11.14 - klo:21:47
Yhteiskunnan tulisi olla heikkojen puolella, ei vahvojen, kuten nykymallissa näyttää olevan, jos tukee vain aikuisten egoistisia oikeuksia.

Niin kuin sinun!
Sinähän edustat heikkoja, ei sitä muutenkaan voi ajatella.
Olethan valmis uhraamaan vaimosi mahdollisen pettämisen seurauksena, johon ei kukaan muu kuin pieni, avuton ja heikko ihminen sortuisi!
Egoismia pahimmillaan!

Ja nyt on Toope ihan turha alkaa itkemään!
Tuo taannoinen lausumasi on SINUN kirjoittamasi, ja siitä tulee SINUN sietää kaikki mitä eteesi kannetaan!
Heikko mikä heikko!

Toope

Tarkoitin toki vain sitä, että yhteiskunnan tulisi olla enemmän lasten oikeuksien kannalla, kuin aikuisten oikeuksien. Saat puolestani olla eri mieltä asiasta, jos haluat.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.11.14 - klo:21:47
Lainaus käyttäjältä: Suti - 26.11.14 - klo:20:05
Mitä tarkoitat sanomalla että lasten oikeudet eivät ole tasa-arvokysymys?

Lasten oikeudet ovat edellä aikuisten oikeuksia, homo- tai heteroparien oikeuksia. Mielestäni lasten oikeus isään ja äitiin on ensisijainen asia, siksi en halua yksittäisten aikuisten tai isättömien/äidittömien parien saavan lapsia/adoptioida/keinohedelmöittää.

En minä tätä kysynyt. Etkö todellakaan osaa lukea?
Toopen lausuntoautomaatti poksahti taas päälle.

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.11.14 - klo:21:47
Yhteiskunnan tulisi olla heikkojen puolella, ei vahvojen, kuten nykymallissa näyttää olevan, jos tukee vain aikuisten egoistisia oikeuksia. Tuo on väärä linja. Lasten oikeuksien tulisi olla lähtökohta.

Anteeksi nyt vaan mutta et saanut sanotuksi mitkä ovat lasten oikeudet. Paapattaa osaat mutta et vastata.
Lasten oikeus on oikeus hyviin vanhempiin.

päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: sniper - 27.11.14 - klo:21:04
Tää vaan jatkuu tää homouksen kutina edelleen täällä saitilla, mutta jos otetaan ja jätetään ne kakrut sivuun tästä niin asiahan on näin, eli Kahta reikää on paha nylkyttää vastakkain samaten kahta tappia on paha nylkyttää vastakkain, mutta reikä ja tappi sopivat yhteiseen nylkytykseen aivan erinomaisesti.

No mikä vittu näistä kolmesta on sit se luonnollisin nylkytys tapa Ihan kuten K.K. sanois kysyn vaan.

Ei siis mitään liittoa homoille eikä lesboille se on se järkevin ja luonnollisin ratkaisu.

Tasa-arvoisen avioliittolain vastustajat markkinoivat usein käsitystä, että laki jollain tapaa hyväksyisi homouden tai jopa edistäisi sitä.
Itse ymmärrän asian toisin.
Kysymys "hyväksytkö homouden" on suurin piirtein yhtä viisas kuin "hyväksytkö että ulkona sataa".  Mitä minä sille mahdan.
Sillä mitä mieltä minä olen ei ole asiaan mitään vaikutusta.
Kannattamalla po. avioliittolakia en ilmaise kannattavinani homoutta.

Tasa-arvoinen avioliittolaki ei ymmärtääkseni millään tapaa edistä homoutta. Itse asiassa yhteiskunta on hyväksynyt samaa sukupuolta olevien parisuhteet tuolla rekisteröidyllä parisuhteella.
Tasa-arvoinen avioliittolaki ei ole naimalupa niinkuin sniper koettaa esittää.

sniperin viestillä ei, minun käsitykseni mukaan, ole muuta tekemistä tasa-arvoisen avioliittolain kanssa kuin että po. laki on platform jolla sniper esittää omia ennakkoluulojaan ja asenteitaan ja tarpeitaan puuttua toisten käyttäytymiseen.
päivä kerrallaan

sniper

Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.11.14 - klo:09:42

sniperin viestillä ei, minun käsitykseni mukaan, ole muuta tekemistä tasa-arvoisen avioliittolain kanssa kuin että po. laki on platform jolla sniper esittää omia ennakkoluulojaan ja asenteitaan ja tarpeitaan puuttua toisten käyttäytymiseen.

No jo on pienet kriteerit sullakin lesboilua ja homoilua vertaat sateeseen.  ???

Vai on se ennakkoluuloa jos toteaa, että tappi sopii hyvin yhteen vain reiän kanssa! Mistä sä saatana tiedät mitä tarpeita kenelläkin on, näytät pitävän sitä helvetin hyvänä käyttäytymisenä kun isot karvakullit nylkyttävät toisiaan suklaa osaston reikään, jos se mielestäsi on normaalia niin vittuako sitten esittelet asenteitasi esimerkiksi mulle ja muille jotka ovat toista mieltä. Mun mielestäni homot pitäis kouluttaa pesäpallomailan kanssa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

#328
Mitä asennettani olen esitellyt?
Kunhan vaahtoat jostain syystä.

Tuo "homot pitäis kouluttaa pesäpallomailan kanssa" osoittaa että mielestäsi homoja voi kouluttaa. Kaiken maailman salakusijoita ei voi.

Asenteesi taitavat johtua markkinoimastasi ja tarkkaan tutkimastasi materiaalista. En silti ymmärrä miten sniperin seksuaalifantasiat liittyvät tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
päivä kerrallaan

sniper

Lainaus käyttäjältä: Suti - 28.11.14 - klo:11:53
Mitä asennettani olen esitellyt?

Et siis osaa lukea etkä muista mitä olet kirjoittanut, no ei hätä, mutta älä kallista päätäsi kumpaankaan suuntaan ei vasemmalle eikä oikealle ettet halua yllättyä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä