Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Levylautasella...

Aloittaja Eugen, 20.09.07 - klo:19:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

aladoobi

Nyt on soinut päässä Hawkwindin "Orgone accumulator" ja täytyy sanoo, että sopi hyvin ton 'kirjat'-ketjun ajatuksenjuoksuun.


http://www.dailymotion.com/video/x83vwp_hawkwind-orgone-accumulator_music

Hiukkasen raskaaksi käy loppua kohti; johtuu kai kuvamateriaalin niukkuudesta.  ;D
Näin on näppylät, siten on sienet

AveLazio

Jep, Aladoobi. Linkissäsi oli biisin lattea studioversio huonost kuvitettuna. Joo. Tuo ylipitkä biisi toimii noilta vain livenä. Yeah.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

"Aye, caramba!"

aladoobi

Muutama tuttu onkin käymässä Roomassa paraikaa. Roma - una citta eterna. Berlusconi on ollut Kiinassa ja odottaa kiinalaisia turisteja italiaan.
- Löysin tuon Wilhelmin kirjan "The Function of the Orgasm." Lueskelen sitä nyt vähän ja sitten voin lainata sen jollekulle. Siinä on liki 400 sivua.
Lopussa on kuvia piirturin käyristä, esim. "excitation with a kiss: changes in the bio-electrical excitation of the lips, up to 40 mV" no se siitä.
Näin on näppylät, siten on sienet

Aakku

Lainaus käyttäjältä: aladoobi - 22.07.09 - klo:16:27Lopussa on kuvia piirturin käyristä, esim. "excitation with a kiss: changes in the bio-electrical excitation of the lips, up to 40 mV" no se siitä.

Niih - ihmisiltä kuvataan niin sydämen kuin aivojenkin sähköistä toimintaa ja tuo 40 mV muutos huulien stimuloinnissa kuullostaa järkeenkäyvältä - onko siinä kirjassa piirturin kuvaa häpyhuulten stimuloinnista ... varmaan jotain 100 mV muutos  :P

Yksi varteenotettava seikka noissa vanhahkoissa mittauksissa on se, että miten hyvin mittaustapahtuma oli häiriösuojattu. Monien pseudotieteilijöiden ymmärrys ei riitä sen asian huomioimiseen ja niin saadaan usein juuri haluttuja tuloksia, eli suoraan sanottuna : mitataan ulkoisia häiriöitä.

Olen joskus katsonut oskilloskoopista kehooni indusoitunutta verkkotaajuista jännitettä <--> hieman röpelöinen kuvaaja, mutta jännite on jopa toistakymmentä volttia jos samanaikaisesti koskee johonkin sähkölaitteeseen. Äkkinäinen pseudotieteilijä sanoisi, että aivoni toimivat 50 Hz taajuudella  8) Samoin orgasmin tullessa taajuus ei muutu, vaikka jännite kulkusissa nousisikin. Tätä en ole mitannut kun kotona minulla ei ole oskilloskooppia ja julkiorgastelu voisi herättää kiusallista huomiota.


AveLazio

Rooma on Wienin jälkeen rauhallisin city, jossa oon ollut. Tosin kerran yöllä derbyn jälkeen näin pikkuauton, jossa oli punapaitoja (AS Roma). Näytin roomalaisen tervehdyksen taivaansiinisessä paidassani (SS Lazio). Ne meinas ajaa päälleni. Fuck.
At a narrow passage there's no brother, no friend

aladoobi

  Paras suoja lienee Faradayn häkki, niitä voi olla eri kokoisia ja maadotettuja. Noista kehon ja ruumiinosien potentiaaleista mulla on täysin adekvaattia ja modernia kirjallisuutta. Orgasmien mittaamiseksi on varmaan tätä nykyä parasta käyttää magneettitomografiaa tai EEG:tä. Nuo Reichin käyrät näyttävät aika epäilyttäviltä... tieteessä pitäisi saada uusia mittaustuloksia. Olisi kaivauduttava orgasmologiseen kirjallisuuteen... kyllä WHO:n tautiluokitus tuntee orgastisen dysfunktion, F52.3 .   8)

Näin on näppylät, siten on sienet

Aakku

Lainaus käyttäjältä: aladoobi - 22.07.09 - klo:17:39
  Paras suoja lienee Faradayn häkki, niitä voi olla eri kokoisia ja maadotettuja. Noista kehon ja ruumiinosien potentiaaleista mulla on täysin adekvaattia ja modernia kirjallisuutta. Orgasmien mittaamiseksi on varmaan tätä nykyä parasta käyttää magneettitomografiaa tai EEG:tä. Nuo Reichin käyrät näyttävät aika epäilyttäviltä... tieteessä pitäisi saada uusia mittaustuloksia. Olisi kaivauduttava orgasmologiseen kirjallisuuteen... kyllä WHO:n tautiluokitus tuntee orgastisen dysfunktion, F52.3 .   8)

Faradayn häkki on oikeastaan ainoa keino suojata herkät mittalaitteet sähkömagneettisilta häiriöiltä - radioamatöörinä minulle näiden häiriöiden estäminen [lähinnä muille mahd. koituvat häiriöt] on varsin tuttua. Nk. antennisovitin lähettimessä on itseasiassa rakenteeltaan alipäästösuodatin ja se pitää sijoittaa metallilootaan, jonka kuori maadoitetaan ... minulla lämpöpatterin putkeen, josta on raaputettu vähän maalia pois. Jos maadoitusjohtimen irroittaa ja lähettimestä repii kaiken tehon irti, ei naapureissa katsota töllöä, eikä kuunnella radiota  8) Maadoittaa voi myös maadoitetun pistorasian maajohtoon ... siihen voi koskea paljain käsinkin, koska se on nollapotentiaalissa ... edellyttäen, että pistorasia on asianmukaisesti asennettu - jos kytkentä ei ole asiallinen, saa varsin kipakasti kynsilleen. Orgasmia ei tule.

Kerran minulle on käynyt niin - oli tuolloin maanmittaushommissa - että painoin kuivalla risulla sähköaidan piuhaa ja harppasin yli. Juuri kun olin hajareisin, oksa katkesi ja alapäähän tuli nk. taivaallinen täräys. Orgasmia ei tästäkään tullut, mutta tovin olivat tytöt pois mielestä.

Orgasmikäyrien mittaaminen pitää kai suorittaa jonkinlainen anturipipo koehenkilön / koehenkilöiden päässä, vaikka otaksun, että hässiminen johdotettuna voi tuntua hiukan oudolta - jollekulle taas sellainen voi hyvinkin tuottaa erikoisempaa nautintoa. Mene ja tiedä.

Faradayn häkin idea on sinällään yksinkertainen ... sitten kun Faraday sen keksi :)

Eugen

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.07.09 - klo:17:04
Rooma on Wienin jälkeen rauhallisin city, jossa oon ollut. Tosin kerran yöllä derbyn jälkeen näin pikkuauton, jossa oli punapaitoja (AS Roma). Näytin roomalaisen tervehdyksen taivaansiinisessä paidassani (SS Lazio). Ne meinas ajaa päälleni. Fuck.

Broidini analyysi italialaisesta perjantai-illan vietosta on seuraava... mennään vespalla jäätelokioskille ostetaan töttörö ja ajetaan sen jälkeen loppu ilta mopolla ympäri piazaa... jos tulee oikein hiki ostetaan 0,25 l lasi viiniä tai olutta.



Olettekos kuulleet Spotifystä, se on mesta jossa voi kuunnella musaa netistä ilmatteeksi... mutta pitää olla kutsu... Kutsun voi kuitenkin kiertää menemällä... http://pietari.f1-kimi.com/?p=621


Just latasin homman tuntuu toimivan Dr John soi.....
"Aye, caramba!"

matti

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 22.07.09 - klo:19:09
Olettekos kuulleet Spotifystä, se on mesta jossa voi kuunnella musaa netistä ilmatteeksi...

Kuultu on ja säännöllisessä käytössä. Aina ei pysty / jaksa cd:tä pyörittää.. Ihan hyvä palvelu kun tekee mieli tietokoneella kuunnella musiikkia.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä