Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook

Aloittaja Eugen, 28.09.07 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aakku

Käyttäjät etsivät taloudellista hyötyä yhteisösivuistaMainosohjelma tarttui miljoonaan Facebook-tiliin

Zango-mainosyhtiö on joutunut aikaisemmin miljoonien dollarien sovitteluun kampanjoistaan.

Facebookin käyttäjien keskuudessa leviää Zango-mainosohjelma. Zango on saastuttanut jo kolmisen prosenttia yhteisösivun käyttäjistä, kaikkiaan yli miljoona tiliä, turvayhtiö varoittaa.

Tietoturvayhtiö Fortinet varoittaa Secret Crush-sovelluksesta, joka sisältää Zango-mainosohjelman. Zango lähettää itsensä automaattisesti viidelle ystävälle.


http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=2008338&rss=8

Perjantai

Minä olenkin siellä Tarja Halonen...ja kirjauduin sinne ensin huviksi .Nyt pitäis tuo nimi vaihtaa....tulee aikamoisia yhteydenottoja :? .Sp mulla on luukku.com....
Ei tule kyllä nyt juurikaan käytyänaamakirjassa,kun ei muutenkaan nykyään niin paljon missään :roll: ....tullut laiskuus :oops:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Minä olenkin siellä Tarja Halonen...ja kirjauduin sinne ensin huviksi .Nyt pitäis tuo nimi vaihtaa....tulee aikamoisia yhteydenottoja :? .Sp mulla on luukku.com....
Ei tule kyllä nyt juurikaan käytyänaamakirjassa,kun ei muutenkaan nykyään niin paljon missään :roll: ....tullut laiskuus :oops:

Kävin tarkistamassa ja Tarja Halosia löytyi 6kpl. :D Mikä niistä on Perjantaina kautta maailman tunnettu henkilö ?

Listan ensimmäinen on Helsingistä, toinen Savonlinnasta ja kolmas "Finland"sta ... klikkasin kolmannen kohdalta "Poke Tarja" :D - mitään ei tapahtunut, ihmettelen pokauksen merkitystä tässäyhteydessä...

Lähetin Tarjalle lyhyen viestin ... minä olen Miihkali Soltzin - yritin laittaa kuvan, oikean, muttei onnistunut ... systeemi on ilmeisen Windows-sidonnainen eikä tajua polkua /home/aakku/Desktop/sekalaista/omakuva.jpg :P ... siinä kun on tuo normaali /-merkki, eikä epänormaalia \-merkkiä :roll:

Perjantai

Ihan oikealle Haloskalle olit viestisi lähettänyt :lol:  Niitä oli silloin kymmenkunta,kun liityin.....mihin ne muut Haloset ovat joutuneet :shock: Ajattelin siis silloin kadota massaan  :wink:
En ole siellä kuitenkaan oikein jaksanut kuitenkaan oleskella.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Ihan oikealle Haloskalle olit viestisi lähettänyt :lol:  Niitä oli silloin kymmenkunta,kun liityin.....mihin ne muut Haloset ovat joutuneet :shock: Ajattelin siis silloin kadota massaan  :wink:
En ole siellä kuitenkaan oikein jaksanut kuitenkaan oleskella.

Hyvä :P Nyt siellä voisikin alkaa meuhkaamaan tosissaan - Tarja ja Miihkali vauhdissa :D

Tosin minun meuhkaamistani rajoittaa saitin Windows-sidonnaisuus. Tekijä tai tekijät eivät ole muistaneet sitä nettisaitin perussääntöä, että systeemin pitää olla riippumaton käyttöjärjestelmästä ja selaimesta. Tämä phpBB-softa on sellainen. Tosin IE:llä esiintyy joillakulla ongelmia, kuten näytön leviämistä. Se on selaimen, ei softan virhe.

Töissä on käytössä muutamia win-sidonnaisia palveluita, jotka toimivat vain joko osittain tai eivät lainkaan Linux-, Mac- ja Solaris-koneissa ... näin, vaikka suuri osa työväestä käyttää säännöllisesti nimenomaan muita käyttiksiä kuin Windows. ATK-keskuksen väki on ammattilaisia, ainakin omasta mielestään :)

Perjantai

Kyllä Tarja ja Mikhaali joutuisivat varmasti julkisuuden valokeilaan ihan nimienkin perusteella...parempi kommentoida täällä Outiksella näillä vanhoilla vaan 8)
Mulle on kyllä tullut ihan älyttömästi noita yhteydenottoja...ihan hörhöjä suurin osa :?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Kyllä Tarja ja Mikhaali joutuisivat varmasti julkisuuden valokeilaan ihan nimienkin perusteella...parempi kommentoida täällä Outiksella näillä vanhoilla vaan 8)
Mulle on kyllä tullut ihan älyttömästi noita yhteydenottoja...ihan hörhöjä suurin osa :?

Ollaan vaan täällä - vaikka ei kai naamakirja ole tarkoitettu pelkästään totisten torvensoittajien saitiksi. Jossain jonkin lehden nettiversiossa [saattoi olla Digitoday] mainittiin siellä olevan koko joukko suomalaiskansanedustajia ... heihin tekisi syvän vaikutuksen jos Tarja Halonen jyrähtelisi vähän siitä, miten maata pitää makuuttaa. Uhkaisit vaikka, ettei tule kutsua linnaan itsenäisyyspäivänä jos ei hommia hoideta järkevästi.

Aakku

Facebook - hyväksi vai pahaksi yritykselle?

Työntekijät käyttävät yhä enemmän yhteisöpalveluja työpaikallaan, kertoo tietoturvatalo Trend Micron tuore tutkimus.
Trend Micro pitää tätä vaarallisena, sillä sosiaaliset mediat, kuten Facebook, ovat yhä useammin verkkorikollisten kohteina.


...........

Trend Micron aikaisemmissa tutkimuksissa on Kaikkosen mukaan selvinnyt, että työntekijät ovat riskialttiimpia työkoneillaan, joiden he uskovat olevan paremmin suojattuja.

Huomasin, että olen unohtanut Facebook:n tunnukseni ja salasanani :roll:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Huomasin, että olen unohtanut Facebook:n tunnukseni ja salasanani :roll:

Näinhän siinä oli käynyt täälläkin :shock:
En kyllä monesti siellä käynytkään :roll:

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"Saa nähdä, nouseeko tämä uusi palvelu facebookin rinnalle ja ohi :P

Hatebook is an anti-social utility that disconnects you from the things YOU HATE.

http://www.hatebook.org

Mutta nämähän ovat kuin kaksi marjaa...:

http://www.arsebook.org/
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä