Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 30.11.14 - klo:14:12
.
Perun sanani.

Breivik näyttää olevan merkittävä persoona usealle foorumilaisille. Jatkakaa rauhassa

Pyydän anteeksi, jos olen horjuttanut itseluottamustasi.

risto


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 30.11.14 - klo:14:23
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.11.14 - klo:14:15

Pyydän anteeksi, jos olen horjuttanut itseluottamustasi.

millä tavalla?

Saat itse valita, mutta en lähde nöyristelemään.
........

PS. Laitampas aikani kuluksi tuollaisenkin lehtileikkeen julkisuuteen:

-Venäjän presidentin Vladimir Putinin aiemmin haikailemien talousuudistusten mentyä mönkään on hän jo pidemmän aikaa kiinnittänyt kansan huomion taloudesta toisaalle.

Putin korostaa nyt Neuvosto-nostalgiaa, suurvalta-aseman pönkittämistä ja USA- sekä Nato-vastaisuutta. Näitä teemoja ruokitaan yksipuolisella tiedonvälityksellä ja syyttämällä länttä Venäjän itsensä harjoittamasta aggressiivisesta käyttäytymisestä.

Ulkopoliittisten asiantuntijoiden mukaan Venäjä valmistaa kansalaisiaan sotaan ja työstää Itä-Ukrainaan maakäytävää, joka yhdistäisi Krimin Venäjään.

........

Lähen tästä autotalliin. Luulen, että yölliset vorot eivät ole löytäneet asekätköäni. Jos Putinin poijjaat tulee tänne, niin pitää olla "kättä pidempää"
En uhkaile, mutta omiani puolustan, jos niikseen tulee.

kromi

#1293
Mulla on oven vieressä valaistu kyltti, jossa lukee.

Hei rottis, olet juuri ikuistettu 2-5.n kuvaan, ja herättänyt talossa asuvan HULLUN!

Toope

#1294
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 30.11.14 - klo:13:32
Black Codes on edelleenkin joillakin alueilla siis voimassa. Esim. että mustalle ei saa tarjota parempipalkkaista työtä, jos hänellä on jo työpaikka.

Jep jep. Varmaankin on! :o

En minä kiistä sitä, etteikö USA:ssa rasismia olisi, mutta kantsii ajatella tätäkin asiaa vähän jalat maassa! Tuohan on jo herranjumala perustuslain vastainen näkemys, mieti vähän, mitä kirjoitat!
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.11.14 - klo:14:29



Ulkopoliittisten asiantuntijoiden mukaan Venäjä valmistaa kansalaisiaan sotaan ja työstää Itä-Ukrainaan maakäytävää, joka yhdistäisi Krimin Venäjään.
........



Kauankohan Euroopalta kestää huomata että sillä maakäytävällä hitusen venyttäen voisi yhdistää myös Moldovasta irtautuneen venäjämielisen separatistilinnakkeen Transnistrian Neuvosto- Venäjään ja voisi saartaa Ukrainan ulos Mustaltamereltä...


Toope

Transnistrian alue on Venäjälle käytännössä merkityksetön, joten tuskin mitään radikaalia tuon alueen suhteen tekee. Kaliningradin alue toisaalta on Venäjälle strategisesti tärkeä. Tuosta Venäjä on valmis pelaamaan vakavastikin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Syrinx

Sanot vaan, mutta silloin kun tämä härdelli alkoi, Odessassakin tapeltiin jo. Viittaa siihen että suunnitelmat olivat vähän pidemmälle kirjoitettuja.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 03.12.14 - klo:19:17
Sanot vaan, mutta silloin kun tämä härdelli alkoi, Odessassakin tapeltiin jo. Viittaa siihen että suunnitelmat olivat vähän pidemmälle kirjoitettuja.

Toivottavasti eivät ole. Jos ovat, Venäjä voi aikaansaada vielä ihan kunnon sodan. Olisiko aika liittyä NATO:on? Hyökkäisikö Putin NATO:a vastaan?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 04.12.14 - klo:20:04
Toivottavasti eivät ole. Jos ovat, Venäjä voi aikaansaada vielä ihan kunnon sodan. Olisiko aika liittyä NATO:on? Hyökkäisikö Putin NATO:a vastaan?

Höpö, höpö. Ei sen tarvitse edes olla Putiini. Kaikki maathan sitä sodan voivat aloittaa, joku kiiltävänappinen hullu vaan maanjohtoon ja hiukan aseita ni avotsie. IS:hän tähän jo kovasti pyrkii.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä