Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 63 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

THL tiedottaa

#511
.
Onhan se tietysti hienoa elää omassa mielikuvitusmaailmassaan, jota eivät lainkaan kosketa lait.

http://www.sosiaaliportti.fi/fi-FI/lastensuojelunkasikirja/tyoprosessi/erityiskysymykset/erotilanne/lapsenhuolto/


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.07.14 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?


Kyllä kai maisterismies nyt tuollaisen pikku sivuhyppäyksen ymmärtää.

Sattuu sitä ohimeneviä ihastuksia itse kullekin vrt Jösses, sielunkumppanisi.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.07.14 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?


Ettet vain ottaisi ohimennen hänen henkeänsä?? Pikku Toope pelle?? Munaton pikku hiiri!!!

Toope

#514
Lainaus käyttäjältä: kromi - 12.07.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.07.14 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?


Ettet vain ottaisi ohimennen hänen henkeänsä?? Pikku Toope pelle?? Munaton pikku hiiri!!!

Kiitos keskustelustasi luuseri, koska et ole koskaan kyennyt esittämään yhtäkään omaa mielipidettäsi. Miksi siis olet keskustelupalstalla ylipäätään, jos kommentointisi menee tuolle tasolle? Sepe tuossa edellä veti keskustelun minuun, henkilökohtaisesti, joten minulla on kyllä oikeus vastata siihen, tuolla aisankannattajakommentilla (vaikka ruma olikin toki). Sinunkaltaisiltasi en siedä tuollaista roskaa. Olen itse keskustellut täällä paljon asiallisemmin kuin monet muut, mutta rajani minunkin solvaamisella on. En haluaisi tehdä tästä foorumista mitään henk.koht. taistelutannerta, toivoisin itse kunkin tästälähtien jättävän nuo henkilökohtaisuudet pois.

On niin paljon asioita, joista voi keskustella ilman henkilökohtaista hyökkäämistä.

Peace?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

kromi

Lainaus käyttäjältä: Toope - 13.07.14 - klo:01:04
Lainaus käyttäjältä: kromi - 12.07.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.07.14 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?


Ettet vain ottaisi ohimennen hänen henkeänsä?? Pikku Toope pelle?? Munaton pikku hiiri!!!

Kiitos keskustelustasi luuseri, koska et ole koskaan kyennyt esittämään yhtäkään omaa mielipidettäsi. Miksi siis olet keskustelupalstalla ylipäätään, jos kommentointisi menee tuolle tasolle? Sepe tuossa edellä veti keskustelun minuun, henkilökohtaisesti, joten minulla on kyllä oikeus vastata siihen, tuolla aisankannattajakommentilla (vaikka ruma olikin toki). Sinunkaltaisiltasi en siedä tuollaista roskaa. Olen itse keskustellut täällä paljon asiallisemmin kuin monet muut, mutta rajani minunkin solvaamisella on. En haluaisi tehdä tästä foorumista mitään henk.koht. taistelutannerta, toivoisin itse kunkin tästälähtien jättävän nuo henkilökohtaisuudet pois.

On niin paljon asioita, joista voi keskustella ilman henkilökohtaista hyökkäämistä.

Peace?



Sinä siis et näe kirjoituksiani omiksi mielipiteikseni, syystä, että ne ovat vastakkaisia omien oksennuksiesi kanssa? No, ihan miten vaan...
Mitä tulee sinun asiallisuuteen keskustelussa, niin ainoan tukijan tuohon mainitsemaasi asiallisuuteesi taidat löytää sieltä komerostasi löytyvästä peilistä.

Toope hei! Ota faktat eteesi!
Sinä olet uhannut vaimosi menettävän henkensä, jos paljastuisi että hän odottaisi lasta toiselle miehelle! Sinä avoimesti halveksit yksinhuoltajia, eronneita, eronneiden lapsia, yms...
Ja nyt sinulla mielestäsi on otsaa tulla sanomaan, että minä, ja mahdollisesti joku muukin olisi väärässä kritisoidessaan sinun 1800 luvulle jämähtäneitä ultra konservatiivisia mielipiteitä?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 12.07.14 - klo:21:52
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 12.07.14 - klo:08:41
Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?

En hyväksyisi. Ero olisi varmasti edessä, hän ei enää olisi mitään minulle. Veisin omat lapseni pois.

Miten itse suhtautuisit, aisankannattaja?


Olitko se sinä joka et halua viedä asiaa henklökohtaisuuksiin?

Tilanne voi johtua monesta syystä, vaikkapa raiskaus, yhden yön hairahdus. Merkittävintä on vaimon tunnetilanne, miten hän haluaa jatkaa. En usko että minulla olisi mitään tarvetta korostaa itseäni ja erinomaisuuttani yksioikoisella tavallasi.
Miten suhtaudut naimisissa olevaan mieheen, joka pomppii yöstä toiseen eri naisen kanssa, kaikkiin palavasti rakastuneena?
päivä kerrallaan

risto

#517
.
Sepeeeee! - Antasit nyt saatana olla. Eihän tätä nyyhkytarinaa kestä kukaan.
Ei tällä trollaamisella ole loppua. Eiköhän tuo  Toope tunneta ihan perinpohjaisesti. Loppu menee tuskan puolelle.

Tässä on aina  se perimmäinen testikysymys: miten täydellinen ihminen päätyy Outomaalle.

risto

#518
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.07.14 - klo:09:05
[
Miten suhtaudut naimisissa olevaan mieheen, joka pomppii yöstä toiseen eri naisen kanssa, kaikkiin palavasti rakastuneena?

Toi asetelma on aika raju, jos töissäkn pitäisi käydä. Eläkeläiselle tuo olisi rankkaa, epäinhimillistä. Ja jossain vaiheessa pitää päivittää fiilingit foorumille. Soita vaikka eläinsuojeluun.

Suti

On Euroopan laajuinen ongelma että naisiin suhtaudutaan kuin vitunkantotelineisiin. Sain pimppiä, sain pimppiä - mitä se nainen sai? Ilmeisesti ei mitään mainittavaa koska käski vaihtaa kumppania sen yön jälkeen.

Eihän lomalla tartte töissä käydä.

päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä