Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

TV ja idiotismi

Aloittaja Eugen, 22.10.08 - klo:09:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 16.12.08 - klo:17:56

- Vastauksena aikaisempaan ihmettelyyn että; vaikka en savolaisuuteen olekaan millään tavalla kallellani- mitä sen murrealueen stereotypiat sitten milloinkin tarkoittaakaan - niin osaan olla kyllä omalla tavallani hybris-symbioottina muuntautuva, niinkuin monikanavainen hybridi-TV parhaimmillaan toimintavalmiina & viritettynä toimii!

On siis olemassa aikaisempaa ja sitä myöhempää ihmettelyä.

Jos nyt sitten harrastan seuraavassa tätä myöhempää. Ihan vähän vaan.

Osaat olla "parhaimmillaan toimintavalmiina & viritettynä" niinkuin " hybris-symbioottina muuntautuva, monikanavainen hybridi-TV".

WAU!!

Osaatko ehkä virittää myös pianoja?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Vaikka sitä Tietäjänä joutuukin kaikenlaisiin tilanteisiin & olosuhteisiin sopeutumaan, niin pianon virittäminen on kuitenkin vähän vaatimampaa kuin esim. television virityskoneiston aikaansaama kanavien automaattihaku. Toki ne kanavat voi virittää myös manuaalisesti, joka vaatii jo enemmän vaivannäköä, kun pitää olla selvillä parametreistä yms. virittämiseen liittyvistä pikkujutuista.

- Mutta eihän tässä yhteydessä ole tarkoitus puhua allekirjoittaneen tietämisistä & osaamisista; vaan TV;stä ja siihen liittyvästä idiotismista, johon ehkä se;kin ehkä osaa omasta kokemuksestaan kertoa jotain valaisevaa...muutakin kuin vain jatkuvasti kysellä tai ihmetellä asiaan liittyviä lieveilmiöitä. ...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Pitäiskö MUN ny kertoo omasta kokemuksestani jotain idiotimista, täh!?

Eksää siis tiänny, mää oon depiili!

S

Se nyt ei ollut mikään yllätys enää tässä vaiheessa. Sitä on näköjään lyhyt matka imbesillistä debiiliksi; varsinkin sen se yleensä teettää, jos tai kun on liikaa tuijottanut idioottimaisia telkkariohjelmia. Vai onko tuo taantuma tullut jotain muuta kautta, kenties syntymän myötä peritty ominaisuus...?!

THL tiedottaa

.
Taantuma?

Miten niin silloin taannutaan, kun imbesillistä siirtyy debiiliksi?

Ja mistä sää nyt niin päättelit, että olisin ollut aiemmin imbesilli? Ite oot!

(Debiilin äo. on n. 50–70, imbesillin n. 35–49. Siinä sulle madonluvut!)

Ne sano mulle, että mää oon erityisdebiili, kun mulla on äo. 150–170...     ;D

S

Eiköhän noissa ilmoitetuissa äo-luvuissa ole ne ykköset ylimääräisinä liikaa, eli debiilikin voi uskotella olevansa tavallista verrokkia älykkäämpi, eli erehtyä luulemaan itseään erityislahjakkaaksi, tai jopa superälykkääksi. Vaikka tosin Tietäjän viisaus taas perustuu kaikkien tunnettujen, tai tuntemattomien mittaustulosten ulkopuolelle, joka onkin ihan oma lukunsa se.

Itse en ole omaa älykkyysosamäärääni mitannut, siksi menevät välillä sekaisin nuo imbesillit & debiilit, koska ovat minulle omalta osaltaan vieraita käsitteitä. Ovat menneet näköjään puurot & vellit sekaisin sielläkin päässä. Olisiko niillä kuuluisilla sivupersoonilla taas jotain tekemistä näidenkin lukuarvojen/mittaustulosten kanssa?!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 16.12.08 - klo:19:49Ne sano mulle, että mää oon erityisdebiili, kun mulla on äo. 150–170...     ;D

Oookkonää nyt ihan varma, etteivät puhuneet soiton yhteydessä desibeleistä ? Erikoisen korkeita - nääs - desibeliluvuiksi.

THL tiedottaa

.
Siis mitä te oikein kohkaatte ja sekotatte ihan selvää asiaa!

Tesipelejä! Ja ei takuulla, olin ihan hiljaa koko testin ajan, mitä nyt vähän kynä rapisi.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 16.12.08 - klo:20:23
Olisiko niillä kuuluisilla sivupersoonilla taas jotain tekemistä näidenkin lukuarvojen/mittaustulosten kanssa?!

Tottakai, kaikki lasketaan yhteen.    ;D

S

Sitten ei kovinkaan kummoisia äo-lukemia saada nokkaa kohden, jos kaikki lasketaan yhteen; eli jakautumat olisivat jokaista sivupersoonaa kohden hyvinkin pieniä. Sitten en yhtään ihmettele, että diagnoosina on annettu erityisdebiili. Tässä yhteydessä ei ilmeisesti auta enää edes esiymmärtäneisyys, vai mikä se nyt olikaan...?!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä