Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aprilli

No voi voi minua.
Patu sun ritarillinen hanakkuutesi omaan ristiretkeesi on niin vertaansa vailla, että saat kaiken anteeksi.
Pyysit ettei sinua kukaan alkaisi analysoimaan, mutta teet sitä ihan itse.
Ettet vain ole pettynyt uskoosi joskus?

Patu

Voi kun tuo Aprilli osaa naurattaa. No onhan tämä huumoripalsta.

Ristiretki?
No ymmärränhän minä että jos lukee mitä toinen kirjoittaa on olkiukkojen keksiminen vaikeampaa.
Aprilli on siis sitä mieltä että kun mielestäni huumori-palstalla kirjoitetaan - tai ainakin yritetään- huumoria eikä haikalla lapsuuden unelmia, olen ristiretkellä.
Ja mikähän sen ristiretken agenda on? Sekö että pysytään agendassa? Sekö että myös hurskaille olisi jotkut pelisäännöt?

Sääli, Aprilli, sääli.
Et viitsi lukea mitä toinen kirjoittaa kun hyökkäät jo ennakkoluulojesi voimin itse luomiesi olkiukkojen kimppuun.
Sääli, luulin että pystyt parempaan.


Aprilli

En koe hurskastelua huumorina!

Kyseessä on kuolemanvakava asia.

Patu

Just. Ja siksi hurskastelu sopiikin huumoripalstalle.

Aprilli

No heh.
Yritinkin jo tässä vaihtaa ketjua.

Tiedättekö mikä on ketjun heikoin lenkki?
No ei ole se heikoin silmukka, vaan se lukko.


Outomaa

#255
No heh. Tuliko tässä tasapeli?

Ajattelin aikaisemmin hetken katkaista ketjun ja viedä pari viestiä muualle. Mutta minne ja miksi, täällä ei koskaan olla pysytty aiheessa missään ketjussa ja se on ollut foorumin rikkaus.. tunne, ettei nipoteta turhaan pikkuasioista.  

Rauha nyt :)

http://www.youtube.com/watch?v=XCkLrC5xKIs

Oli telkkarissa joulupäivinä, mutta harmikseni en ehtinyt muuten kuin vilkaista, että jaha, tuo olisi kiva katsella joskus!

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Aprilli

Älähän hätäile Tiistai.
Kaikki tapahtuu varsin hyvässä hengessä, mitä minun ja Patun suhteen tulee.

Tiistai



No hyvä :D

Huumorilla uuteen vuoteen, huomenna sitten paukutellaan? Meillä on tosi kylmä öisin ja saapa nähdä, mitä tehdään. Telkkarin eteen sitä tavallisesti päädytään.. mutta perhettä on koolla ja se on hyvä asia.

THL tiedottaa

Jaa, että pitäis pysyä asiassa?

Miten niin, olen saanut jo monta huomautusta juuri sen vuoksi, kun olen kirjoittanut puhdasta asiaa monta viestiä peräjälkeen.
Outomaan kirjoittamattomiin – nyt jo kirjoitettuihinkin – lakeihin ja sääntökokoelmiin kuuluu se, että viimeistään toisessa viestissä poiketaan sivupoluille.

Kuka helvetti siellä vielä yrittää sönköttää jostain asiassa pysymisestä?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 30.12.11 - klo:18:41

Kuka helvetti siellä vielä yrittää sönköttää jostain asiassa pysymisestä?


No onhan se helppo arvata. Koetan ottaa opiksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä