Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.02.09 - klo:20:08
.
KVG

Guugle löysi mielipiteen Seen kirjasta

http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/2007/01/muut/kompleksi.html



Se on erinomainen, mieleenjäävä kirja. Hankkikaa jokainen se itsellenne. Ette kadu!
Mutta älkää vtussa taivuttako "Seen" - se edellyttäisi perusmuotoa "See". Oikea taivutus on "Se:n." Myös "Sen" menettelee.
Niuho kielisetä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Se:en

Ave, sä et taida kieliasioista tietää kovin paljon kun se:en genetiivin haku on tommosta hakuammuntaa :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 24.02.09 - klo:19:49
Lainaus käyttäjältä: se - 05.02.09 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 05.02.09 - klo:13:57

Kävin lainaamassa teoksesi ja tarkoitukseni on lukea se myös.



Kiitos!    :D

Sit varmaan perästä kuuluu...




Paljon on virrannut dataa siittä kun sinä viimeisenä vastasit, minun vuoroni  :). Lupasin kommentoida vasta ensin luettuani, luku 1.  :)

Myös minua huolestuttaa, onko ihminen lian hidas auttamaan itseään ?. Kompleksi ?

(toista lukua sen verran olen lukenut, että suklaanappeja valituille   :o)

Millons minä? Millon?

(Tulin just neljän päivän hiihtovaellukselta, ei ajatukset kulje vielä. Tai siis kulkee, mutta omia latujaan.

Kiitos kommenteistasi, outopoika!

Se Kompleksi on vähän sellanen opus, että sitä ei voi ennen viimeisen sivun lukemista (eikä aina sillonkaan) kommentoida kovinkaan kattavasti. Siinä myllätään asiat ympäri niin monta kertaa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

"Kompleksi" on opus, joka on silkkaa neroutta. Ja myös niin dynaaminen, etta en voi kuvitella kenenkään pitkästyvän sen ääressa. Yeah!
At a narrow passage there's no brother, no friend


THL tiedottaa

(Hmmm... maksoinkohan liikaa tolle Avelle....)    :D



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Tiistai

:D

Nyt on ihan pakko lukea se toiseen kertaan, olen aikonut sitä ties kuinka kauan!  Varsinkin se loppu, pitää kokeilla näppäimistöllä sormet väärillä kirjaimilla..

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 25.02.09 - klo:21:07


Se Kompleksi on vähän sellanen opus, että sitä ei voi ennen viimeisen sivun lukemista (eikä aina sillonkaan) kommentoida kovinkaan kattavasti. Siinä myllätään asiat ympäri niin monta kertaa.




Tämä selvä  :)  Aloitin lukemisen samana päivänä kun kirjan lainasin, ensimmäisen luvun luin kun tuli muita tekemisiä. Tuossa tuo kirja on avoin siittä mihin jäin, mutta nyt tulee Yle Teemalta ihmisen vanhenemisesta jotakin tieteellistä läppää, joten lukemisen jatko saa odottaa, vieläkin.  :)

THL tiedottaa

Heh, mitä enemmän pidät taukoa, eli luet pätkittäin, sitä varmemmin putoat kärryiltä.       ;)




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 26.02.09 - klo:21:42
Heh, mitä enemmän pidät taukoa, eli luet pätkittäin, sitä varmemmin putoat kärryiltä.       ;)






Minulla on hyvä muisti ja rikas mielikuvitus  :)

Odotan "inspistäni", se takaa sen että muistan lukemani myös.


Lupaan kommentoida ja kysyä asiasi tiimoilta vasta luettuani, se oli minun alkuperäinenkin ideani.

Se, ettei kompleksi ole herättänyt keskustelua areenalla, tarkoittaa että kaikki ovat sen lukeneet ja ymmärtäneet ?  ;D


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä