Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.11.10 - klo:21:32
Hehe! Jawohl.

itehän nyyhkytit päivätolkulla ettet osaa runoilla. Minä sekä teehoäl teki sun omasta tekstistä runoa painamalla joka lauseen lopussa enter, niin siitä sä vittuunnuit ja aloit postimihen kanssa naureskelemaan.

Kyllä naiset ovat nyt häpeissään kun sulla ei ole tota runomittaa missä kohtaa entteriä tökkäisi. Jos pitäis joka lauseesta löytää taistelua, sulta se sujuisi ja muilta ei yhtään. Sä oot niin vitun kova raavas mies et sulle ei runot sovi. MUTTA LOPETA SE NYYHKYTYS, PÖLJÄ!

AveLazio

Minä en nyyhkytä! En vain ole niin kova runopoika kuin te muut. Osaan monia asioita hyvin. Monia asioita en osaa ollenkaan, kuten runoja ja ruualaittoa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.11.10 - klo:22:47
in. Monia asioita en osaa ollenkaan, kuten runoja ja ruualaittoa.

no sä olet kuitenkin hengissä. Mihin sinä ruoanlaittoa tarvitset.
Mene työväenopistoon ruoka&runokursille.

THL tiedottaa

Sympoli kirjottaa, että 'Taivas' löytyy työväenopiston ruoka&runokursseilta.

Mä muutoin olin joskus 1960-luvun lopulla työväenopiston runokurssilla.
Yhden tunnin. Ehkä mä sit opin siinä ajassa sen, mitä katsoin tarpeelliseksi.

Sillon ei ollu mitään yhdistettyä runoruokakurssia. Jotain kotitaloutta oli kyllä erikseen.

Kävin muutamassa työväenopiston opintopiirissä 1960- ja 1970-luvuilla. Yks oli sellanen biologian/ekologian kurssi, sellainen lyhyt, vain muutama kerta. Muutoin, luennoitsijana oli Matti Leinonen, joka sitten myöhemmin on kirjoittanut useita luontoaiheisia tietokirjoja.

Ainoa piiri, jossa viihdyin muutamaa kertaa pidempään oli Sampolan työväenopiston pelimanniorkesteri. Siinä yhtyeessä komppasin rytmiä muille soittajille muutaman vuoden ajan. Kokoonnuttiin kerran viikossa. Jonkun kerran sit esiinnyttiinkin. Erikoista tässä yhtyeessä oli se, että siinä soitti eräs nainen banjoa. Haitarinsoittajat oli huomattavasti kehnompia kuin viulistit.

Mitään taivasta en kyllä miltään kurssilta löytäny.

----------------
Ihan pakko kommentoida tuota Aven ja postmanin sanailua tuolta edeltä.

Ei tässä mistään muusta o kyse ku siitä, että laitatte uskallusta peliin, niin siitä se lähtee.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 28.11.10 - klo:04:39

Kävin muutamassa työväenopiston opintopiirissä 1960- ja 1970-luvuilla. .

Ainoa piiri, jossa viihdyin muutamaa kertaa pidempään oli Sampolan työväenopiston pelimanniorkesteri.Mitään taivasta en kyllä miltään kurssilta löytäny.

----------------
Ihan pakko kommentoida tuota Aven ja postmanin sanailua tuolta edeltä.
Ei tässä mistään muusta o kyse ku siitä, että laitatte uskallusta peliin, niin siitä se lähtee.

Minä uskaltauduin 70-luvulla kansalaisopiston ruotsinkielen keskustelukurssille, jota kävinkin kolme lukukautta.

Siellä viihdyin mukavasti.

Olen ajatellut mennä johonkin vastaavanlaisiin englannin kielen kursseille. Maailmalla kun liikkuu, niin ruotsin kielellä harvemmin tulee toimeen.

Joka puolella yritetään sönköttää englannintapaista yleiskieltä.

rapevainaa

.
Minulla oli vaan tarkoitus pitkittää Aven taivaaseen lähtöä. Jos se valmistaisi terveellistä ruokaa itselleen eikä jatkuvasti söisi lihamakaroonilaatikkoa.

Vaimo  kävi nuorena työväenopiston ruokakurssilla pari kertaa. Eka kerralla tehtiin porkkanaraastetta.

AveLazio

Kiitos kannustuksesta. Mutta Ave on jo puolitiessä Taivaaseen. Enää ei ohjeet auta.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.11.10 - klo:11:40
Kiitos kannustuksesta. Mutta Ave on jo puolitiessä Taivaaseen. Enää ei ohjeet auta.

kolmannes jäljellä. Mitkä vitun ohjeet? Aina sä olet niitä jakamassa. Koeta ite noudattaa niitä omias niin näet kuinka älyttömiä ne ovat.

Slörde

Ruuanvalmistusohjeet, Sympoli. Terveellisemmän elämän puolesta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 27.11.10 - klo:21:32
Hehe! Jawohl.

Avelta se lähtee.

Ketjun otsikkohan on:
Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Sit vielä ruikuttaa, että hän ei sit osaa runoilla, kun jo armeijankin tetsereissä vai oliko ne sentäs jotain testejä, todettiin runojalan vipattavuus.

Armeijassa nyt todetaan ihan mitä tahansa. Joku on latva-B, joku toinen lattajalka, jollekin lyödään leima persii... siis otsaan, et toi on sit se, joka on aina, siis ihan aina, viimeisenä, jotkut on muuten vaan suuna päänä.

Mut sen tiedän, et keittiöhommiin laitetaan ne, jotka saa siinä perustestissä kakkosia.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä