Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nerous

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.09 - klo:19:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

En tietääkseni ennustanut ollenkaan tämän kyseisen 'Charlien enkelin' kuolemaa, koska aavistus oli sillä hetkellä vain MJ;n poismenosta, joka tuli  välähdyksenomaisena ennustuksena mieleeni, kun kirjoitin johdattelevaa viestiäni.

-Ajat & muut merkit viittaavat juuri tähän kyseiseen MJ;n kuolemantapaukseen, joka tapahtui klo. 14.26 yhdysvaltain itärannikon aikaa, eli 0.26 suomen aikaa. Tosin tämän enkelin eli FF;n poisnukkuminen sattui enteellisesti juuri samalle päivälle, vaikkakin hieman eri aikaan, sekä eri syystä! Tämä ei kuitenkaan sotkenut mitenkään alkuperäistä näkyäni!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.06.09 - klo:14:25
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.06.09 - klo:21:49

MUTTA harvalla on se määrä itseluottamusta, että uskaltaa kirjoittaa tänne. Pelkäävät nolautuvansa ensimmäisestä vastakommentista. Ihme. Monen kanssa olen puhunut. Pelkäävät foorumin älyä. Vain rohkeimmat tulevat...


Outomaalaiset ovat ihan harmittomia neropatteja, kyllä me vähempiosaisetkin [sic!]  otetaan vastaan avosylin .. turha meitä on pelätä :D  ;)

On tuo Tiistai ihana. Ja lempeä. Mut tätä foorumia PELÄTÄÄN...

Siis S: tsiaanko sullle tuli fiilis jonkun popparin kuomasta. Onko sulla muutenlkin näitä?
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Näitä on paljonkin. Kyseisenlaisia fiiliksiä & välähdyksiä, sekä muitakin säväreitä tulee milloin mistäkin jutusta - eikä ne kysy aikaa, paikkaa, tai sitä kuka on milloinkin kysymyksessä. Ei kai sitä muuten Tietäjäksi pääsisikään, ellei osaisi herkistyä jo ennakkoon tuleville tapahtumille.

-Tämä MJ;n äkillinen poismeno oli sen verran huomattava tapaus - koska olen seurannut kyseisen artistin huikeaa uraa melkein sen alkuajoista lähtien, niin eihän se voi olla säväyttämättä tietyllä tasolla. Joten ei siinä sen ihmeellisempää ihmeteltävää ole!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

S, onko sulla näitä ennakkosäväreitä siis usein?

Olen vertajuova Rammstein-jätkä, joten edes maailman parhaan popparin kuolema ei minnuu itketä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

On niitä väläyksiä silloin tällöin - aina kun jotain merkittävää maailmalla tapahtuu. Eivät ne ennakkoaavistukset, sekä enteet, tai niiden toteutumat minuakaan mitenkään erityisemmin hätkäytä, eivätkä itketäkään. Ihmisten kuolemia on siis ennusteltu ennenkin, milloin muutamaa tuntia ennen jonkun poismenoa, tai sitten edeltävien öiden enneunissa. Elämä kun on myös kuolemista, joten ei sitäkään ilmiötä kannata mitenkään ylidramatisoida, eikä muutenkaan sen enempää mystifioida.

Olen siis nähnyt & kokenut näitä enteitä jo vuosikymmeniä, eli ne ovat minulle tuttuakin tutumpia - ikäänkuin syntymälahjana sisäsyntyisesti saatuja ilmentymiä. Enkä ole tehnyt näistä näyistäni itselleni mitään ongelmaa. Ne ovat vain yksi osa lukuisista muista ominaiskyvyistäni, jotka minulle on annettu, tai suotu. Mutta miksikään profeetalliseksi oraakkeliksi en ole koskaan aikonut ryhtyä, koska silloin on vaarana, että jotkut yrittävät hyötyä kyseenalaisin keinoin kyvyistäni.

- Muutenkin sitä on leimautunut jo varmasti monien silmissä friikiksi, tai joksikin muuksi kummajaiseksi; vaikka ei sekään ole koskaan pahemmin tahtia haittannut - olen nimittäin aikojen saatossa tottunut siihenkin. Parempi olla vaan rohkeasti outo - muiden outojen joukossa, vaikkakin niidenkin seassa täysin eri maata kuin muut!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai


Ennenkuin leimaatte Ässän ihan friikiksi on tultava avuksi :)

Minä olen vuosien mittaan usein huomannut ajattelevani, sanovani tai kirjoittavani jotain ja pian, useinmiten seuraavana päivänä jo se asia on ajankohtainen. Ei mitään dramaattista, mutta on tapahtunut niin usein, ettei se minusta voi enää olla sattumaa.. ja paljon muutakin.

Ja ihan kuin olisi vaatimatn telepatian lahja :D    Kuinka usein minulle on sanottu (perheenjäsenet),  että miksi sinä juuri tuosta aloit puhumaan, minä ajattelin juuri samaa asiaa.. mene tiedä, minun ikiomaa luulotautiani kai   8)

Ja tuskin tällä ominaisuudella on mitään tekemistä nerouden kanssa, se voi olla vain herkkien ihmisten kyky aavistaa asioita..

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.06.09 - klo:22:59


Olen vertajuova Rammstein-jätkä,
Joojoo, ja hakaristi-tattuu hauiksella (Israelin armeijan veteraani!)..  kaapissa pari lakanaa, joissa on outoja kolikon kokosia reikiä  ::)

S

Ei ole pelkoa enää leimaantumisesta, se on tehty jo ajat sitten muiden toimesta. Sen kanssa on joutunut vain elämään aikojen alusta saakka, heti kun tänne maailmaan on päässyt, tai joutunut hybriksenä olennoitumaan.

Itse asiassa ennustaminen on varsin inhimillinen ilmiö, joka on oikeastaan ikivanhaa yleismaailmallista perua, jo muinaiskansoilta perittyä tietämystä. Ennaltatietämistä on tietenkin monentasoista, johon liittyy myös olennaisena osana telepaattinen kyvykkyys ajatuksenlukutaitoineen.

Näihin ominaisuuksiin kun liitetään vielä vahva intuitio; joka ns. neroillakin on ominaista, niin siitä vasta usein syntyykin l yhteys korkeampien luovuuden voimien lähteisiin. Eli ennustaminen ei olekaan aina sitä salaperäistä mystikkaan viittaavaa maagisuutta, millaisena se useinmiten esim. pseudotieteellisessä parapsykologiassa tajutaan - vaan ihan arkista toimintaa, ilman mitään sädekehää ympärillään.

- On siis erinäisiä keinoja paljastaa tulevaisuus, joka on tavallaan koko ajan läsnä nykyhetkessä; kun sen portit vaan avautuvat eteemme kuin itsestään - isommin ponnistelematta, tai muutenkaan siihen erityistä huomiota kiinnittämättä.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.06.09 - klo:00:24
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.06.09 - klo:22:59


Olen vertajuova Rammstein-jätkä,
Joojoo, ja hakaristi-tattuu hauiksella (Israelin armeijan veteraani!)..  kaapissa pari lakanaa, joissa on outoja kolikon kokosia reikiä  ::)

Heh. Oikeesti mulla on siinä Daavidin tähti, ei hakaristin kans olis kannattanu lähtee Israelin inttiin. Eikä niitä lakanoitakaan tule ees sit Texasis. Hih!

Ennaltanäkeminen on aliarvostettua. Tiistai ja S, jotka haluaisin tavata, muistakaa, että nykyfysiikan mukaan tulevaisuuskin on jo olemassa. Te näette sinne, ajoittain.  Pointti se, että tulevaisuus ei "synny" lineaarisesti, päivittäin. Vaan se on JO.

Tiistaille viel - vaikutat suloiselta älyköltä - omistan Sinulle biisin "I bet you look good on the dancefloor" by Arctic Monkeys. Tsekkaa Tubesta. Miehien on turha toivoa tätä Avelta. :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Ässän nerous tulevien ennustamisessa.
Avella aivot kuluvat vanhoja kaivellessa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä