Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusattiiks sua koulussa?

Aloittaja THL tiedottaa, 04.10.08 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

#60
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 02.11.10 - klo:17:16


Haha.. nuo se varmaan olis unohtanut..

ajattelin ottaa vain visa-kortin. Matkan aikana voi hankkia mitä tarvitsee. Voi olla että avaruudessa saa uusia vehkeitä, mitä maassa  ei vielä ole kaupan. Suoli kannattaa tyhjentää ennen lähtöä.

Canardian

#61
Älä helvetti hanki VISA korttia, mulla oli semmonen ja se on suuri huijarifirma. Ne laskuttaa sulta maksuja, jota ei sun tarvi maksaa, esim. kuukausimaksut.
Lisäks ne ei osaa perusmatematiikkaa ja logiikkaa, sillä joskus ne maksaa laskun itse sun pankkitililtä, ja joskus sä joudut sen käsin maksaan.
Mutta ne ei kerro sitä kumpi on kumpi lasku, ja jos vahingossa meet maksaan semmosen laskun jonka ne itse maksaa sun puolesta, sä maksat tuplasti!
Se on todella kiero systeemi, ja mun mielestä pitäis polttaa kaikki Visa laitokset maan tasalle.

Mä vaihdoin MasterCardiin, koska ne on rehellisiä ihmisiä. Ne aina maksaa itse sun laskut, ja sun ei tarvi ikinä miettiä sitä että sun tarvis maksaa jostain jotain. Kaikki on ilmaista MasterCardin kanssa!

Lisäksi MasterCard vaan kuulostaa miehekkäämmältä (tai naisekkaammalta jos olet nainen) ja paremmalta. Visa sana sekoitetaan usein maahanmuuttajiin, ja se voi pilata sun koko elämän kun vahingossa joku joskus käsittää sen väärin että tarkoitit että sulla on Visa kortti, eikä Visa maihinnousulupa. Sit sun koko elämä on pilalla, ja joudut myymään talon, auton, lapset, vaimon, ja jopa yhden Yamaha syntsan.

Ja vielä yksi etu MasterCardissa on se, että sitä voit käyttää myös oman firman tai toiminimellä Business MasterCardia. Visa on vain yksityishenkilöille, ei edes toiminimille jotka ovat yksityishenkilöitä, tämmöisen säännön voi keksiä vain idiootit.

Ja MasterCardista saa vielä hopean tai kultareunuksisen version ihan kuka tahansa, ja semmosta vilauttamalla saa sitten helposti naisia tai miehiä (riippuu kummasta tykkää enemmän, tai jos on masokisti niin juuri toisinpäin).
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

#62
.
Ok. Otan siis kultareunan avaruuteen.
Haluutko muutes Lumooja että sunkin kultareuna piipahtaa avaruudessa. Nyt pääsis?

Canardian

Eiks me kaikki olla jo avaruudessa, tässä nyt on vaan joku multakokkare jalkojemme alla joka kulkee meidän mukana.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.11.10 - klo:22:18
Älä helvetti ...
Sit sun koko elämä on pilalla, ja joudut myymään talon, auton, lapset, vaimon, ja jopa yhden Yamaha syntsan.


Miten paljon ihmistä pitää lapsena kiusata, jotta tuollaista tekstiä tulee pihalle?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.11.10 - klo:07:06
[

Miten paljon ihmistä pitää lapsena kiusata, jotta tuollaista tekstiä tulee pihalle?



lapsen lelliminen kyvyttömäksi ja vastuuttomaksi on parempi. Kiusaamisen raja riippuu lapsen kestävyydestä.

Thl, sulla on varmaan parhaat käytännön tiedot asiasta. Leikin laskeminen tästä asiasta ei huvita. Tajusin nyt vasta sun suuttumuksen taustan.


Canardian

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 03.11.10 - klo:07:06
Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.11.10 - klo:22:18
Älä helvetti ...
Sit sun koko elämä on pilalla, ja joudut myymään talon, auton, lapset, vaimon, ja jopa yhden Yamaha syntsan.


Miten paljon ihmistä pitää lapsena kiusata, jotta tuollaista tekstiä tulee pihalle?

Siis toi lausehan on Country musiikin ydin.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Toinen country-musiikin ydin on, että mitä saat kun soitat country-levyä takaperin. Kuka tietää? Minä ainakin...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Letti

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 03.11.10 - klo:11:24
Toinen country-musiikin ydin on, että mitä saat kun soitat country-levyä takaperin. Kuka tietää? Minä ainakin...
Tulevat takaisin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: QUIT - 03.11.10 - klo:08:31

lapsen lelliminen kyvyttömäksi ja vastuuttomaksi on parempi. Kiusaamisen raja riippuu lapsen kestävyydestä.

Thl, sulla on varmaan parhaat käytännön tiedot asiasta. Leikin laskeminen tästä asiasta ei huvita. Tajusin nyt vasta sun suuttumuksen taustan.



Tässä mennään nyt sellaiselle alueelle, että todellakin, leikinlasku on suoraan sanoen makaaberia.

Jokainen tietysti voi laskea leikkiä omalta kohdaltaan, sitähän ei voi kieltää, mutta monia lapsena kaltoin kohdeltuja kohtaan se ei ole oikein.

Kaltoin kohtelua on monenlaista. Pelkkä koulukiusaaminen ei yleensä aiheuta pahoja traumoja.
Omien vanhempien piittaamattomuus, suoranainen väkivalta (on se sitten fyysistä tai henkistä, usein molempia samalla kertaa), etenkin lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö aiheuttaa lähtemättömät jäljet. Niitä kannetaan hautaan asti.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä