Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 73 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 21.07.14 - klo:15:53
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 21.07.14 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 21.07.14 - klo:15:16
Mut voihan olla että uutistoimittajakin jo sekoilee, kun tiedonvälitys on niin heikkoa.

Julkkisten möhläyksistä kerrottaessa lehtien palstoilla, tiedonkulku on aika ajoin hyvinkin nopeaa.

Julkistettavaa tietoa kun ei tarvitse hyväksyttää juurikaan missään. (Päätoimittaja sanoo kesätoimittajalle, -anna palaa vaan, toihan on hyvä paljastus)

Puhuin tv-uutisista, en esim. Iltalehden jutusta.

Minä puhuin Ilta-Sanomista.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 20.07.14 - klo:20:04

Tuollaisissa tapauksissa toki tiedonkulun pitäisi kulkea kaikkien välillä, eli puolustus- ja ulkoministeriön, sekä presidentin ja pääministerin välillä. Toki näitä alempienkin instanssien kohdalla. Ei tieto näytä ihan kulkevan.


Mitä puolustusministeriön olisi pitänyt raportoida? Siitäkö että puolustusvoimilta on pyydetty tietoja?
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 21.07.14 - klo:15:53
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 21.07.14 - klo:15:36
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 21.07.14 - klo:15:16
Mut voihan olla että uutistoimittajakin jo sekoilee, kun tiedonvälitys on niin heikkoa.



Julkkisten möhläyksistä kerrottaessa lehtien palstoilla, tiedonkulku on aika ajoin hyvinkin nopeaa.

Julkistettavaa tietoa kun ei tarvitse hyväksyttää juurikaan missään. (Päätoimittaja sanoo kesätoimittajalle, -anna palaa vaan, toihan on hyvä paljastus)

Puhuin tv-uutisista, en esim. Iltalehden jutusta.


Tuossa se koko tarina pääpiirteissään on. Olen siis jaksanut lukea sekä kuunnella tämän jutun yksityiskohdat useista tiedotusvälineistä. En siis ole veltto enkä väsynyt. Tämä riittänee yhteenvedoksi tästä asiasta:

"Päivällä paljastui, ettei Suomen ylimmälle ulkopolitiikan johdolle ollut kerrottu Ukrainaan matkalla olleen aselastin takavarikoinnista. Niinistö kertoi median edustajille Porissa, että hän kuuli lastista perjantaina Helsingin Sanomien uutisoitua asiasta. Niinistö ihmetteli, miksei ylintä valtionjohtoa informoitu.

– Minä olen ihan saman tiedon varassa kuin tekin. En ole saanut siitä muuta tietoa kuin mitä eilen sitten tuli ulos, Niinistö sanoi.

Myös ulkoministeri Erkki Tuomioja (sd.) kritisoi viranomaisia siitä, että valtiojohdolle ei viestitty Suomen läpi matkalla olleesta aselastista. Tuomiojakin oli tietämätön aselastista.

Tulli takavarikoi puolustustarvikkeita Helsinki-Vantaan lentokentällä kesäkuun lopulla. Lasti paljastui normaalissa valvonnassa. Helsingin Sanomien tietojen mukaan iso määrä ohjusten ohjausjärjestelmien osia oli tulossa Vietnamista.

Tuomiojan mukaan viranomaisten olisi pitänyt tiedottaa ulkopoliittista johtoa ulkopoliittiselle johdolle asiasta, koska he joutuvat ensimmäisinä vastaamaan sitä koskeviin kysymyksiin.

Tullista vakuuteltiin lauantaina, että valtioneuvostolle meni tietoa. Ensimmäinen informointi tapahtui valtioneuvoston tilannekeskuksen suuntaan tiistaina.

– Olemme informoineet erillisellä tiedotteella valtioneuvoston tilannekeskusta, joka sitten huolehtii oman protokollansa mukaan asian eteenpäin välittämisestä, Tullin valvontaosaston päällikkö Sami Rakshit sanoi Yle Uutisille.

Valtion turvallisuusjohtaja Timo Härkönen myönsi Ylelle, että tarkka tieto aselastista meni tasavallan presidentin kansliaan vasta, kun uutinen lastista oli julki. Silloin kun tämä (asetakavarikko) on kesäkuussa tapahtunut, siitä ei ole ilmeisesti Tullikaan enempää kenellekään kertonut, Härkönen sanoi lauantaina.

Valtionjohdon epäonnistunut tiedotus oli tapetilla aiemmin ilmatilaloukkausten yhteydessä toukokuussa. Kohun keskiössä oli tuolloiselle pääministerille Jyrki Kataiselle (kok.) syntynyt väärä käsitys siitä, venäläiskone olisi tunnistettu ilmasta. "

MTV UUTISET - STT



sniper

Miksei tulli ja miksei joku muu. Epäonnistuuhan duunarit joka puolella aina joskus no tästä unohduksestahan ei se sota auennut? Helppo tullinkin on unohtaa jos on kehnot liksat!

Eniten kyrsii toi ryssän Putin varoittaa länsimaita sekaantumasta ryssän sisäisiin asioihin, tarkoittanee myös Ukraina'n touhuja.

http://yle.fi/uutiset/putin_muut_maat_eivat_saa_sekaantua_venajan_sisaisiin_asioihin/7369541
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 22.07.14 - klo:15:59
Miksei tulli ja miksei joku muu. Epäonnistuuhan duunarit joka puolella aina joskus no tästä unohduksestahan ei se sota auennut? Helppo tullinkin on unohtaa jos on kehnot liksat!

Eniten kyrsii toi ryssän Putin varoittaa länsimaita sekaantumasta ryssän sisäisiin asioihin, tarkoittanee myös Ukraina'n touhuja.

http://yle.fi/uutiset/putin_muut_maat_eivat_saa_sekaantua_venajan_sisaisiin_asioihin/7369541

Hyi hyi sniper   >:(

Ei se oo ryssä! Se on russo!
Tuollaisen kielenkäytön seurauksena saat russo foobikon leiman....

sniper

Lainaus käyttäjältä: kromi - 22.07.14 - klo:17:08
Hyi hyi sniper   >:(
Ei se oo ryssä! Se on russo!
Tuollaisen kielenkäytön seurauksena saat russo foobikon leiman....

Sinun russosi on sama paska kuin mun RYSSÄNI, mikä on se ryssä foobikko joka sanoo saman kuin he itse ja muut maat muttei härmäläinen, kerroppas nyt oikein vitun tarkkaan missä muualla kutsutaan russiaa venäjäksi oliskohan se vaan piskuinen Suomi kun niin tekee?

Ja ryssän fobian leiman voi työntää suoraan kirjoittajan perseeseen. Sori oli pakko sanoa.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 22.07.14 - klo:19:29
Lainaus käyttäjältä: kromi - 22.07.14 - klo:17:08
Hyi hyi sniper   >:(
Ei se oo ryssä! Se on russo!
Tuollaisen kielenkäytön seurauksena saat russo foobikon leiman....

Sinun russosi on sama paska kuin mun RYSSÄNI, mikä on se ryssä foobikko joka sanoo saman kuin he itse ja muut maat muttei härmäläinen, kerroppas nyt oikein vitun tarkkaan missä muualla kutsutaan russiaa venäjäksi oliskohan se vaan piskuinen Suomi kun niin tekee?

Ja ryssän fobian leiman voi työntää suoraan kirjoittajan perseeseen. Sori oli pakko sanoa.

Ihan hauska että vedit herneen nenään.
Et vissiin oo lukenu mun viestejä suhtautumisestani sanaan RYSSÄ!?!?!?

No, ihan kuinka vaan....

sniper

Lainaus käyttäjältä: kromi - 22.07.14 - klo:19:34
Ihan hauska että vedit herneen nenään.
Et vissiin oo lukenu mun viestejä suhtautumisestani sanaan RYSSÄ!?!?!?

No, ihan kuinka vaan....

Mulle ei herneet sovi nenään yhtä hyvin kuin sinulle, mutta jätetään ne herneet sivuun, olethan silti tavallinen taikuri tai sitten olet alaikäinen kun ei ryssä sana sovi hipiällesi.
Se on yks V:N maku miten siihen sanaan suhtaudut, olen kuitenkin nähnyt ja huomannut suhtautumisesi juuri sen takiakin on mukava kirjoittaa Ryssä.

Lue tästä wiki linkistä edes vähän tästä ryssä sanasta ja miksi ryssää kutsuttiin ja vieläkin kutsutaan ryssäksi kaikkialla muualla kuin suomessa. Tiedän ihan hyvin, että monet pitävät sitä halventava sanana, mutta mitä sitten koska ryssää saakin halventaa jo senkin takia mitä ovat tehneet ja tekevät edelleen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ryss%C3%A4
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 22.07.14 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: kromi - 22.07.14 - klo:19:34
Ihan hauska että vedit herneen nenään.
Et vissiin oo lukenu mun viestejä suhtautumisestani sanaan RYSSÄ!?!?!?

No, ihan kuinka vaan....

Mulle ei herneet sovi nenään yhtä hyvin kuin sinulle, mutta jätetään ne herneet sivuun, olethan silti tavallinen taikuri tai sitten olet alaikäinen kun ei ryssä sana sovi hipiällesi.
Se on yks V:N maku miten siihen sanaan suhtaudut, olen kuitenkin nähnyt ja huomannut suhtautumisesi juuri sen takiakin on mukava kirjoittaa Ryssä.

Lue tästä wiki linkistä edes vähän tästä ryssä sanasta ja miksi ryssää kutsuttiin ja vieläkin kutsutaan ryssäksi kaikkialla muualla kuin suomessa. Tiedän ihan hyvin, että monet pitävät sitä halventava sanana, mutta mitä sitten koska ryssää saakin halventaa jo senkin takia mitä ovat tehneet ja tekevät edelleen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ryss%C3%A4


Ongelmia?

Ei sulle jaksa toistaa mitään, mutta vielä selventäen.
Minä käytän ryssä sanaa venäläisistä venäläisen sijaan. Vaikea ymmärtää?

Mitä tulee suhtautumiseeni ryssiin, niin selventäisitkö mitä tarkoitat? Jos tarkoituksesi on osoittaa ryssä sympatioitani, niin pieleen meni. Ryssää en pelkää, enkä nosta jalustalle.

Jaa juu! Olen todellakin vielä alle 50.....

sniper

On kait se sit vielä kerran toistettava: siis käytä sinä mitä hyvänsä sanontaa Ryssästä/Ryssistä se ei mulle kuulu, mutta sen verran pitäis sunkin kallossa olla virtaa jotta et vittuile kaikille jotka käyttävät ei hyväksymääsi RYSSÄ sanaa, ja sit tää, et sulle on kivä veetuilla kun et kärsi sitä sanaa.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä