Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Poikkeavuus (< 0,1 %)

Aloittaja THL tiedottaa, 06.11.09 - klo:12:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Hankintakauppa on sellainen kaupantekomuoto, jossa myyjä itse kaataa ja tuo tien varteen.

Ostaja maksaa kuitenkin tästä työstä niin vähän, että yleensä päädytään Rapen mainitsemaan pystykauppaan.

Tilanne tosin saattaa muuttua aivan lähiaikoina, koska ostokartellia ollaan purkamassa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Kyllähän tänne kaivataan muitakin järkeviä mukaan ;)

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 15.11.09 - klo:07:32
Hankintakauppa on sellainen kaupantekomuoto, jossa myyjä itse kaataa ja tuo tien varteen.

Ostaja maksaa kuitenkin tästä työstä niin vähän, että yleensä päädytään Rapen mainitsemaan pystykauppaan.

Heh    :D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 15.11.09 - klo:08:53
Kyllähän tänne kaivataan muitakin järkeviä mukaan ;)

Täh!

Muitakin tarkoittaa kai sitä, että täällä olis niinku tota jo ennestään joku järkevä.

;D

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 15.11.09 - klo:09:28
Lainaus käyttäjältä: se - 15.11.09 - klo:07:32

Heh    :D

Ei toi oo mikään naurun asia vaan se on ihanan totta. Metsäkaupoissa.    :D

Amanda

Tietenkin (arvasinkin, olen maalta!),  mutta minulla taitaa olla omituinen huumorintaju  :P

Olisi se silti mukava tutustua AveLazion naisiin virtuaalisesti. Mutta taitaa olla jotenkin niin, ettei ne tänne uskalla.. mitähän se kertoo Aven naismausta? 

Amanda

Piti katsoa googlella, voiko ollenkaan sanoa "naismausta"  ..voi:

Tuolla.

LainaaYksi näkemys miesten naismausta
TK nr. 15/2001 s. 19

Yleisen käsityksen mukaan miehet muiden lajien koiraiden tavoin valitsevat kumppaninsa sen perusteella, miten hyvin tämä sopii äidiksi. Siksi miehet suosivat nuoria naisia, jotka voivat synnyttää monta lasta. Brittiläisen psykologin George Fieldmanin tekemä tutkimus viittaa kuitenkin siihen, että miesten kriteerit eivät ole aivan näin yksioikoiset. Tutkimuksen lähtökohtana oli 36-vuotiaan "erittäin hyvännäköisenä" pidetyn naisen kuva. Se näytettiin kolmelle miesryhmälle yhdessä kahdeksan muun 20–45-vuotiaan "tavallisen näköisen" naisen kuvan kanssa. Ensimmäiselle ryhmälle naisen iäksi sanottiin 36, toiselle 41 ja kolman- nelle 45 vuotta. Kun miehiä pyydettiin valitsemaan kuvista mieluisin pitkäaikainen kumppani, kaikki miehet päätyivät "hyvännäköiseen" naiseen riippumatta siitä, minkä ikäisenä he häntä pitivät. Miehet itse olivat hieman yli 20-vuotiaita. Fieldman uskoo silti, että taustalla oli ajatus sopivuudesta äidiksi. Hänen mukaansa miehet ehkä tiedostamatta olettivat kauniin äidin lasten menestyvän muita paremmin.

THL tiedottaa

45-vuotias kumppaniksi ja eiku lapsia tekemään!

;D

Niin, täähän onkin poikkeavuuksia käsittelevä ketju.

rapevainaa

.
mä luulen että ave kärttää lähinnä naisen omaisuutta. Mullakin jos vaimo lähtisi jonkun hyypiön mukaan, se veisi puolet miljoonaomaisuudestamme. Mun vaimo ymmärtää sen verran hyvän päälle että ave ei aikaan kelpaisi.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.11.09 - klo:21:45
Joo, leposidekamaa ollaan, hengessä Kollaan.

Hyi, mitä rienausta!

Musta tuollaiset jutut täytys kyllä kiältää.

Mitä pahaa leposidepotilaat on sulle tehny, Ave?

-------------------
Ja mitä Rape oikein puuhastelee?
Heittää kommentteja palstalle ja sit menee saman tien poistaan ne...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä