Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 21 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Olipa ignorantti pilapiirtäjä Juulilla. Tuohan ei ole irakilainen vaan nenänsä ja varsinkin vaatteittensa puolesta joku paljon etelämpää,  saudi tai joku niistä emiraateista. Tuskin siellä on kamelejakaan edes nimeksi.

Toisekseen siellähän piti olla Tosi uhkaavia aseita, joilla voitiin ampua Lontooseen asti 45 minuutin sisällä. Koko maailamn piti liittoutua noita kameleita vastaan. Mutta onhan tuolle kiva nauraa.

Amanda


Minun ruotsi on mennyttä, vaikka olen lukenut sitä eniten kaikista kielistäni, jopa kauppaopistossa vielä, ku olin kielilinjalla.
En ymmärrä edes lehtien otsikkoja .. joku sana sieltä täältä tuntuu tutulta kuin toisesta elämästä.

Jos äiti olisi ollut uskaliaampi, olisin nyt ruotsalainen, hänen veljensä oli siellä töissä ja isäkin olisi mennyt ainakin joksikin aikaa, kun palasimme Kaarinasta. Mutta ei. Sitten pari vuotta myöhemmin isä halusi Tosissaan muuttaa Australiaan, oli sellainen muuttoaalto menossa ainakin meidän seudulta. Ei tullut kuuloonkaan äidille..

Posiella

Niin, voihan tuon vielä syvällisemmin tulkita näpäytyksesti länsimaiden suuntaan huonosta kulttuurin tuntemuksesta.Kuva voikin tarkoittaa juuri sitä, että mukamas arabinnäköiset irakilaiset, jotka todellisuudessa ovat erinäköisiä ja pukeutuvat länsimaisiin vaatteisiin, muka lähettävät länteen raketteja, kun tosiasiassa siellä ei ole tuskin kameleitakaan.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

sniper

Joo luulisin jotta dromedaarit ovat levinneet laajemalle se on toi yks kyttyräinen jota usein kutsutaan yksi kyttyräiseksi kameliksi no kyllähän se onkin kamelien sukuun kuuluva suurikokoinen sorkkaeläin.

Sillä on muuten kiva ratsastaa, oon tehnyt sen parikin kertaa Egyptissä, kulkee kuin laiva aalloilla.
Sitä ohjataan vain yhdellä narulla jota heitetään eläimen pään ylitse sille puolelle jonne haluaa kääntyä ja vedetään, vaikka eläin alkaa mölisemään jos vetää liian kovaa no kääntyy se kuitenkin.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen


Amanda

#375
Anteeksi, tuli taas kirjoitettua mutu-tietoa ja oikeastaan jo kirjoittaessa epäilin, kun onhan Irakissa laajoja aavikkoalueita ja siellä ei tulla toimeen ilman kameleja. Ja niitähän pidetään myös lihansa takia. Miltähän maistuu, kuivaa varmaan.. kameri tulee toimeen monta päivää vettä juomatta ja ravinnonkin kanssa aavikolla on vähän niin ja näin.


Angry Camel in Iraq Beating up a German Soldier!

http://www.youtube.com/watch?v=hP9T00f3zDM


sniper

Jep tuo mölisijä tossa videolla oli juuru Dromedaari eli ykskyttyräiseksi kameliksi kutsuttu.
Kuukkelutin nämä levinneisyys alueet ja tosiaan niissä on iso ero.

Linkki Dromedaarin levinneisyysalueeseen.

Linkki kakskyttyräisen levinneisyysalueeseen
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

sniper

Eräänä päivänä Apteekkiin tuli nuori neito ja kun tuli hänen vuoronsa niin hän kysyi:
-Myyttekö kondomeja myös isoja kokoja?
-Kyllä myymme sanoi apteekkari haluatteko ostaa joitakin kokoja?
-En, mutta saanko seistä ja odottaa kunnes tulee joku mies joka tekee sen?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lisää ruotsalaista huumoria: Poliitikko Gudrun Schyman: "Det ska vara kul att betala skatt" eli sen on oltava kivaa, että maksaa veroja.

Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä