Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juhlikaamme maailmankaikkeuden syntymää Outomaassa

Aloittaja JukriS, 21.04.10 - klo:09:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Voi Lumooja... Kyllä olio (esim. sinä) liikkuessaan liikkuu koko ajan 3-ulotteisesti (oikeastaan 4-U). Se "valtaa" koko ajan uuden 3-U-tilan avaruudesta ja "hylkää" sen, minkä jättää taakseen. Tajuuks niinku? Et vastannut kunnolla: mitä ne lisäulottuvuudet MUKA olisivat.
Nimim. Space Ranger
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Vaan ei liiku, se mitä tilaa se vie on taas aivan eri asia, puhuin vain sijainneista. Jokaiselle ulottuvaisuudelle on ominaista se, että se sisältää kaikki alemmat ulottuvaisuudet, ja lisäksi se sisältää ne kaikki moneen kertaan yhden akselin suunnassa (itse asiassa äärettömän monta kertaa).
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 26.05.10 - klo:19:09
Vaan ei liiku, se mitä tilaa se vie on taas aivan eri asia, puhuin vain sijainneista. Jokaiselle ulottuvaisuudelle on ominaista se, että se sisältää kaikki alemmat ulottuvaisuudet, ja lisäksi se sisältää ne kaikki moneen kertaan yhden akselin suunnassa (itse asiassa äärettömän monta kertaa).

Tämmöinen asia., kuin tämäkin mitä on jauhettu, samaa mössöä., niin olen tullut siihen tulokseen., että sellaiset henkilöt., jotka näitä tänne Foorumeille tuottavat, niistä väittelevät ja ovat tietävinään., niin.,

Niin ovat henkilöitä, jotka normaali siviilielämässä eivät saa purettua noita höpinöitään., ei Vaimoille., eivät työtovereille., siis jos ovat töissäkäyviä., eivätkä yleensä kenellekkään.

Aina tulee vastaukseksi :"Äääh lopeta nyt jo nuo älyttömät höpinäsi...ei niitä jaksa kukaan kuunnella., huhhuh., kun sais olla rauhassa joskus"

Siis tuollaista vuorovaikutuskeskustelua tämmöinen ns "Uuvatti" kun saa kohdallensa., niin hänellä ei ole muuta kanavaa purkautumiseen kuin joku Foorumi.

Tätä taustaa varten tulee ymmärtää näitä osattomia ja ymmärtämättömiä oman polkunsa taapertajia., vaikka tuntuvat olevan joskus melkoinen riesa julistuksillaan.

THL tiedottaa

Oman polkunsa tallaajia. No, tietysti vähän sitäkin.
Ihan oikeesti kysehän on siitä, että onko sitä loogista päättelykykyä vai ei.
Jossain kohtaa omien teorioidensa kannattajilta se on loppunut.

Lainaus käyttäjältä: postman - 26.05.10 - klo:18:17
Lainaus käyttäjältä: se - 26.05.10 - klo:17:58
No, lähditkö ja palasitko?

Ja ihanko samassa ulottuvuudessa?

Aluksi senkka? Olen kuullut, että ihan aluksi pitää otta itseltään ja lapsiltaan henki.
Näin viimeksi eilen eräällä toisella foorumilla.
Tosin en pidä tahoa kovinkaan luotettavana.

Olikkona Ajatusmyllyssä sekoittamassa nuppiasi ?

Sekoittamassa?
Minun nuppini ei sekoa oli sitten minkälainen tahansa 'keskustelu' menossa.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Ei sekoo minunkaan., joskus on vaan aika hauskaa. Kiitos se., olen huomannut, että ymmärrät huumoria., jopa monensorttista.

Canardian

Se nyt vaan on paras selitys maailmankaikkeudelle tällä hetkellä, ja tiedemiesten mukaan ainoa jossa kaikki toimii, ainakin teoreettisella tasolla. Tottakai kannatan parempaa teoriaa jos semmoinen löytyy jostain.

Sitäpaitsi muiden foorumin henkilöiden arvostelu ja mustamaalaus lasketaan yleensä muissa foorumeissa henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi ja siitä yleensä saa bannin. Itse asiassa se taitaa olla jopa Suomen laissa kiellettyä. En tiedä miksi se joillekin on niin vaikeaa pysya asiassa eikä ruveta derailaan threadiä. Kritiikkiä itse asiaan saa, ja pitääkin antaa, ja saa tietenkin myös antaa kehuja henkilöille.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 26.05.10 - klo:21:06

Sitäpaitsi muiden foorumin henkilöiden arvostelu ja mustamaalaus lasketaan yleensä muissa foorumeissa henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi ja siitä yleensä saa bannin. Itse asiassa se taitaa olla jopa Suomen laissa kiellettyä.

Minkä itse asiassa siis Suomen Laki kieltää., toisen ihmisen arvostelun, vaiko bannin antamisen.

Tämähän olisi lakimiesten kultakaivos., tämä Foorumiarvostelu jos Suomen Laki kieltää toisen yksilön teorioiden arvostelun viitaten siihen ympäristöön., joka on aiheuttanut tälle henkilölle ylimääräisiä paineita purkautuakseen yleisille väittelyfoorumeille.

Ei muuta kuin asianajajat kehiin sakottelemaan ja lyömään tyrmään arvostelevia palstasisaria ja - veljiä. Kyllä rahaa saadaan pyörimään oikeuslaitoksissa.

Täällä tarvitaan tässäkin vaatimattomassa ketjussa muutama käräjätuomari ja todistajanlausuntoja antamaan Tähtitieteellisen seuran URSA:n koko tieteellinen siipi.

Noo., mutta kyllähän Lumooja ne lumoo mennen tullen.

Canardian

Edelleenkään tämän ketjun vastaukset eivät pysy asiassa ja henkilökohtaisia hyökkäyksiä satelee :)

Lainaus käyttäjältä: postman - 26.05.10 - klo:21:25
Minkä itse asiassa siis Suomen Laki kieltää., toisen ihmisen arvostelun, vaiko bannin antamisen.
...Suomen Laki kieltää toisen yksilön teorioiden arvostelun...
Henkilökohtaisen hyökkäyksen ja kunnianloukkauksen. Kuten kirjoitin jo aikaisemmassa viestissä, niin itse aiheeseen liittyvää kritiikkiä saa antaa ja se on jopa haluttua, jotta teoriat voidaan testata, regressiotestata, ja korjata mahdolliset bugit, tai korvata teoria kokonaan paremmalla.

karpalo

Ei tässä ole mitään henkilökohtaista jos sanon mielipiteenäni., että jotkut henkilöt haluavat tulla Foorumille esittelemään sellaisia yltiöpäisiä ajatuksia, joita eivät muualla saa esiteltyä.

Niitähän on vaikka mitä., on uskonasioita. on avaruustiedettä., on lemmenkoukeroita ja uusia urheiluvalmentajia., kaikkia löytyy joka lähtöön., onko se sinun mielestäsi Kriminalisoitu Suomen Laissa., jos joku mielipiteenään sanoo uskovansa, että voip olla, ettei muualla kyseinen hklö saa "soonvooroo"

Minkä alan suurrikollinen sellainen henkilö mielestäsi on?

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 26.05.10 - klo:21:37
Edelleenkään tämän ketjun vastaukset eivät pysy asiassa ja henkilökohtaisia hyökkäyksiä satelee :)

Kun tuo Lumooja on kirjoittanut vasta 46 viestiä, niin on ollut varmaan vaikeaa olla huomaamatta, ettei tällä foorumilla yksikään ketju pysy asiassa. Hyvin usein tämä pätee myös yhden viestin ketjuihin. Ja henkilökohtaisia hyökkäyksiä satelee, mutta yleensä kukaan ei saa bannia koska fiksuina tyyppeinä ymmärtävät jo moden antamista nuhteista, joita niitäkään ei helpolla saa. Tämä siis tietoiskuna uudelle jäsenelle.

Maailmankaikkeuden syntymisen juhlintaan tämä(kään) viesti ei mitenkään liity.

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä