Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kaipausvihko

Aloittaja Slörde, 23.09.07 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.

AVE on sukua Siperian intiaaneille. Uskon, että se on mennyt niitten talvileiriin Mongolian pohjoisosiin.
Ryyppää siellä käynnyttä kamelin maitoa. Ja mikä parasta, siellä voi taistella huonoillakin jaloilla.



Lypsylle odottavia kameleita


rapevainaa

.
Jännää on, saako Ave Mongoliasta tarpeeksi ravintoa näin talvella.

Hän siis joutuu tulemaan toimeen kamelin maidolla.

Kamelin maidon koostumus on seuraava

Average %
Fat .......... 1.1
Protein......  0.15
Lactose ..... 18
Ash .......... 2.60
   
(lactic acid)   0.38

Eli Kamelin maidosta ei saa voita

http://www.fao.org/docrep/003/X6528E/X6528E03.htm

Amanda

Dianoraa olen minäkin kaipaillut usein. Mutta taitaa olla uusi mummi niin haltioissaan, että on unohtanut meidät. Ja eikö hänellä ollut vielä muutakin henkilökohtaista juhlimisen aihetta ;)

Ja AveLaziota kaivataan..   missähän luuraa.. 



Myöhästynyt joulutervehdys siihen suuntaan (huomennahan vasta on loppiainen ja ortodoksinen joulu) :D






Alien Weird

Keskustelu on käymässä kevään korvalla anemiseksi.
Lähetän viestin  tähtiin ja niiden taa,
toivottavasti saan yhteyden syntymään tällä

http://www.youtube.com/watch?v=nTObxGIVoiI&feature=related

Tiistai

#174

Kaivataan sitten porukalla poissaolevia jäseniä!

Joillekin voisi laittaa privaviestiäkin (niinkuin Amanda äskettäin kaikille tytöille). Kopio niistä menee automaattisesti sähköpostiin, ellei käyttäjä ole sitä eri tavalla asettanut.



Kyllä meidän on saatava tämä sakki taas koolle, oli niin mukavaa kun kaikki oli vielä täällä!


Ztara

Lainaus käyttäjältä: Alien Weird - 24.02.10 - klo:16:39
Keskustelu on käymässä kevään korvalla anemiseksi.
Lähetän viestin  tähtiin ja niiden taa,
toivottavasti saan yhteyden syntymään tällä

http://www.youtube.com/watch?v=nTObxGIVoiI&feature=related

Oi, olipas ihania maisemia ja tunnelmia entisistä intiaanielämistäni! Jos tuossa oli ääni mukana, niin se jäi vielä toistaiseksi valitettavasti minulta kuulematta, koska täällä työmaan päätteellä ei ole kaiutinta-varmaan hyvästä syystä... Se oli siis Buffalon Henki joka kutsui minua tänne, ensin luulin sitä vain tavalliseksi telepatiaksi Tiistain kanssa tuolla privan puolella ;D.

Mutta oikeasti, noissa alkuperäiskansojen rytmeissä ja elämäntavassa on jotain sellaista, joka koskettaa sellaista osaa meissä, jonka tiedämme meissä olevan ja muistavan mistä tulemme, mutta josta meillä enää on tunne jäljellä...tunne että jotain äärettömän arvokasta on kadonnut ehkä lopullisesti, ja me sen myötä olemme menettäneet jotain syvimmästä itsestämme.

AW, veljeni tähdistä, tietenkin tähtitaajuudet toimivat. Nykyisin taivas on täynnä sateellitteja, joten huonommillakin anturoilla varustetut maalaisalienit löytyvät lopulta.



LainaaKyllä meidän on saatava tämä sakki taas koolle, oli niin mukavaa kun kaikki oli vielä täällä!

Tiistai, olet sinä aika hauska :)
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai



:P Tuota vetten päällä kävelijää onkin kaivattu!

Tämä vaatimaton telepatia ei ole vielä mitään siihen verrattuna, mitä tapahtui tässä ketjussa pari vuotta taaksepäin. Olin kuin ällikällä lyöty, kun nimim. Poika tuli foorumille kuukausien (ehkä pitempäänkin, en muista) tauon jälkeen oltuaan sen ajan Thaimaassa. Kaipausvihkossa oltiin kaivattu päivää ennen .. piti ihan kysyä, että miestä tiesi. Kuulemma yhteensattuma ..  ::)



Kannattaa kuunnella tuo Allun video, avaruusmusiikkia :)


JukriS

Hän vetten päällä kävelijä olimme me itse, niin kuin olemme kaikki muukin.

Olemmehan ikuinen energia ikuisessa tilassa.

Kaiken minkä teemme toisillemme, teemme itsellemme.

Jeesus eli me kaikki, annoimme anteeksi itse itsellemme, koska ymmärsimme ettemme ristiinnaulitsijoiden kautta ymmärtäneet olevamme ikuinen energia ikuisessa tilassa.

Itse me itsemme ristiinnaulitsimme.

halusimme kokea taas kerran asioita ja niin olemme kokeneetkin.

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Ztara

Jukris, tuo oli ensimmäinen viestisi koskaan, josta ymmärsin jotain.
Kirjoitit kauniisti.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 09.04.10 - klo:22:10
Jukris, tuo oli ensimmäinen viestisi koskaan, josta ymmärsin jotain.
Kirjoitit kauniisti.

kiitos.

Kokemisesta puheen ollen, olemme kokeneet minun kauttani jännästi sitä kun muut eivät ymmärrä tai edes halua yrittää ymmärtää.

Mutta kaikellahan on tarkoitus ja ilmeisesti haluamme kokea kaiken mahdollisen, vaikka en minä kyllä kaikkea kokemaamme ymmärrä.

totuuden on ilmeisesti aika palajstua vasta aikanaan, joten eipä sitä kai ole tarkoitettu vielä kaikkien ymmärrettäväksi.

Ehkäpä 21.12.2012?

kukapa tietää

;)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä