Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.02.09 - klo:22:07


Joo.. Ässä, mitä te teitte hänelle, ei ole kirjoittanut pariin päivään?!

Joku Tatjana kysyi Ässän osoitetta ja minä annoin. Sen jälkeen on ollut hiljaista.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.02.09 - klo:05:12Joku Tatjana kysyi Ässän osoitetta ja minä annoin. Sen jälkeen on ollut hiljaista.

:)

Nämä Tatjanat pitävät miehen kiireisenä - ei jouda outoilemaan, siis täällä ...


Googlen kuvahaku antoi tällaisen Tatjanan - joo, jos ... niin en minäkään joutaisi täällä olemaan  ;D


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.09 - klo:10:39


Googlen kuvahaku antoi tällaisen Tatjanan -

Aakku otti tosiaan käyttöön kätevän KVG*-tiedonhallinnan, jolla kannattaa kysyä ennen kuin kysyy asiantuntijalta.

Olga on myös hyvä hakusana guugleen. 3,4 milj vastausta.
Mariaan tuli 21,8 milj vastausta.
Lisa 27 milj.
Mary 47,9 milj.











*) KVG=kato  vittu guuglesta

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 18.02.09 - klo:19:44
Niin, kyllä tiesin, että moni on koulussa aivopesty niin tehokkaasti, että sanomukseni herättää kauhistusta.
En ole myöskään natsi.
Käyttäkää järkeänne.
Loppu.


Mikä loppu??

Teemanvaihto on ihan OK, mutta eksentriseltä tuntuvaa Avea kyllä täällä mielellään kuunnellaan, on ainakin toisenlaisia näkökulmia asioihin. Tämä vähäväkinen outo paikka ei kestä jäsenkatoa :)


rapevainaa

.
Avelazio on näköjään eksynyt SSLazion jalkapalloareenalle. Siellä on huudettu AVE  LAZIO!


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.02.09 - klo:17:16
.
Avelazio on näköjään eksynyt SSLazion jalkapalloareenalle. Siellä on huudettu AVE  LAZIO!

Niin huudetaan, Rape, katsopa videoo SS Lazion pelistä. Olen SS Laziossa jo kenraali - not so bad. Ja mua on haastateltu niitten radiossa. Eli totta kai ne huutaa nimeäni. Meno SS Lazion on pelissä on semmoista, että Rammsteinin konsertin hurmio vertautuu Paula Koivuniemeen ruotsinlaivalla....

SeLOPPU tarkoitti sitä, että en halua riidellä asiasta palstalaisten kanssa. Koska olette niin miellyttäviä ja arvostettavia.

Ja korostan, että itsekin uskoin tuohon valheeseen, kunnes Israelissa kuulin toisen totuuden. Mulla oli vääpelinä Auschwitzissa ollut ukko, joka avoimesti nauroi, kun pahoittelin 6 miljoonan juutalaisen polttamista. Kysyi, että uskotaanko Euroopassa vielä tuohon! Stalin tapatti kyllä paljon juutalaisia, mm. monet parhaat tiedemiehensä ja upseerinsa.

Mutta ei enempää tästä; tämä on useimmille täysin vierasta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Sulla on sama ongelma kuin Venäläisillä:

Virallinen totuus on vale.
Ystävän kertomus on tosi.

S

Täällä on näköjään oikein porukalla peräänkuulutettu & kaivattu meikäläistä, mikä tuntuu kyllä aika oudolta. Enhän ollut kuin muutaman päivän kirjoittamatta. Joskus harkittu sivuun tai syrjään vetäytyminen on paikallaan, eikä siihen liity sen kummempaa dramatiikkaa.

- Toisinaan vaan ei ole mitään sanottavaa, joten on parempi olla viisaasti hiljaa, kun olla suuna & päänä toitottamassa omaa 'totuuttaan' joka raossa. Tämä nettailukin on välillä sellaista satunnaista ajanvietettä; erilaisten muiden aktiviteettien lomassa, sekä vaihtelevien mielialojen mukaan itseään toteuttavaa toimintaa. Joten näillä eväillä edetään tästäkin eteenpäin - turhia stressaamatta, tai muutenkaan vaivaamatta asialla liiaksi päätään!     
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 15.02.09 - klo:09:24
Jos tuo on totta, niin minä olen huolestunut Se:stä itsestään. Nähdäänkö me vielä se päivä, että suoukko itse putoaa suonsilmäkkeeseen eikä pääse ylös! Kertoihan hän sellaista jo tapahtuneen, parinkymmenen kilon reppu selässä.. varjelkoon  :o

Täällä sitä taas räpelletään!

Joo, tuo parikymmentäkiloo on vain arvio. Rinkassa oli painoa 28 kiloo lähtiessäni vaellukselle. Se suohon uppoominen tapahtui kolmantena päivänä, joten saattoi silloin vielä about 25 kiloo olla sitä painoo rinkassa. Eikä sinne suohon uponnu ku toinen jalka vaan muni siis haaroväliin asti. Vedin siihen määttäälle heti linkkuveitsen tapaan yläruumiini rähmälleen, etten sinne kokonaan uponnu. Samalla käännyin siinä tulosuuntaankin. Mää olin vielä sillon nopee, alle nelikymppisenä. Nyt en tiedä, miten kävis, jos uppoisin...

Saapas kyllä meinas sinne mutaan jäädä, kun jalkaani sieltä ylös nostelin. Mutta onneks sain sen pysyyn siinä jalassani. Olis ollu meinaan aika noloo kävellä sieltä ihmisten ilmoille toinen jalka paljaana. Matkaakin oli lähimpään taloon rohkeet 25 kilometriä.








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 20.02.09 - klo:13:55
Täällä on näköjään oikein porukalla peräänkuulutettu & kaivattu meikäläistä, mikä tuntuu kyllä aika oudolta. Enhän ollut kuin muutaman päivän kirjoittamatta. Joskus harkittu sivuun tai syrjään vetäytyminen on paikallaan, eikä siihen liity sen kummempaa dramatiikkaa.

- Toisinaan vaan ei ole mitään sanottavaa, joten on parempi olla viisaasti hiljaa, kun olla suuna & päänä toitottamassa omaa 'totuuttaan' joka raossa. Tämä nettailukin on välillä sellaista satunnaista ajanvietettä; erilaisten muiden aktiviteettien lomassa, sekä vaihtelevien mielialojen mukaan itseään toteuttavaa toimintaa. Joten näillä eväillä edetään tästäkin eteenpäin - turhia stressaamatta, tai muutenkaan vaivaamatta asialla liiaksi päätään!     


Olihan sulla hyvä syykin olla kirjottamatta. Kato, kun huomasit, että mää olin poissa melkein viikon päivät. Mitä sitä ny ihan itekseensä riitelee!

(Jaa, että olihan täälä toi Rape. Heh! Rape on sellainen nynny, ei se uskalla ees laittaa äSSälle kampoihin!)    ;P


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä