Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Poikkeavuus (< 0,1 %)

Aloittaja THL tiedottaa, 06.11.09 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Samja

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 08.11.09 - klo:14:48

Kiitos varsin kattavasta vastauksesta. Osuit mielestäni asian ytimeen.

Itse asiassa huomaan olevani melkoinen tavis. Miellytän muita esittämällä standardi-ihmistä. Todellisen minäni pidän piilossa tavallisissa yhteyksissä. Onko se piilossa jopa itseltäni? Ehkä.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: Samja - 08.11.09 - klo:21:28
Lainaus käyttäjältä: Indigo - 08.11.09 - klo:14:48

Kiitos varsin kattavasta vastauksesta. Osuit mielestäni asian ytimeen.

Itse asiassa huomaan olevani melkoinen tavis. Miellytän muita esittämällä standardi-ihmistä. Todellisen minäni pidän piilossa tavallisissa yhteyksissä. Onko se piilossa jopa itseltäni? Ehkä.

Netti on oikeastaan aikas hyvä paikka tutustua itseensä. Täällä kun on jotenkin helpompi miettiä ajatuksiaan julki. Ehkä se johtuu yksinkertaisesti siitä, että saa rauhassa kirjoittaa; kirjoittaminen jo sinänsä helpottaa ajattelua tai ainakin ajatuksien jäsentelyä.

Indigo

Samja

Lainaus käyttäjältä: se - 08.11.09 - klo:15:39
Kun muut ympärilläsi kokevat poikkeavuutesi merkittäväksi, oli se poikkeavuus sitten sinun itsesi mielestä miten merkityksetöntä tahansa, olet lirissä.
Eli kyse on muiden kuin itsesi kokemuksista.

Peli ei silti ole täysin menetetty. Jotta johdonmukainen loppunäkemys syntyisi kaikille, tulee poikkeavan suostua kantamaan tarjottua kuvaa tai roolia. Roolin voi periaatteessa rikkoa. Joku tietää paremmin, että miten helppoa tai vaikeaa tämä on.

Itse olen tehnyt töitä mm lattiakanalassa. Siellä poikkeavuudet eivät jää huomiotta. Alinarvoisin kana nokitaan helposti kuoliaaksi. Tod. näk. riittää kun höyhenpuvussa on jokin pieni aukko vain ja siitä se lähtee. Järkyttävää katseltavaa.

Olen sitä mieltä, että muun yhteisön kanssa voi vähän neuvotella siitä, miten asiat lokshatavat. (Tarkoitan neuvottelulla sitä, että asioita sovittelee jollain tapaa. Saatan esim sanoa, että puita kannattaa kaataa neuvotellen.)

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Indigo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.11.09 - klo:21:37
Indie! We cool?
Desert Wind

......  ok

hm

jos puhallat oikein kovaa, jäljet katoavat näkymättömiin

.)
Peru puheesi!

Indigo

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.11.09 - klo:21:37

Indie! We cool? (indi, onkho meithillä khylmä?)

Desert Wind

Tutkin googlesta kuka tai mikä kollektiivi  on Desert Wind.  Tämmönen porukka tuli esiin.
Porukalla ei ole kylmä kun on noin vähän vaatteita

AveLazio

Rape: a) Olitpa löytänyt nostalgisen kuvan Desert Windin perustajista. Yeah!
         b) Olit muokannut viestiäni Indielle. Tuo on suurimpia nettirikkomuksia. Enää et saa mokata tässä.

Indie: En halua riidellä kanssasi. En edes tunne sinua. Miksi viitsisin/haluaisin riidellä!? Mutta en taatusti peru armeijapuheitani. Niitä kai tarkoitit. Ajattele itse äläkä vain siteeraa punaviherkirjallisuutta. 8)

Desert Trooper

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.11.09 - klo:19:29

b) Olit muokannut viestiäni Indielle. Tuo on suurimpia nettirikkomuksia. Enää et saa mokata tässä.

Dessert Hooper

Jälkiruokalaulujoutsen?  Mitä sillä on taas mielessä? Tietysti joku nettietikettirikos?
Ave oikealla

Indigo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 10.11.09 - klo:19:29Rape: a)
Indie: En halua riidellä kanssasi. En edes tunne sinua. Miksi viitsisin/haluaisin riidellä!? Mutta en taatusti peru armeijapuheitani. Niitä kai tarkoitit. Ajattele itse äläkä vain siteeraa punaviherkirjallisuutta. 8)

Desert Trooper

Vai et tartu haasteeseen...  vaikka heilut tuon miekkasi kanssa sohien? >:(  Perut HETI ne kukkahattu-pöpinäsi!

.)
Etkö ymmärrä leikkiä? ...et ottaisi aina niin tosissaan...

Indigo

ps. minun kirjani on indigo

olen kirjoittanut sen ihan itse

AveLazio

Indie, onko sulla oikeeasti kirja? Si? No?

Haasteeseen tartun taatusti. Heititkö semmoisen?

Leikkiä ymmärrän täysillä. Mitäs leikkiä en muka olisi ymmärtänyt? ::)

Parahin Indie, taidat olla nainen. En tykkää riidellä naisen kanssa. Tarvittaessa toki teen niin. Sinun viittauksesi sotatilaan oli vain minulle punainen rätti. Menköön se...

Palkkasoturi

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä