Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 20.08.09 - klo:23:17
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.08.09 - klo:11:56
....[minulla selkä on aika karvainen,.....].

Ängh - lähden taas etsimään uutta työtä ...  :-*

Toivottavasti selän karvojen määrä ei vaikuta työpaikansaantiisi. Suosittelen varoiksi kuitenkin menemään haastatteluun paita päällä  ::).

Niin monessa työpaikkailmoituksessa lukee että palvelukseen halutaan mies jolla on karvainen selkä, tai sitten poika ja mopo. Ota niistä sitten selvää.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 21.08.09 - klo:01:00
Lainaus käyttäjältä: Ztara - 20.08.09 - klo:23:17Toivottavasti selän karvojen määrä ei vaikuta työpaikansaantiisi. Suosittelen varoiksi kuitenkin menemään haastatteluun paita päällä  ::).

Niin monessa työpaikkailmoituksessa lukee että palvelukseen halutaan mies jolla on karvainen selkä, tai sitten poika ja mopo. Ota niistä sitten selvää.

Paita päällä selkäkarvat eivät näy, joten jos tuota vaatimusta karvaisesta selästä ei erityisesti ole, niin sitten paidassa...

Mopoa ei ole, mutta vähän käytetyn otaksun saavani kohtuulliseen hintaan - uudet mopot ovat aika kalliita. Nyt on niitä mopoautojakin, ettei sateella kastu. Kaupunkiajossa varmaan pienen kokonsa takia aika näppärä, mutta pidemmillä matkoilla luultavasti on puuduttavaa ajella viittäkymppiä :)

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Gustav - 18.08.09 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 17.08.09 - klo:14:49Potaskaa ne minusta on. Ei järjen hiventäkään. Nuutinen on kirjoittanut kymmenlle plstoille samaa sössöä. Jos ihmisen aivot eivät erota mikä on tarua ja mikä on totta, on kyseessä vakava mielenterveyden häiriö.

Miten niin "sössöä"? Nuutinen kirjoittaa ydinvoima-asiaa, aikana jolloin koko muu Suomen kansa vaikenee asiasta. Hän kirjoittaa vaikenemisen muuria vasten.

Nessuno, minusta sinulla näyttää olevan mielenterveyden häiriö, kun et pysty näkemään Nuutisen postausten asiapuolta, vaan alat sössöttämään taruista ja mielenterveyden häiriöistä. Pysyttäisiin nyt asiassa. Ymmärrän että sinulla, ja esim. Eugenilla on jonkinlainen kiihko, tai maaninen suhde psykofarmakologiaan, mutta ei se että joka käänteessä hokee mekaanisesti "pilleri", "lääke", "mielenterveys", mitenkään tätä maailmaa selitä.

Ja kun lukee vähän aikaa vaikka sinun ja Eugenin postauksia, ja sitten vertaa Nuutisen tekstiin, niin kukahan kirjoittaa asiaa, ja kuka jauhaa paskaa? Tuota teidän mielenterveyssolavausjankutusta on kirjoiteltu maailman sivu, ja sen katseleminen täällä on minusta masentavaa. Vuodesta toiseen hoette vain lääkkeitänne ja mielenterveyksiänne. Nuutinen sensijaan tuo uusia aiheita, uusia ajatuksia, ja on miettinyt asioita. Toisin kuin te, jotka pelokkaina kyttäätte toisianne, ja papukaijana toistatte toistenna ajattelemattomuuksia.

Minusta olet sokea, kun et sitä näe.






Jes, that's me baby!

Ihan piruuttaan kurkkasin montako kertaa olen maininnut 100 viimeisimmässä postauksessa nuo lääkkeet.... taisi löytyä 1 postaus!
Lainaapoikia pilleripurkin molemmin puolin
Kuten laivan upotuspelissä tavattiin sanoa "Osuma ja uppos!" Eikä mennyt näemmä suklaria vaan taistelulaiva!

Katsoin myös Nessuno/Rapen kohdalta tilastot ja hän on maininnut lääkkeet 4 kertaa sadassa viestissä. Kerran laman yleisenä hoitona työttömille ja Mailiksen ketjussa; kerran sinulle, kerran yleisesti skitsofrenian hoidossa suhteessa meditatiiviseenhoitoon ja kerran että meillä kaikilla Oudoilla on lääkitys kohdallaan.
"Aye, caramba!"

Iita

Olette onnistuneesti länkyttäneet paskaa sitä sun tätä kahdeksan sivullisen verran. Kukaan ei kuitenkaan missään vaiheessa, ei yhden ainoassa viestissä ole kaivannut minua>:(

Minua ei kuitenkaan huolestuta, hävetä tai nolota tunnustaa, että minä olen khyl kaivannut teitä kaikkia. Oikeasti.  ;D
I walk alone / With my head held up high / Never felt that I belonged / Stand my ground at all cost / Running through night / With blindfold / Just for the right / Right to be wrong

Aakku

Voi että minä kaipaan Iitaa  ;D

Tulisi äkkiä takaisin.


Iita

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.12.09 - klo:22:23
Voi että minä kaipaan Iitaa  ;D

Tulisi äkkiä takaisin.

Too little, too late. Kostoni tulee olemaan karmea...  ;)
I walk alone / With my head held up high / Never felt that I belonged / Stand my ground at all cost / Running through night / With blindfold / Just for the right / Right to be wrong

THL tiedottaa

.
Sähän vitsin heitit, Iita!

Pitäiskö tästä ketjusta löytyä niiden kaikkien nimet, joita meistä kukin on kaivannut?
Se olisi pitkä lista se.

Vai tarkoitatko, että juuri SINÄ olet se ERINOMAINEN, jota kaikkien pitää kaivata sydämensä pohjasta joka päivä.
Anteeksi, meni pieleen. Joka hetki, aivan kuin siinä eräässä laulussa.

Olen olettanut, että ei sua, kultivoitunutta henkilöä kiinnosta tämän palstan kirjoittelun henkinen taso.
Siksi, ja vain sen vuoksi, en ole esittänyt sinuun kohdistunutta kaipaustani julkisesti.
Olen katsanut sen, siis virheellisesti, turhaksi. Aivan yhtä turhaksi, kuin siinä yhdessä toisessa laulussa sanotaan.

Nyt, kun olet tänne tullut, olen SUURESTI ILAHTUNUT!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Iita - 18.12.09 - klo:22:26Too little, too late. Kostoni tulee olemaan karmea...  ;)

Jotain tällaista ... ?


Iita

Lainaus käyttäjältä: se - 18.12.09 - klo:22:29Pitäiskö tästä ketjusta löytyä niiden kaikkien nimet, joita meistä kukin on kaivannut?
Se olisi pitkä lista se.

Itse kuittasin tuon tyylillä summaamalla että kaipasin teitä kaikkia. Vain nerot pystyvät tällaiseen suoritukseen.   8)

Lainaus käyttäjältä: se - 18.12.09 - klo:22:29Vai tarkoitatko, että juuri SINÄ olet se ERINOMAINEN, jota kaikkien pitää kaivata sydämensä pohjasta joka päivä.
Anteeksi, meni pieleen. Joka hetki, aivan kuin siinä eräässä laulussa.

Juuri tätä tarkoitin.  ;D

Lainaus käyttäjältä: se - 18.12.09 - klo:22:29Nyt, kun olet tänne tullut, olen SUURESTI ILAHTUNUT!

Ja minä olen iloinen siitä, että tulin takaisin.  ;)

Aakku; Jotain tuollaista minullakin oli mielessä...   ::)
I walk alone / With my head held up high / Never felt that I belonged / Stand my ground at all cost / Running through night / With blindfold / Just for the right / Right to be wrong

Amanda


Kyllä ainakin minä olen Sinua joskus muistanut, taisit olla aikaisemminkin mukana.. hienoa, että palasit.

Samoin on moni muukin täällä pitempään ollut unohtanut meidät, kaikkia heitä kaipaa takaisin. Monta hienoa persoonallisuutta, jäsenlistaa selaillessa heidät aina muistaa.

Laitanpa tällekin puolelle saman toivotuksen kuin Klubille.. hetki on myöhä, ajatus ei enää kulje ja huomenna varhainen paluu höyhensaarilta. Ettei sitten valiteta, kun kukaan ei ole kaivannut :D




Joulurauhaa outomaalaisille!

Nauttikaa pakkasesta, sateesta .. helteestä, missä vain satutte olemaan juuri nyt!  Kaamoskin voi tuntua mukavalta, jos oikeasta kulmasta katselee :D 

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä