Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 16 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 13.02.09 - klo:21:39
Täsmennyksenä vielä edelliseen viestiini että; onnekseni en tunnusta mitään poliittista, uskonnollista, tai muutakaan institutionaalista aatesuuntausta omakseni. En usko lahkoihin, ryhmittymiin, sekä vielä vähemmän mihinkään ääriliikkeisiin. Yhteisöllisen ahdasmielisyyden, sekä normatiivisen paikalleen jämähtäneen yhteiskunnallisen tapakulttuurin sen eri muodoissaan pyrin myöskin kiertämään mahdollisimman kaukaa.
   

Toi on kyllä ihan kunnioitettava kanta, ei siinä mitään.

Mää nyt oon vaan tämmönen, että käytän yhteiskunnan palveluita sumeilematta. Käyn terveyskeskuksessa hammaslääkärilläkin joskus. Jo se korkee koulu, jossa kävin monena vuonna oppia saamassa, on kai jollakin tavoin yhteiskuntamme tapakulttuurin aikaansaannos.

Ja onhan näitä muitakin instituutioita, joiden palveluita käytän melkein päivittäin. Esmes YLE:n radiolähetykset on aika metkoja. Jaa, mitä sanoit? Ettet ymmärrä mitään siitä kylduurista.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 14.02.09 - klo:05:42
.

Mää nyt oon vaan tämmönen, että käytän yhteiskunnan palveluita sumeilematta. Käyn terveyskeskuksessa hammaslääkärilläkin joskus. Jo se korkee koulu, jossa kävin monena vuonna oppia saamassa, on kai jollakin tavoin yhteiskuntamme tapakulttuurin aikaansaannos.

Niin, ja jos sulla olisi auto, ostaisit siihen asemalta bensaa ja laittaisit sen letkun takaisin omaan paikkaansa. Oot sä vaan säälittävä  tapaus.

Niin ja Se on painanut kirjoja koko elämänsä. Jos olisi ollut miestä niin olisit kirjoittanut ne kaikki uudestaan riippumatta siitä maksaako asiakas sun uroteosta. Nössö, sanon suoraan.

PS: autoakaan ei kannata ajaa valtion tietä pitkin vaan siinä vieressä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 14.02.09 - klo:09:40
Lainaus käyttäjältä: se - 14.02.09 - klo:05:42
.

Mää nyt oon vaan tämmönen, että käytän yhteiskunnan palveluita sumeilematta. Käyn terveyskeskuksessa hammaslääkärilläkin joskus. Jo se korkee koulu, jossa kävin monena vuonna oppia saamassa, on kai jollakin tavoin yhteiskuntamme tapakulttuurin aikaansaannos.

Niin, ja jos sulla olisi auto, ostaisit siihen asemalta bensaa ja laittaisit sen letkun takaisin omaan paikkaansa. Oot sä vaan säälittävä  tapaus.

Niin ja Se on painanut kirjoja koko elämänsä. Jos olisi ollut miestä niin olisit kirjoittanut ne kaikki uudestaan riippumatta siitä maksaako asiakas sun uroteosta. Nössö, sanon suoraan.

PS: autoakaan ei kannata ajaa valtion tietä pitkin vaan siinä vieressä.
(Lainasin tuon Rapen tekstin ihan kokonaan. On se sen verran ansiokasta tekstiä! Kohta se muuttaa tekstinsä ihan toiseksi, mutta nyt se siis säilyy tuossa lainauksessa alkuperäisessä asussaan.)


Täsmälleen! Tismalleen! Juuri noin!

Ässäkin varmaan tekisi juuri noin, että ajaisi autoa siinä tien vieressä. Se olisi sitä mistään yleisistä normeista piittaamattomuutta. Yksilöllisyyttä parhaimmillaan.
Jos sillä meinaan auto olis.

Ihan oikeessa olet, että teki kyllä mieli kirjottaa ihan uusiksi melkein kaikki ne muitten kirjottamat kirjat, joita elämäni aikana helvetinmoisen määrän olin tekemässä.

Esmes tää Raamattu! Mitä hittoo sellasta soopaa julkaistaan!? Ja niin helvatan monella kielellä. Ei mee jakeluun moinen meno!


Rape: Oot sä vaan säälittävä  tapaus.

Oon, oon, mutta kuka ny mua säälis? Sano se!
Kaikki vaan kuvittelee, että kyllä tolla täytyy mennä helkutin hyvin: "Jos minulla olisi tuossa määrin lahjakkuutta, niin minä olisin vähintään koko maailman kadehtima kapellimestari, nobelisti ja kulkisin Einsteinin jalanjäljissä, ei, vaan hänen edellään!"







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 14.02.09 - klo:11:24
[

Rape: Oot sä vaan säälittävä  tapaus.

Oon, oon, mutta kuka ny mua säälis? Sano se!


Kyl mä säälin sua ihan kamalasti mutta muista säkin sääliä mua.

THL tiedottaa

Kiitos, Rape!

No, eikö se sääliminen näy siis ollenkaan sinne sulle asti?

Pitäiskö mun tehrä se jotenkin ronskimmin, niin että sylki roiskuu?

Voisithan sää tehdä sellasen kokeen, että laitat mun teksteihin S:n tilalle oman nimes. Jokohan sillon alkais näkyyn ja tuntuun?




Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Amanda


Voi Teitä, mitään ei voi lukea nauramatta  :D


Mukavaa ystävänpäivää kaikille täällä!

THL tiedottaa

Toikin, Amanda, hyväkäs... NAURAA RÄKÄTTÄÄ VAAN!

--------------
Kiitos ny kumminkin toivotuksista. Samaa toivottelen sulle sinne päin läystäkettä!

-------------

Amanda kirjotti muuten Teitä. Ketähän se meistä oikeen tarkotti... Rapeko se alotti kirjottaa jotain niistä teistä...








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

On nämä vääristelevät sanailut persoonani ympärillä vaan niin herttaisen säälittävää luettavaa että, jos olisin ylitunteikas ihminen, niin heltyisin oitis, tai sitten vaihtoehtoisesti loukkaantuisin näiden kömpelyyksien edessä. Mutta kun olen tälläinen loogisuuteen sekä itsehillintään orientointunut mielenhallinnan hybrisluonteinen taitaja, niin tyydyn hyvää hyvyyttäni vain naureskelemaan huvittuneena omalla hillityllä tavallani näille naurettavuuksille.

- Nämä kyseiset huvittavuudet ovat leimaa-antavine yleistyksineen sekä stereotyyppisine ajatuskulkuineen sitä luokkaa, että ei niitä voi noteerata omassa ajattelussani kovinkaan korkealle. Sen se tekee, kun jotkut heikkoluonteiset vaikutuksille alttiit persoonat alkavat seuraamaan jotain auktoriteettista 'älypää'-johtajaa, tai palvomaan jonkinlaista ulkopuolista vaikuttajaa, pyörittelemällä samalla pienissä päissään olemattomia yhteisöllisiä harhakuvitelmia, jotka ohjaavat aivopesun edesauttamana näitä maan matosia harhapoluille.

- Tuskin tuohon tautiin on mitään parannuskeinoa edes olemassa. Se on ikäänkuin jonkinlainen piintynyt kompleksi - syndrooma - oireyhtymä; joka saa uhrinsa juoksemaan laumansa mukana kuin liekaan sidottu pässi ahtaassa karsinassa. Ei voi kuin sääliä tälläistä menoa, mutta onneksi itse olen viisaan Tietäjän ominaisuudessani tästä kaikesta ulkopuolinen, vaikka olenkin täysin perillä kaikista kollektiivisista olenaisista asioista; joten älyni turvin osaan myöskin väistää pahimmat valtakoneiston manipulaatiot ja järjestelmän vuotavat kohdat, jotka yrittävät systeemin kautta mielivaltaisesti hallita ihmisluontoa nillä tunnetuilla kyseenalaisilla keinoillaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 14.02.09 - klo:12:09

vaan niin herttaisen säälittävää luettavaa että, jos olisin ylitunteikas ihminen,

niin tyydyn hyvää hyvyyttäni vain naureskelemaan huvittuneena omalla hillityllä tavallani näille naurettavuuksille.

. Ei vois kuin sääliä tälläistä menoa, mutta onneksi itse olen viisaan Tietäjän ominaisuudessaan tästä kaikesta ulkopuolinen,



No niin nyt tuli yhteissääliä enemmän kuin koko vuonna yhteensä.
Tämän ystävänpäivän voisi nimeitä KIMPPASÄÄLIPÄIVÄKSI

Ai ai. Onpa säälittävä olo. Säälit kaikille!

PS. Erityissääli tolle että aloittaa lauseen pisteellä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 14.02.09 - klo:12:09
... älyni turvin osaan myöskin ...

Niin siinä taas mollataan meitä vähäosaisia!    >:(

Ja vielä ystävänpäivänä...   :-[   ???




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä