Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#880
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.08.14 - klo:16:55
http://www.aamulehti.fi/Paakirjoitukset/1194855227774/artikkeli/venajan+armeijauudistus+on+vaikeuksissa.html
Venäjä uusii armeijaansa miljardipotilla: puhutaan vuoteen 2020 mennessä 550 miljardin panoksesta. Uudistus on vaikeuksissa ja sen huomaa: piskuinen Ukraina on vielä valloittamatta. Tilanne vaan pahenee jos Ukraina sijoittaa aseisiin pari miljardia.

Kun uudistus on saatu hoidettua, tältä näyttää Euroopassa Suomen rajalla.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288665097932.html
Miten käy sen jälkeen Suomen?

Yllä osoitetaan selvästi Suomen paikka...
Ja että kylmä sota On täydellisesti totta...

Sorkitaan ja väitetään, mutta mitä On kaiken takana?

Ihmismielten muokkaus suurta itäistä sotilasvaltaa vastaan... Ilmeisesti tarkoituksena saada Suomen Itäraja kuumaksi keskustelunaiheeksi...

Sinä se  omalta osaltasi johdat ihmiset kohti konfliktia, pahaakin...

Olen pahoillani mutta et taida tuntea kuin vihaa kaikkea sitä mitä itärajan takana liikkuu...


Hieman itsehillintää ja rauhallisuutta ja pian olet taas tasapainossa, oletan...
Mutta kaikki heikkohermoiset varokaa konfliktiin pyrkivää sutta...

K.K.

PS. Hieman tutkimalla selviää se,, kuinka monta vuotta ensimmäisestä maailmasodasta kului toiseen maailmansotaan... Samoin On helppo laskea että kuinka monta vuotta On Suomen rauhan aikaa kulunut toisen maailmasodan  rauhan saavuttamisesta?

Keskinäinen kyräily On saavuttamassa asteen joka oli, paha se sanoa, ennen toista maailmasotaa...
"Sen minä kylvetään, se myös niitetään."

Jos kylvät vihaa ja eripuraa, löydät itsesi vihollisena, mutta jos kylvät sopua ja harmoniaa, löydät itsesi rauhan ja sovun tuojana ja antajana...
Kysymys On Ukrainan sisällissodasta ja Lännen ja Idän puolueellisesta suhtautumisesta siihen...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

#881
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.08.14 - klo:16:55
...piskuinen Ukraina on vielä valloittamatta...

Piskuinen? Euroopan toiseksi suurin maa ja melkein 50 miljoonaa asukasta... ennen sisällissotaa tietysti... ::)


Suti

Mitä hittoa tuo tonttu jorisee?
Onko Suomi ollut Ukrainassa valtaamassa alueita ja sotimassa?

Kaikkea soopaa on K.K.:lta saanut lukea mutta tämä on jo aika hurjaa:

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.08.14 - klo:19:02
Ihmismielten muokkaus suurta itäistä sotilasvaltaa vastaan... Ilmeisesti tarkoituksena saada Suomen Itäraja kuumaksi keskustelunaiheeksi...

Sinä se  omalta osaltasi johdat ihmiset kohti konfliktia, pahaakin...

K.K., sinä olet sairas. Sinun kannattasi hakea apua. Pelkäät totuutta, suljet siltä silmäsi.
K.K., avaa silmäsi. Jumalaa ei ole olemassa.

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 24.08.14 - klo:19:02
Hieman tutkimalla selviää se,, kuinka monta vuotta ensimmäisestä maailmasodasta kului toiseen maailmansotaan... Samoin On helppo laskea että kuinka monta vuotta On Suomen rauhan aikaa kulunut toisen maailmasodan  rauhan saavuttamisesta?

Tarkoitat varmaan että viitsisikö joku laskea sinulle kuinka monta vuotta ensimmäisestä maailmansodasta kului toiseen maailmansotaan, itse kun et osaa.
Mitä sinä sillä tekisit, miten se liittyy Venäjän valloitussotaan Ukrainassa?

5. kolonnan miehiä tuo K.K.?
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.08.14 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.08.14 - klo:16:55
...piskuinen Ukraina on vielä valloittamatta...

Piskuinen? Euroopan suurin maa... ::)

Kyllä tuo piskuinen tarkoitti vertailua suureen ja mahtavaan Venäjään ja sen 550 miljardin aseohjelmaan.

Joidenkin mielestä Venäjäkin kuuluu Eurooppaan.
Ranskakin on pinta-alaltaan suurempi kuin Ukraina, joten väitteesi Euroopan suurimmasta maasta on väärin.
Väkiluvultaan Ukrainaa suurempia Euroopan  maita on useita.

Huono yritys.
päivä kerrallaan

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.08.14 - klo:20:30
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.08.14 - klo:20:20
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 24.08.14 - klo:16:55
...piskuinen Ukraina on vielä valloittamatta...

Piskuinen? Euroopan suurin maa... ::)

Kyllä tuo piskuinen tarkoitti vertailua suureen ja mahtavaan Venäjään ja sen 550 miljardin aseohjelmaan.

Joidenkin mielestä Venäjäkin kuuluu Eurooppaan.
Ranskakin on pinta-alaltaan suurempi kuin Ukraina, joten väitteesi Euroopan suurimmasta maasta on väärin.
Väkiluvultaan Ukrainaa suurempia Euroopan  maita on useita.

Huono yritys.

Korjasin jo, se on toiseksi suurin. Ks. edeltä. Aasiaa ei lasketa Eurooppaan...

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.08.14 - klo:20:42
Korjasin jo, se on toiseksi suurin. Ks. edeltä. Aasiaa ei lasketa Eurooppaan...

Kolmanneksi, Eurooppa lasketaan Eurooppaan...


Muisto Keijo Kullervo

"Nyt minulla On tällainen huu-haa teoria, mutta osoittakaa, että olen täysin väärässä?

Työn sankarien pitäminen kurissa ja Herran nuhteessa On  ongelmallista jos mikä...

Kun taloudella menee hyvin ja nuo perkeleen 'sankarit' vaativat lisää rahaa, On joko sitä annettava tai ainakin ostovoimaa jonkun verran...

Herrat ja talousnerot ovat ympäri maailmaa keksineet oivan keinon jolla saadaan työtä tekevät ja jopa orjuutetut nöyriksi ja ns. vähään tyytyväisiksi:

1. Otetaan lainaa joltakin taholta ja kierrätetään lainapapereita ympäri ämpäri pitkin maailmaa - ja kas kummaa - lähes kaikki ovat velkaa kaikille?

2.  Annetaan velkojen kiertää ja sanotaan lisää liksaa pyytäville, että:

"Nyt On säästettävä, leikattava ja saneerattava - muuten tulee Iso Jytky ja koko talouselämä menee sekaisin, mullin mallin ja päin prinkkalaa."

Hätäpäissään lisää liksaa pyytävät pyörtävät pyhät sanansa ja tyytyvät hyvin paljon pienempiin korotuksiin kuin mitä olivat tahtoneet... Ainakin viimeistään inflaatio syö palkankorotusten hyödyn muutamassa kuukaudessa - oletan.

Yllä oleva On utopiaa ja lähes täysjärjen vastaista, pilkkaa ja terveen talouden vastaistakin...

Mutta, mutta, maailman talouden ja hupenevien luonnonvarojen kannalta liikuttavan tervejärkistä, kun ihmispopulaatio saadaan pysymään kierrätys- ja kulutusyhteiskunnan oravapyörässä lähes hautaan saakka - oletan...

Mikäs tässä mellastaessa kun On 72 ja risat lasissa ja uutta pakkaa koko ajan tihenevään tahtiin."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 25.08.14 - klo:07:33
"Nyt minulla On tällainen huu-haa teoria, mutta osoittakaa, että olen täysin väärässä?



Itse kumosit jo väitteesi kun sanoit että se on huuhaata.
.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - 24.08.14 - klo:22:18
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 24.08.14 - klo:20:42
Korjasin jo, se on toiseksi suurin. Ks. edeltä. Aasiaa ei lasketa Eurooppaan...

Kolmanneksi, Eurooppa lasketaan Eurooppaan...



Venäjästä on 1/4 Euroopan puolella ja 3/4 Aasiassa. Mutta sotahan on Ukrainan sisäinen, ei toista maata vastaan... Ongelmahan on lähinnä se, että länsimaat avustavat toista puolta ja Venäjä toista.
Jos siitä syttyy sota, se on nimenomaan 3. maailmansota.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 25.08.14 - klo:08:57
Ongelmahan on lähinnä se, että länsimaat avustavat toista puolta ja Venäjä toista.

Minun mielestäni ongelma on siinä että Venäjä aloitti ja on sen jälkeen valehdellut joka käänteessä.
Minun tietääkseni Ukrainan rajan yli ei ole mennyt yhtäkään länsimaista asejoukkoa, venäläisiä on havaittu kymmenin tuhansin.
Se Esmerkix:n neutraalista uutisoinnista.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä