Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 88 Vieraat katselee tätä aihetta.

kromi

No, me Suomalaiset miehet olemme muutenkin sikoja...
Hyväksikäytämme vaimoja, lapsia, kehitysvammaisia, mummoja ,vaareja, koiria, lehmiä, autoja, oikeaa kättämme (joskus myös vasenta), jne......

Amanda

#421
Lainaus käyttäjältä: kromi - 07.07.14 - klo:22:48
No, me Suomalaiset miehet olemme muutenkin sikoja...
Hyväksikäytämme vaimoja, lapsia, kehitysvammaisia, mummoja ,vaareja, koiria, lehmiä, autoja, oikeaa kättämme (joskus myös vasenta), jne......

Korvat vähän punottaen on kyllä sanottava, että Kromilla on sana hallussa.. suvereeni vastaus Esmerkixelle  8)

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.07.14 - klo:16:29
Lainaus käyttäjältä: jösseRyssistä puhuminen täällä on aivan yhtä halventavaa kuin virolainen sanoo suomalaisesta põder. Molemmissa tapauksissa sanoja luokitellaan sivistymättömäksi. Ymmärrän kyllä sinuakin, kun olet asunut niin kauan poissa Suomesta ja asenteet sinun Suomen ajoistasi ovat muuttuneet melkoisesti.

Se on mulle ihan sama mitä ja mistä sä kitiset ja natiset kun et kuitenkaan tajua hevonpersettä muusta kuin omista oksennuksistasi tänne outomaalle, kun kerran virossa asustelet niin kysyhän aidolta virolaiselta mitä hän ryssistä tykkää ja ajattelee, ja tuu vasta sen jälkeen kitisemään halventavasta Ryssäksi sanomisesta. Taidat ollakin joku saatanan kommunisti joka ei ole vieläkään päässyt siitä paskasta eroon?.

Kysyinkö muuten jossain vaiheessa mitä vironpoika sanoo suomalaisista.

Ja sit vielä ajankulku ei RYSSÄ mulkun suuntaa muuta samanlaisia voroja he ovat vieläkin

Ensinnäkään minä en asu Virossa ja toiseksi, olen keskustellut todella monien virolaisten kanssa venäläisistä heidän äidinkielellään ja kolmanneksi, en ole kommunisti. Neljänneksi, en kyselele sinulta, enkä odota sinun kysymyksiäsi, mitä minä kirjoitan. Virolaisistakaan. Tunnen tarpeeksi hyvin tuon aiheen, mistä sinä ja Sepe ette tiedä mitään. Hyvä, että edes pystytte kuvittelemaan omianne. Sepelle vielä tiedoksi, että olen asunut Puolassa ja tapaan ja olen yhteydessä puolalaisiin kavereihini jatkuvasti ja tiedän, mitä he ajattelevat Natosta, Venäjästä, amerikkalaisista ja ohjustukikohdista. Natokiimaiset russofobit voivat kirjoitella mitä vaan, mitä he venäjäpelossaan kuvittelevat.

Ryssämulkuksi ja voroiksi nimittäminen kertoo selvää kieltä ihmisen sivistystasosta, luonteesta, vainoharhaisuudesta ja viime vuosisadan ensimmäiselle puoliskolle jämähtämisestä. Sveduissa asuminen näköjään hävittää joistakin ihmisistä kaiken yleissivistyksen ja käytöstavat.

THL tiedottaa

#423
.
Suomen sota käytiin vuosina 1808–09. Tuolta ajalta on peräisin erään edelleen elossa olevan männyn nimitys: 'Ryssän mänty'.
Onko nimitys halventava? Jos on, niin miksi?

(Ryssän mänty -nimi perustuu tuon männyn läheisyydessä käydyssä kahakassa kaatuneen neljän venäläisen sotamiehen hautaamiseen tämän puun juurelle vuonna 1809. Mänty on rauhoitettu luonnonsuojelulain nojalla vuonna 1972. Tämä toimi oli Teiskon kunnanvaltuuston viimeiseksi jäänyt päätös. Teiskohan liitettiin tuon kokouksen jälkeen Tampereen kaupunkiin.)





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 07.07.14 - klo:22:38

Poikkeaako tuo jotenkin Suomen vastaavasta touhusta? Tapahtui Suomen Hgissä, että suomalaiset miehet ostivat kehitysvammaista tyttöä puoli-ilmaiseksi, jopa toistakymmentä ostajaa päivässä. Tyttöparka ei edes tiennyt, mitä myi... Että en finne igen... Sellaisia sikoja ovat suomalaiset miehet, hyi! Halveksittavia.

En ole puhunut mitään, että vuokrasimme kehitysvammaisia ilotyttöjä.
Oletko tosiaan niin sinisilmäinen ettet tiedä sitä, että merimiesten on turha yrittää löytää perhetyttöjä mistään maailman satamakaupungeista.
Muualla sentään voi mennä bordelliin, mutta siellä Ryssänmaalla ei vaan joutui tilaamaan ekaks tytöt jotka tilasivat sen pirssin jolla köröteltiin ympäri kaupunkia sitä fyysistä tyhjennys aktia tehdessä.

Ja helsingissä ei aivan varmasti tarvitse friiduja ja pirssejä tilailla ei kehitysvammaia eikä muitakaan
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 08.07.14 - klo:05:58
Ensinnäkään minä en asu Virossa ja toiseksi, olen keskustellut todella monien virolaisten kanssa venäläisistä heidän äidinkielellään ja kolmanneksi, en ole kommunisti. Neljänneksi, en kyselele sinulta, enkä odota sinun kysymyksiäsi, mitä minä kirjoitan.

No tuosta sinun leuhkimisestasi on voinut tehdä päättelyn, että oleilet Eestissä. No omapa on syysi ellet asustele siellä. Meinaan vaan, että sopisit sinne kuin tappireikään, sielläkin on kuulemma paljon näitä kaltaisiasi kitisijöitä.

Vastaappas nyt kuitenkin tähän jonka mainitsit neljänneksi olenko mä jossain vaiheessa pyytänyt sua kysymään multa jotain ja siks toisekseen se kirjoitetaan kysele eikä kyselele.

Kirjoita mitäs lystäät mulle olet kuitenkin oletettu kommunisti.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 08.07.14 - klo:05:58
Sepelle vielä tiedoksi, että olen asunut Puolassa ja tapaan ja olen yhteydessä puolalaisiin kavereihini jatkuvasti ja tiedän, mitä he ajattelevat Natosta, Venäjästä, amerikkalaisista ja ohjustukikohdista.

jösselle tiedoksi, että tiedän. Tiedoksi myös, että myös eri tavalla ajattevia on. Usko pois.
päivä kerrallaan

sniper

Jössenösselle hiukan lukemista tässä hyperlinkissä.

Mistähän tuokin johtuu, mutta jösse-nassu sen varmaan meille kertookin?.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Tuossa teille päähine, arvon "suvaitsevaiset" ja aina korrektit viheltäjät.
En tiedä onko veli venäläisen tai korrektimmin sanottuna rakkaan itäisen naapurin tuotos, muta tuollainen kannattaa nyt helteillä kiskaista päähän, ja monien tapauksessa mahdollisimman syvälle...
Säästyy näkemästä ja kuulemasta epäkorrekteja ilmaisuja!


Suti

Lainaus käyttäjältä: jösses - 08.07.14 - klo:05:58

Ensinnäkään minä en asu Virossa ..

Minulla on kesäpaikka, jossa asun kesäisin muutaman kuukauden. Se ei ole kartano enkä merkitse sitä asuinpaikakseni.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä