Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 41 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Ässä esitti vakuuttavan teorian siitä, että ufoja ei ole olemassa.
viimisessä hän perustelee, että tarvitsee tutkimusmääräran, jonka avulla hän entistä tarkemmin tutkii ettei ufoja ole missään.

THL tiedottaa

.
Älä ny, Rape!

Ässähän just esitti, että kaikella on kääntöpuolensa.

Lainaus käyttäjältä: S - 18.10.09 - klo:15:32
koska kaikilla asioilla on olemassa myös kääntöpuolensa.   



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Tottat puhut. Ässän kirjoitukset ovat hyvin oraakkelimaisia ja jos niissä on tiukan paikan tullen kääntöpuolikin. Mistä sitten tietää mikä on oikea ja väärä kollektiivisessa kontekstissa. Ave alkaisi tietysti ampua kaikkea mikä näyttää väärältä.

THL tiedottaa

.
Ainakin kaikkia vääräsäärisiä.   
Täytynee pitää väljiä housuja.

Niin, mistä tietää, mikä on oikea ja mikä väärä tieto?
Ei niin mistään. Vain siinä tapauksessa voi olla suhtkoht varma, kun itse on ollut mukana kyseisessä tapahtumassa.
Sekään ei aina oo varma tae. Ihminen on niin kummallinen olento, näkee mitä haluaa nähdä.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Luota kuitenkin itseesi, se, kun olet näin pitkälle päässyt.
Ässä osaa näköjään noituakin.

karpalo

Olisin kysynyt ja kysynkin Ässältä ? "Onko Ässät se joukkue SM-Liigassa, jolle toivot menestystä ? Siis ettei menestymiseen tarvittais mitään apuvoimia Ufoilta ?

S

Tämä keskustelu on lipsunut jo lahjakkaasti sivuraiteille, joten ei kai näihin asiaankuulumattomiin kommentteihin voi enää muuta kuin todeta; että asiassa pysyminen on näköjään vaikeaa kun puhutaan ufoilusta, tai yleensäkin selittämättömistä ilmiöistä. Omaa persoonaani tai siihen liittyviä henk.koht. arvostuksia, tai muitakaan epäolennaisuuksia tähän yhteyteen on turha tämän enempää sotkea!

- Se mikä taas on oikeaa tai väärää tietoa, on pitkälti riippuvainen vastaanottajasta. Pikemminkin ihminen haluaa nähdä mitä näkee. Kaikki ei aina ole kuitenkaan sitä miltä päältä päin näyttää. Joten eiköhän tässä ollut taas kiteytettynä tähän aiheeseen liittyvät problematiikat. Jatketaan sitten lisäkommenteilla/argumenteilla, jos aihetta ilmenee!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Niin kai se sitten on, että itse saat toki puhua itsestäsi, mutta muut eivät.
Saat jopa sotkea itsesi tähän juttuun, kas näin, heti ensimmäisessä viestissäsi:

Lainaus käyttäjältä: S - 09.10.09 - klo:18:41


- Jos jätetään pois laskuista oma salamyhkäinen hybris-symbioottinen olemuspuoleni, niin kaikki muu tutkimaton on vieläkin meille suuri mysteeri. Empiiristä tutkimustietoa tarvitaan vielä runsaasti enemmän, että pääsisimme todellisen olevaisuuden alkulähteille. Itse olen perehtynyt aikojen saatossa kaikenlaisiin ilmiöihin maan & taivaan väliltä - avaruudellisia ulottuvuustasoja unohtamatta; joten en laske mitään teoreettistakaan mahdollisuutta toisista maailmoista pois, ennenkuin saan vahvat todisteet näiden ilmentymien olemattomuudesta, tai sitten niiden mahdollisesta olevaisuudesta - joka taas vahvistaa käsityksiä entisestään myös potenttiaalisen vieraan sivilisaation olemassaolosta.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Vahvistaa käsityksiä potentiaalisesta sivilisaatiosta.
Outopoika kertoi, että jos hän näkisi ufon, se olisi todiste että jossain on kehittynyt sivisaatio.
No jos minä näen ufon niin ainakin ekaksi menisin piiloon ja kattelisin mitä ne tekee.
Kännykkä pitäisi sulkea ettei se paljasta mua.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 18.10.09 - klo:22:25
.
Vahvistaa käsityksiä potentiaalisesta sivilisaatiosta.
Outopoika kertoi, että jos hän näkisi ufon, se olisi todiste että jossain on kehittynyt sivisaatio.
No jos minä näen ufon niin ainakin ekaksi menisin piiloon ja kattelisin mitä ne tekee.
Kännykkä pitäisi sulkea ettei se paljasta mua.

Nähdessäsi menisit piiloon, eikä kehittynyttä sivilisaatiota olisikaan.

Ei huono valinta.  ;D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä