Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook

Aloittaja Eugen, 28.09.07 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Kuten olen jo todennut, en ole, enkä tule koskaan rekkautumaan Facebookiin ja samalla auttamaan jotain jenkkilän finnionaamaan hänen polullaan miljonääriksi... tai no, nythän se on jo myöhäistä miljoonat ja miljoonat käyttäjät ovat jo tehneet sivuston avaajista, ei miljönäärejä, vaan miljardöörejä!  :evil:
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Kuten olen jo todennut, en ole, enkä tule koskaan rekkautumaan Facebookiin ja samalla auttamaan jotain jenkkilän finnionaamaan hänen polullaan miljonääriksi... tai no, nythän se on jo myöhäistä miljoonat ja miljoonat käyttäjät ovat jo tehneet sivuston avaajista, ei miljönäärejä, vaan miljardöörejä!  :evil:

Eukka !

Otetaan yhdessä pankista lainaa "Suomen uusmedia oy":lle [perustetaan ensin ja siihen tarvitaan kolme (3) henkilöä] ja pistetään pystyyn jonkun palkatun nörtin avulla The Great Finnish Assbook - suomeksi lyhyesti vain perskirja ja tullaan ainakin kymmenmiljonääreiksi  :shock:

Monet ns. uusmediat maksavat maltaita pelkästään siitä, että heidän mainoksensa killuu sivustollamme ... jotain seksuaalisuuteen vetoavia pelejä [vetää nuoria], v-kielisiä ilmaisuja jne. ja rakennetaan imago, ettei ole mitään kuin surkea luuseri, ellei hengaile päätoimisesti perskirjan sivuilla joka ilta ...

Asser is cool. [näin sanoisi mainoksen teksti].

Perjantai

Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:


Pikkusihteeriköksi jolla on vesuri ?



.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:

Kyllä kai sihteeri tarvitaan, vaikka Perskirja onkin tietty aluksi aika pieni, mutta siitä kasvaa huimasti ... jotenkin aavistelen, että firmassa on sitten kaksi toimitusjohtajaa - minä ainakin haluan olla sellainen ja jollen aivan väärin arvaa, niin Eukka haluaa myös.

Täten sihteerinä sinun kannattaa jo nyt alkaa harjoittelemaan, kuinka istutaan kahden toimitusjohtajan polvella - hmmm... menee hankalaksi. Ilmeisesti Eukan ja minun tulee istua vierekkäin, jolloin toinen kannikkasi on Eukan polvella ja toinen kannikka minun polvellani. Näin työpäivät soljuvat polveillessa ja katsellessa monitorista, kuinka rahaa tulvii lukuisille tileillemme.

Sihteerinä saat sitten järjestellä toimitusjohtajienkin ja oman verotuksesi ... kaikille tulot ovat laitettava ainakin näyttämään pääomatuloja, koska silloin olemme saava kevyen verotuksen - näin ovat Suomen herrat päästäneet kapitalistiriistäjät pälkähästä ja repivät rahaa tavallisten ihmisten, palkkatyöläisten, selkänahasta.

Esimerkiksi Hesari-Erkon veroprosentti on muutaman kymmenen miljoonan vuosituloista huolimatta paaaljon alempi kuin minun, koska hän nautiskelee pääomatuloja ja minä kituuttelen palkkatuloilla, joita siis verotetaan rankasti - tämä on tietysti väärin, muttei kapitalistien mielestä, eikä heitä hoitavien sutkien poliitikkojen. Näillä poliitikoilla on myös erilaisia taloudellisia kytköksia ja pääomatuloja, mistä syystä eivät ole halukkaita muuttamaan systeemiä - on se kuuluisa oma lehmä ojassa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:

Pikkusihteeriköksi jolla on vesuri ?

Vesurillaan Perjantai karsii verotustamme :lol:

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:


Pikkusihteeriköksi jolla on vesuri ?



.

Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitäkin tarvitsee :lol:
Olen kyllä aika hyvä tehtailemaan firmalle vähennyksiä.....

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Voin alkaa teille sitten pikkusihteeriköksi....jos pääsen osingoille :lol:

Pikkusihteeriköksi jolla on vesuri ?.

Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitäkin tarvitsee :lol:
Olen kyllä aika hyvä tehtailemaan firmalle vähennyksiä.....

Tämä on kullanarvoinen taito, jota saat sitten soveltaa - noudatamme perskirjassa naamakirjan reseptiä :P

Kymmenillä miljoonilla euroilla vuodessa
Facebook myy virtuaalikrääsää valtavilla summilla


Sosiaalisten palveluiden tähti Facebook on keksinyt yksinkertaisen ja hölmöltäkin tuntuvan tavan tienata rahaa, mutta se toimii yli odotusten. Sijoitusyhtiön selvityksen mukaan Facebook tienaa kymmenesosan kaikista tuloistaan myymällä virtuaalisia "lahjoja".

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34762&tyyppi=1

Lahjakuvakkeiden hinta on dollarin kappaleelta. Sijoitusyhtiö Lightspeed Venture Partners on selvittänyt, miten paljon Facebook kerää tuloja näistä pienistä summista. Tulokset ovat yllättäviä.

Lightspeed selvitti asiaa vuoden alussa, ja päätyi varsin korkeaan noin 15 miljoonan dollarin (noin 10 miljoonaa euroa) vuosimyyntiin.

Nyt Lightspeed on tehnyt uuden selvityksen, ja sen mukaan myynti on selvästi noussut. Nyt virtuaalisten Facebook-lahjojen vuosimyynniksi arvioidaan jo noin 35 miljoonaa dollaria (noin 23 miljoonaa euroa).


Eugen !
Olet oikeassa ... ihmiset ovat aika hölmöjä ...

Matkaleena

Niin no, voihan sitä kuitata jonkun tutun synttäri/nimppari/oletkiva-päivän lahjan tuollaisella virtuaalisella krääsällä. Se ajatushan on tärkein? Ja kai se sitten on ihan sama millä tavalla sitä rikkaita rikastuttaa entisestään.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Akka"Niin no, voihan sitä kuitata jonkun tutun synttäri/nimppari/oletkiva-päivän lahjan tuollaisella virtuaalisella krääsällä. Se ajatushan on tärkein? Ja kai se sitten on ihan sama millä tavalla sitä rikkaita rikastuttaa entisestään.

Niin kai, mutta toisaalta omaperäisempää olisi laittaa jokin kunnon viesti tai omatekoinen runo :

Vuosia nyt täytät
pian tekareita käytät

Mopoilua jo sä kaihda
rollaattoriin se nyt vaihda


Tai jotain.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä