Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maa on

Aloittaja Outomaa, 04.12.08 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

....niin kaunis
kirkas Luojan taivas
Ihana on sielujen toiviotie
Maailman kautta saavumme laulain
taivasta kohti matka vie.....

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Amanda55

Kuka tietaa, miksi veinin foorumi on yhtakkia suljettu?  Olin siella viela tunti sitten.  Tiedan, etta jotkut ovat kayttaneet vahvaa kielta ja pottuilleet raskaasti, mutta eikos ole veinin asia sulkea oma fooruminsa? :-\ :-\ :-\

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 16.12.08 - klo:23:24
Kuka tietaa, miksi veinin foorumi on yhtakkia suljettu?  Olin siella viela tunti sitten.  Tiedan, etta jotkut ovat kayttaneet vahvaa kielta ja pottuilleet raskaasti, mutta eikos ole veinin asia sulkea oma fooruminsa? :-\ :-\ :-\

Kyllä minulle ainakin juuri äsken FinEstglobe aukesi aivan normaalisti ... olisikohan ollut jokin tilapäinen katkos - täällä on ajoittain samaa, ettei pääse sisälle. Silloin kannattaa vain odotella tai käydä siellä "turvasatamassa", minne ilmoitellaan jos tiedetään mikä on vikana :

http://globentelakka.munfoorumi.com/index.php

Yleensä Outomaan palveluntarjoaja reagoi nopeasti kysymyksiin ... jos tekniikkapuolella jokin mättää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 12.12.08 - klo:17:14

Etkö sää siis päässykkään kotio sieltä ulokomailta?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Mitä sitä nyt tuollaisia itsestäänselvyyksiä kyselemään; samaa voisi tietenkin kysyä sinnekin suuntaan. Vaikka taitaa sekin olla juurtunut sinne 'ulkomaille' loppuiäkseen. Mikäs siinä, jos on maita & mantuja, sekä soita tallottavanaan. Ne kun eivät lopu koskaan kesken?!

- Varsinaisena 'kielimiehenä' sitä varmasti myös osaa tehdä temput vaikka unissaan - jonka jälkeen taivasta kohti se matka taas vie. Maailma onkin täynnä tutkimatonta maaperää, on kukkuloita & mättäitä, jne...jne...!!! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Bongaaja

Pizzateoriaa en voi kannattaa. Olen käynyt Kiinassa ja pizzan reunaa ei koskaan näkynyt. Tosin olen lentänyt kahteen suuntaan, mutta se reuna saattaa olla jossain Intian-Venäjän kohdalla josta en ole lentänyt yli.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 17.12.08 - klo:05:54
Lainaus käyttäjältä: Stara - 12.12.08 - klo:17:14

Etkö sää siis päässykkään kotio sieltä ulokomailta?

Emmää viäl  :D. Mut kohta...Ja emmää o viäl taivaas...tääl läystäkkeel viäl tallustelen.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: Stara - 05.12.08 - klo:21:24
Lainaus käyttäjältä: reedik - 05.12.08 - klo:16:13

Kyllä se ainakin minuun kolahti. Olen vain huono käyttämään hymiöitä, eikä minunkaan vastaukseni viestiisi ollut kokonaisuudessaan vakavasti otettavaksi tarkoitettu. Minulla on outo huumorintaju ja se lienee sallittu tälllä foorumilla. Olen kyllä vakavasti ottaen samaa mieltä kanssasi paavista ja paavin nykyaikaisuudesta. Minusta hän on viettänyt täällä ajassa jo iäisyyden, mutta unohtunut menneille vuosisadoille.

Niin, katsos, outo huumorintaju on tietysti sallittu ja varsin toivottavaa. Mutta silloin kun oma outo huumorintaju näyttääkin olevan vaarassa muodostua vakastiotettavaksi mielipiteeksi, on asia ehdottomasti väärien johtopäätösten välttämiseksi oikaistava mitä pikimmin  :). Mutta vakavasti ottaen, olemme siis samaa mieltä tuon Kristuksen maanpäällisen sijaisen edustamien arvojen olevan peräisin siltä aikakaudelta, kun sijaisuus voimaan julistettiin...1100-luvulta?

...hih, luin tämän ketjun vasta nyt. Näkyy olevan tällaista ilmassa enemmänkin.  :) muissakin norsuketjuissa

Olette kyllä ihan toivottomia - outoja.
Minä en.

Indigo

..... ainniin, että läystäke...   olen tuossa mennävuosina miettinyt esimerkiksi tunteita ja millä järjestelmällä ne toimivat. Yksinkertaisin selitys niiden logiikasta perustuisi minusta pallon muotoon... ja siis jos pysytään tuossa vanhassa ajatuksessa kaiken kattavasta järjestelmästä... mutta tiedä tuota.... läystäkehän se, ilmiselvästi näyttäiis olevan.

se sama, Indi

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 20.12.08 - klo:16:30Olette kyllä ihan toivottomia - outoja.
Minä en.

Indigo

Älä yritä sipistellä - samaa porukkaa sinäkin olet  ;D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 20.12.08 - klo:16:30

Olette kyllä ihan toivottomia - outoja.
Minä en.

Indigo

Niin, kun sulla on paremmat lääkkeet.    ;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä