Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 25.10.09 - klo:08:13
Lainaus käyttäjältä: Ztara - 24.10.09 - klo:22:59
Unohdammeko samalla myös muut mahdolliset sivilisaatiot ...


Heh, sen verran oon tota vilosohviaa lukenu, että ei sellaista voi unohtaa, josta ei ole ollut entuudestaan mitään muistikuvaa.

Joo, no tuo lienee tosi. Paitsi että monilla ihmisillä on muistikuvia entisistä elämistään. Ei tiettykään niillä jotka elävät vain tämän yhden elämän  :P.

LainaaTarkoitit tietysti, että voimme pohtia sitä, että mahdollisesti on olemassa muutakin elämää kuin tämä, jonka eräs ilmentymä me itse olemme. Tätä pohtimista ei ole syytä unohtaa.

Mutta ei tuommoisen pohtimisen vangiksikaan kannata jäädä. Ei siitä ole arkipäiväiseen elämäämme ohjeeksi.


Joo, sitä tarkoitin. Vapaaehtoisuus ei ole koskaan vankila, vaikka se siltä muista saattaisikin näyttää päältä päin katsottuna. Haluan vain pitää mieleni avoimena ja tuuletusventtiilit päässäni auki. Siellä on tilaa kaikenlaisille mahdollisuuksille uusien asioiden tulla elämääni kaikilla tasoilla. Ei se tarkoita elämästä vieraantumista tai todellisuudentajun kadottamista. Todellisuutta saan tuta oltuani 30 vuotta samassa työpaikassa ja suorittaessani näitä pakollisia elämän kuvioita jo elämän puolenvälin paremmalla puolella. Minun pitäisi  muuten elää 89 vuotiaaksi... 

Avoin mieli kelpaa ainakin elämänohjeeksi. Siihen kuulukoon niin menninkäiset kuin enkelitkin sekä ajatuskapasiteettimme laajentaminen ulottumaan myös sinne minne silmät eivät riitä näkemään ja tiedemiehenkään kyvyt vielä riitä. On hyvä valmistautua odottamattomaan. Olen vähän huono Raamatun lainaamisessa, mutta sielläkin puhutaan valvomisesta ja kynttilän polttamisesta sen hetken varalta kun rysähtää. Jos vain vedämme peittoa korville, siinä se vankilamme on.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 25.10.09 - klo:12:01Avoin mieli kelpaa ainakin elämänohjeeksi. Siihen kuulukoon niin menninkäiset kuin enkelitkin sekä ajatuskapasiteettimme laajentaminen ulottumaan myös sinne minne silmät eivät riitä näkemään ja tiedemiehenkään kyvyt vielä riitä.



joo ...

rapevainaa

.
Unohdammeko muut sivilisaatiot?
ei takuulla kun tv puskee tota tarinaa joka ikinen päivä. Mitä se mieli avoinna tarkoittaa. Että toi voi olla tottakin? Lukeehan siinä lopussa kuka on vääntänyt käsikirjoituksen.
Ois eri juttu jos ite ufot olisi tehneet jonkin videon ja laittaneet sen telkkuun. Niin ne tekee elokuvissa.

rapevainaa

.
Täällä kun porukka esittelee ajatuksiaan avaruusihmeistä, on helppo tunnistaa mistä elokuvasta idea on peräisin. Toi aven juttu aikakoneella isoisän luo on  paluu tulevaisuuteen leffasta. Tv:ssä pyörii pari sarjaa idean pohjalta.

hyvä juoni toistetaan halivuudissa niin monta kertaa että se pinttyy päähän.

rapevainaa

.
Kolmas asia vielä maapallon ulkopuolisesta elämästä ja sivilisbtioista. Eihän niihin minun mielipidettä tarvita oli tai ei. Enkä minä paremmaksi muutu, uskoin tai en.
.
Tarviiko mun tietää metafyysikasta jotain, no siitä nyt vähiten mieluummin katon telkkua tai juutuubia.

Eugen

Tiistain ihmettelyyn siitä kuinka täällä keskustellaan uhvoista 20 sivua. Vastaus on selvä, uhvot ovat merkittävästi tärkeämpi kysymys kuin esim Jeesuksen  olo vapahtajana ja meidän syntien sovitus ristillä... nämä on jo kauan sitten osoitettu paskan jauhannaksi. Mutta uhvojen tapaus on vielä auki, vaikka kuten Rape sanoi, suurin osa näistä jutuista kumuaa populaarikulttuurista, kuten esmes nuo tarinat replikantti-rodusta, joka silmänkäännöllä osaa naamioitua ihmisiksi. Kuitenkin paljon on saralla vielä luotettaviakin, ei ainoastaan afGrannien havaintoja, tapahtumista ja ilmiöistä, joita ei ole selitetty luotettavalla tavalla, kuitenkin vaikuttaa, että tapaukset ovat useimmiten valhetta, mielikuvituksen tuotetta tai toiveajattelua.
"Aye, caramba!"

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Rape - 25.10.09 - klo:14:42
.
Kolmas asia vielä maapallon ulkopuolisesta elämästä ja sivilisbtioista. Eihän niihin minun mielipidettä tarvita oli tai ei. Enkä minä paremmaksi muutu, uskoin tai en.


Hyviä pointteja minunkin mielestäni... Mutta kun on syytä olettaa, että Joku tietää paljon enemmän kuin meille kerrotaan. Mitä mainioin keino pitää ihmiskuntaa pelon vallassa on pelotella meitä vihamielisillä ufoilla ja leffoilla vihamielisistä sivilisaatioista. Pelon vallassa olevaa porukkaa on helppo hallita. Välillä kun heittää lisää tilkan bensaa liekkeihin, niin jo taas on kansa kilttinä ja hiljaisena, murheet tuntuvat yhtäkkiä kovin pieniltä noitten kauhuskenaarioitten edessä.  Eivät salaliitot tietojen pimittämiseksi ole vain vainoharhaisten keksintöä, ne ovat meille ei-totta vain niin kauan, kunnes paljastuvat yksi toisensa jälkeen.

Avoin mieli tarkoittaa juuri sitä, että ei sulje pois sitä toistakaan vaihtoehtoa, jota ei ole siihen mennessä vielä vakavasti ajatellutkaan.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Eugen

Aaah, salaliittoteorioita! Ei, me ihmiset haluamme vähän pelätä! Siinä ei ole paljoa leffan ainesta, että ulkoavaruudesta tulee rupinenmies, joka haluaa halia, jakaa tietoa ja kukkia... Ei kansa haluaa tietää kuinka paha kukistetaan ja kuinka amerikkalainen elämäntapa turvataan.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
On tällä alueella ihan taitavasti lavastettua viihdettäkin kuten nuo viljaympyrät. Uri geller oli kovan tason taikuri ja usko haneen loppui vasta kun avustaja selosti kuinka temput tehtiin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 25.10.09 - klo:15:09

Avoin mieli tarkoittaa juuri sitä, että ei sulje pois sitä toistakaan vaihtoehtoa, jota ei ole siihen mennessä vielä vakavasti ajatellutkaan.

Pitääkö avata vallan oma keskustelu tälle AVOIMELLE MIELELLE?

Aattelin vaan, että muutama täällä kirjoittava voisi perustella sitä, miksi he ovat lyöneet lukkoon ajatuksensa.
Esimerkkejä ei tarvitse kovin kaukaa hakea.

:D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä