Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Poikkeavuus (< 0,1 %)

Aloittaja THL tiedottaa, 06.11.09 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Kuule Indigo, oletko miettinyt, miksi sinä käyt täällä OUTOmaalla. Oletko? Eikös sinulle löytyisi jokin kesympi miljöö. Kukkamaa.fi? Et osallistu järkevästi mihinkään debatointiin. Heti jos yrität, vasta-argumentit saavat sinut tuhertamaan itkua. Sinä kerrot vain arkielämäsi tapahtumia Facebook-tapaan. Miksi täällä. Katsos täällä voi törmätä semmoisiinkin, joilla on oikeasti sanottavaa jostain. OK? No toivon, että pysyt täällä. Kyllä tänne yksi hippikin mahtuu! :D Pidän susta vaikka tykitänkin heti näkemykseni.
Sinun, Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Ztara, lue tuo edellinen viestini. Ei pidä panikoitua. Muista sinäkin silti, että tämä on OUTOmaa. Miksi sinä olet täällä, jos haluat Facebook-rupattelua? Miksi? Älä nyt lähde. Pidän sinustakin. Enhän minä muuten ole hipitellyt kuin sotateemoista. Ja nenistä... Aikuinen kestää ton!
Cool down.
Ave!

rapevainaa

Oksettaa oikeasti noi aven jutut.

40 v sitten juttelin vanhemman työtoverini kanssa kun hän oli lähdössä eläkkeelle. Ihmettelin miten hän oli uskaltanut sanoa niin suoraan kaupungin johdolle.

hän sanoi että ei hän ihmisiä pelkää. Hän oli ollut komppanian päällikkönä jossain pahimmalla. Siellä päällystön elinaika oli taistelutilanteissa pari minuuttia. Kaksi päällystöstä jäi henkiin ja hän on se toinen. Kerran hän makasi rähmällään maassa kun tykin ammus vei repun selästä. Toisen kerran lentopommi tuli 3 m päähän maassa liukuen ja jäi suutariksi.
Eli aikamoinen määrä suomen parhaimmistoA kuoli talla tavalla.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.11.09 - klo:21:03
Kuule Indigo, oletko miettinyt, miksi sinä käyt täällä OUTOmaalla. Oletko? Eikös sinulle löytyisi jokin kesympi miljöö. Kukkamaa.fi? Et osallistu järkevästi mihinkään debatointiin. Heti jos yrität, vasta-argumentit saavat sinut tuhertamaan itkua. Sinä kerrot vain arkielämäsi tapahtumia Facebook-tapaan. Miksi täällä. Katsos täällä voi törmätä semmoisiinkin, joilla on oikeasti sanottavaa jostain. OK? No toivon, että pysyt täällä. Kyllä tänne yksi hippikin mahtuu! :D Pidän susta vaikka tykitänkin heti näkemykseni.
Sinun, Ave!

En tunnista itseäni sanoistasi.

Sinun mielestäsi en osallistu järkevästi keskusteluun. Hmm. Aika yllättävää.
Kirjoitanko mielestäsi jotenkin vaikeatajuisesti? Tai epäselvästi?
Facebookin tavasta en tiedä koska en ole siellä kirjoitellut.
En ole myöskään huomannut itkettäviä vasta-argumentteja omiin kirjoituksiini. Kukahan niitä olisi sanonut?

Kyllä, olen miettinyt miksi olen käynyt täällä Outomaalla. Tosin nykyään aika harvoin ja olen muina päivinä, paitsi tänään, käynyt vain viidessä minuutissa vilkailemassa mitä olette kirjoittaneen Sisäpiiri-puolella. Kerroinkin jo aiemmassa viestissäni miksi täällä käyn, siksi koska täällä on hyväntahtoisia ihmisiä, joilla on omat vankat mielipiteensä. On ainakin ennen ollut.

Arkielämän tapahtumia on tapana kertoilla Millä mielellä tänään? -ketjussa.

Voin kertoa tässä Poikkeavuus–ketjussa yhden arkielämän jutun sinulle.
Minulla oli aikoinaan hetken eräs esimies, joka yritti pönkittää omaa arvovaltaansa Hajoita ja hallitse -periaatteella. Hän osoitti osalle ihmisistä halunsa olla välilöissä mielistelemällä heitä ja kehumalla milloin mistäkin. Muutaman henkilön hän otti hampaisiinsa ja solvasi ja haukkui heitä aina tilaisuuden tullen ja puhui takanapäin pahaa heistä näille hyville ihmisilleen. Kun hyvät ihmiset saivat pelätä seuraavaksi joutuvansa esimiehen hampaisiin, kuuntelivat he kiltistä toisten haukkumista ja alistamista. Esimies ajatteli tehdä omasta suosikkihierarkiastaan tavoiteltavan aseman alaistensa keskuudessa.
Kaikki työt tehtiin sillä prioriteetillä joka lisäisi esimiehen glooriaa. Siitä seurasi, että iso osa tärkeistä oikeista töistä jäi tekemättä.
Sitten hän teki vain yhden pahan virheen, eräs hänen alaisensa ei suostunutkaan kaikkeen määräilyyn ja epäoikeudenmukaisuuteen, jota esimies harrasti. Työntekijä marssikin hallintojohtajan puheille ja asiat piti yhdessä keskustella kuntoon. Esimies ei kuitenkaan koskaan oppinut asiasta mitään ja joutui hyvin pian lähtemään koko talosta.
Hän ei ilmeisesti oppinut, että muita ihmisiä arvostamalla ja yhteistyöllä saavutetaan jotain parempaa ja kauemmin kestävää.

Minusta Outomaalaisten yksi poikkeavuus foorumeitten joukossa on ollut nimenomaan se, että täällä on ollut demokratia, jossa kukaan ei ole hallinnut eikä jaellut pisteitä oikeasta ja väärästä. Kaikkiin osallistujiin on asennoiduttu perushyväksyvästi. Vaikka välillä hölmöileekin.

Indigo

– vähän kauemmin ollut Outomaan jäsen –

THL tiedottaa

.
Jopa meni poikkeuksellisen vakavaksi...

"Kerroinkin jo aiemmassa viestissäni miksi täällä käyn, siksi koska täällä on hyväntahtoisia ihmisiä, joilla on omat vankat mielipiteensä. On ainakin ennen ollut."

Ei täällä tää vakiporukka mun nähdäkseni ole muuttunut viime vuosien aikana.
Siis huonommaksi ainakaan.

Tulokkailla on sisäänajo meneillään.
Näistä Avella on moottorista öljyt vaihtamatta.   ;)

Toivon, että huomenna on parempi päivä.
Kaikille.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.11.09 - klo:21:03
Kuule Indigo, oletko miettinyt, miksi sinä käyt täällä OUTOmaalla.

Oletko?
Eikös sinulle löytyisi jokin kesympi miljöö. Kukkamaa.fi?

Et osallistu järkevästi mihinkään debatointiin. Heti jos yrität, vasta-argumentit saavat sinut tuhertamaan itkua.
.
Katsos täällä voi törmätä semmoisiinkin, joilla on oikeasti sanottavaa jostain.

Pidän susta vaikka .
Sinun, Ave!

Matkaleena

Öö, Rape. Yleensä jos lainataan jonkun tekstiä niin sitä samalla kommentoidaan. Tai ei se kyllä pakko ole. Mä vaan typeränä jäin etsimään että kuinka pienellä präntillä oman kommenttisi laitoit.  :D
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

AveLazio

Indigo, OK. Olen ehkä tuominnut sinut liian ankarasti hippijuttujesi takia. Mutta miksi sinä niitä itket?! Eivät kaikki ole viherpiiperöitä vaikka sinä olisitkin. Ymmärräthän. Tervetuloa oikeaan maailmaan nyt jo... Minä sanon näkemykseni vilpittömästi ja suoraan, en kuten se "esimies". Minä arvostan sinua. Sinun pitää vain oppia sietämään kritiikkiä. Siihen tämä foorumi on sopiva paikka. Ei pidä aina ruveta itkemään, jos joku on eri mieltä. Myönnän sanovani erimielisyyteni räväkästi. Älä välitä. Are we cool? ;)

Ja minähän hyväksyn täällä kaikki kirjoittajat. Totta kai. Jopa Rape, joka yrittää loukata minua niin kiivaasti, että sinä saisit sydämenpysäyksen moisesta, on minusta hieno kaveri. Ja Se, joka tuolta suosta yrittää leikillään kiusata minua, on idolini. He eivät pissaa housuihinsa, kun vastaan samalla mitalla. Cool it. Tai siirry Kukkahattupalstalle. Ei turhaan riidellä.

AveLazio

Mikäs vaihde Rapen mönkijässä ei nyt toimi........

Matkaleena

Ave hei. Pidän sinusta. Mutta pidän myös Indistä ja kaikista muista Outsalaisista. Joten pakko on puuttua tähän vähän. Et sinä voi toisia olla ajamassa pois täältä sen takia, että hän haluaisi keskustella nätisti ja vittuilematta ja vittuilua kuuntelematta. Osa täällä on sellaisia, jotka rakastavat vittuilua, puolin ja toisin, mutta Indi vaikuttaa ihmiseltä, joka on täällä jakamassa arkeaan ja erilaisia ajatuksiaan haluamatta vittuilla tai saada sitä osakseen.Esimerkiksi Sen ja Rapen keskustelu painottuu paljon huumorin ja vittuilun puolelle.
Mutta täällä on annettava tilaa kaikkien olla mitä on, jos joku haluaa ottaa nettifoorumilla tavakseen käsitellä kaiken huumorilla niin hän saa tehdä niin, mutta jos joku tahtoo tuoda esille vakavamielisemmällä tavalla ajatuksiaan kaikeasta niin se täytyy suoda. Ja hyväksyä täytyy myös se, että jopa näin pienellä foorumilla ihmisiä on erilaisia ja siten erilaisia näkökulmia katsoa asioita ja erilaisia mielipiteitä.

Pyydän Ave, mieti kaksi kertaa ennen kuin kehotat Indigoa muuttamaan pois foorumilta jos hän ei keskustelekaan kuten sinä haluaisit. Tai mistään muustakaan syystä. Minun puolestani Indigo saa seisoa täällä foorumilla päällään, heiluttaa korvia ja laulaa samalla Ukko Nooaa jos haluaa. Tai no, Rapekin voisi sen vaikka tehdä.  ;)
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä