Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook

Aloittaja Eugen, 28.09.07 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Matkaleena

Meikäläinen itsensä aikanaan rekkasi tuonne facebookiin, oli uteliaisuudesta pakko tsekata, että mikä helvatti siinä sivustossa muka on niin ihmeellistä kun kaikki julkut (edellisen sanan ekan kirjaimen voi vaihtaa) ja tampiot siitä niin vauhkoaa. Enkä keksinyt. Poistin tunnuksen ja kirosin että kaikkeen sitä ryhtyy kun on liian utelias ja median ja mainosten vietävissä. Nimim: Mainosten uhri.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Akka"Meikäläinen itsensä aikanaan rekkasi tuonne facebookiin, oli uteliaisuudesta pakko tsekata, että mikä helvatti siinä sivustossa muka on niin ihmeellistä kun kaikki julkut (edellisen sanan ekan kirjaimen voi vaihtaa) ja tampiot siitä niin vauhkoaa. Enkä keksinyt. Poistin tunnuksen ja kirosin että kaikkeen sitä ryhtyy kun on liian utelias ja median ja mainosten vietävissä. Nimim: Mainosten uhri.


Minäpäs en ole siellä käynyt kuin kerran, enkä edes muista kirjauduinko.  Mutta joskus olen kai johonkin kummaan paikkaan kirjautunut kun aina välillä tulee jonkun röörin kautta viestejä viehkoilta naiseläjiltä eri puolilta maailman, jotka haluaisivat jutella kanssani.  En tiedä mistä ne tulevat ja mitä kautta, en ole edes jaksanut yrittää ottaa selvää. olen aina poistanut viestit välittömästi ryhtymättä mihinkään tuttavallisuuksiin,

Aakku

Minulle kävi vähän nolosti --> olen unohtanut niin käyttäjätunnukseni kuin salasananikin  :ncool:

Näin vain "pääsi käymään", enkä ole niitä tallentanut "muistilappu"-nimiseen tiedostoon, josta löytyvät monet muut tämänkaltaiset yhdistelmät [varmuuskopio USB-tikulla]. Ehkä laitoin tunnukset jollekin pienelle paperilapulle, joka löytynee etsiessäni pöytälaatikoista jotain muuta ...

Niinettä esim. Bongaajalle ja Perjantaille tämä tiedoksi ... jos olette lähettäneet sitäkautta jotain, en ole kykenevä vastaamaan juuri edellämainittujen syiden takia  :oops:

En kuitenkaan katso kokeneeni kovin suurta tappiota.

Tiistai

Minä onneksi en ole viitsinyt..

Kiva,  kun kun nimim. Akka laittoi jo kuvansa.. saadaan mielikuva uudesta kansalaisesta.. ja mielenkiintoinen mietelause sulla!  
Mutta AAkku, meillä on hakunappi tuolla ylhäällä, sinne sana facebook ja nimimerkillä Aakku haku päälle  :arrow:

Lainaa:D Kävin luomassa tunnuksen ja geemailiin tuli ilmoitus ynnä aktivoin sen kilkkimällä mukanatullutta osoitetta - pistä kaverilistaan ... Perjantai myös [muistelen Perjantain toisaalla asiasta maininneen, että on sielläkin]. Nimeni on Miihkali Soltzin ... laitoin ensin syntymävuodeksi 1910 kun se oli ensimmäisenä valikossa, muttei softa hyväksynyt vaan pyysi "Real Age" - oikein punaisella ... öööh, jouduinkohan tarkkailuluokalle heti kättelyssä. Profiiliani en vielä peukaloinut senenempää kun olisi tässä nyt outoilun ohessa muutakin pientä puuhastelua.


8)

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Tiistai"Mutta AAkku, meillä on hakunappi tuolla ylhäällä, sinne sana facebook ja nimimerkillä Aakku haku päälle  :arrow:

Lainaa:D Kävin luomassa tunnuksen ja geemailiin tuli ilmoitus ynnä aktivoin sen kilkkimällä mukanatullutta osoitetta - pistä kaverilistaan ... Perjantai myös [muistelen Perjantain toisaalla asiasta maininneen, että on sielläkin]. Nimeni on Miihkali Soltzin ... laitoin ensin syntymävuodeksi 1910 kun se oli ensimmäisenä valikossa, muttei softa hyväksynyt vaan pyysi "Real Age" - oikein punaisella ... öööh, jouduinkohan tarkkailuluokalle heti kättelyssä. Profiiliani en vielä peukaloinut senenempää kun olisi tässä nyt outoilun ohessa muutakin pientä puuhastelua.

8)

Ai joo ... nimellä Miihkali Soltzin sinne rekkauduin - se ei ole siis oikea ristillinen nimeni, mutta se voisi aivan hyvin olla :P Jos olisinkin syntynyt Soltzinien perheeseen, niin olen jokseenkin vakuutettu siitä, että vanhempani [Anatoli ja Zinaida] olisivat ristineet minut Miihkaliksi. Ihan sattumasta näissä ihmisten syntymissä ja syntymättäjäämisissä on kyse.

Pitää kurkata naamakirjaan ja siellä lienee "Forgot password" namikka ...

Lissäys : Joo - nyt Miihkalikin pääsi taas sisään :D

Matkaleena

Mikä siinä facebookissa kiinnostaa? Itselle se jäi täysin mysteeriksi.  :roll: Olihan siellä vaikka mitä toimintoa, vaan aika typerä systeemi. Johtunee varmaan siitä, että sen kautta minut löysi liian moni sellainen jonka en olisi halunnut. Eikä vaan motivaatio riittänyt siihen enää.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"


Niinettä esim. Bongaajalle ja Perjantaille tämä tiedoksi ... jos olette lähettäneet sitäkautta jotain, en ole kykenevä vastaamaan juuri edellämainittujen syiden takia  :oops:

En kuitenkaan katso kokeneeni kovin suurta tappiota.

Tiedän olevani siellä Tarja Halonen,mutta ei salasanaa mullakaan enää 8)  OLin ihan liian vetävä mimmi tuolla nimellä...joten poistuin hienotunteisesti takavasempaan....varsinainenkin Tarja voisi nykyään välillä tehdä niin 8)

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tiedän olevani siellä Tarja Halonen,mutta ei salasanaa mullakaan enää 8)  OLin ihan liian vetävä mimmi tuolla nimellä...joten poistuin hienotunteisesti takavasempaan....varsinainenkin Tarja voisi nykyään välillä tehdä niin 8)

Ai joo - niinpä olitkin ... mietin juuri, että mikä se sinun "nimesi" olikaan siellä :lol:

Hei Tarja, voisitko nimittää Miihkali Soltzinin isopalkkaiseksi kunniakonsuliksi johonkin lämpimään maahan ? Kunniakonsulin ei käsittääkseni tarvitse tehdä mitään, mutta sellaiset 10 000 egeä puhtaana käteen kuukaudessa olisi aivan riittävä ... olen hyvin vaatimaton.

Silloin ei olisi pienintäkään huolta huomisesta ja kun aikanaan jehkimä minutkin korjaa, niin jäisi muksuille muutakin perintöä kuin risoja sukkia ja kalsareita :P

Perjantai

Pitäisi tästä kyllä itsellekin palkankorotus hommata....että jos sitten sullekin jotain samalla :roll:

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Pitäisi tästä kyllä itsellekin palkankorotus hommata....että jos sitten sullekin jotain samalla :roll:

Niinpä - valtio on siinämielessä hyvä työantaja, että olosuhteista riippumatta palkka tulee ajallaan ... muinoisen pankkilakon aikana saatiin vanhanajan tilipussit siten, että summan kolikko-osuus maksettiin seuraavassa tilissä ... rahatoimistosta haettiin henkkarien kanssa :P

Valtio vain on näissä palkka-asioissa vähän nuuka ... ylimääräisiä hommia ei ole saanut tehdä enää vuosiin ... tai no tietysti saa tehdä vaikka mitä, mutta niistä ei makseta ja sensorttinen vapaaehtoistyö ei kolahda, vaikka muutoin kaikenlaista yleishyödyllistä vapaaehtoistyötä lämpimästi kannatankin ja olen jopa tehnytkin ...

Naamakirjassa en muuten sitten ole käynytkään kuin kerran sen salasanan uudelleensaatuani - en oikein keksi sille mitään hyötykäyttöä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä